וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך באולימפיקו: אלקמאר הפתיעה את לאציו בקונפרנס ליג

פדרו (18) העניק למארחת יתרון, אבל פאבלידיס (45) וקרקז (62) קבעו 1:2 לזכות ההולנדים שיארחו בחמישי הבא את גומלין שמינית הגמר

תקציר ניצחונה של אלקמאר 1:2 על לאציו במשחק הראשון בשמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

לאור העובדה שגם רומא צריכה לארח באולימפיקו בשמינית גמר הליגה האירופית, משחק הקונפרנס ליג של לאציו הוקדם ונערך כבר הערב (שלישי) והיא הופתעה בביתה עם הפסד 2:1 לאלקמאר שתארח את גומלין שמינית הגמר בחמישי הבא. עבור ההולנדים היה זה ניצחון שני בהיסטוריה על אדמת איטליה, כשנתיים וחצי אחרי ה-0:1 בנאפולי בשלב הבתים של הליגה האירופית.

אלקמאר, המדורגת שלישית בליגה ההולנדית, עלתה אוטומטית לשמינית אחרי שסיימה ראשונה בבית ה' בשלב הבתים, בעוד לאציו הזיעה לא מעט בפלייאוף בסיבוב הקודם כשעברה את קלוז' הרומנית עם 0:1 בסיכום שני המשחקים.

מילוש קרקז שחקן אלקמאר חוגג שער. רויטרס
הראה מדוע קבוצות בכירות יותר רוצות אותו. מילוש קרקז/רויטרס

המארחת, שביום שישי הפכה לראשונה העונה בסרייה A שמנצחת את נאפולי באצטדיון דייגו מראדונה, פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון בדקה ה-18 מרגלי פדרו, אחרי מבצע נהדר של מתיאה זקאני בצד שמאל. הספרדי הוותיק הפך לשחקן הראשון שכובש בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות, הליגה האירופית והקונפרנס ליג.

פדרו כמעט השלים צמד בדקה ה-26, אך נעצר אצל השוער ומנגד ראה את סוון מיינאנס פוגש את הקורה ומעיר את אלקמאר, שגם הצליחה לחזור רגע לפני ההפסקה. טיאני ריינדרס חטף כדור בדקה ה-45, השתחרר והקפיץ לרחבה לעבר יספר קרלסון שבישל ליווני ונגליס פאבלידיס. המהפך הושלם בדקה ה-62, כשהפעם פדרו הוא זה שאיבד למילוש קרקז, המגן הכישרוני בן ה-19 עשה תנועה לרחבה וקיבל בחזרה מקרלסון לפני שבעט בשמאל בין רגליו של לואיס מקסימיאנו. בנפיקה ואחרות כבר בעקבותיו, ובאולימפיקו הוא כנראה העלה את המחיר בכמה מיליוני יורו.

עוד בוואלה!

רק למסי רצף הבקעות ארוך מסולומון: "המון קבוצות עוקבות אחריו"

לכתבה המלאה
פדרו שחקן לאציו חוגג שער. רויטרס
עשה היסטוריה, אבל גם איבד כדור שגרם להפסד. פדרו/רויטרס

חמישי בשמינית גמר הקונפרנס ליג:

א.א.ק לרנקה - ווסטהאם
שריף טירספול - ניס
אנדרלכט - ויאריאל
פיורנטינה - סיבאספור
לך פוזנן - יורגודן
באזל - סלובן ברטיסלבה
גנט - איסטנבול בשאקשהיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully