וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכימי צפוי לפתוח מול באיירן, שחקני פ.ס.ז' תרגלו פנדלים

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 22:44

המגן הימני כשיר, הצרפתים ינסו לחזור מפיגור 1:0 בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות עם מסי ואמבפה שבכושר יוצא מן הכלל, הבווארים דרוכים לקראת המשחק הקריטי: "זקוקים ל-11 מנהיגים על הדשא". פבאר המושעה ייעדר

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים08/03/2023
באיירן מינכן
  • צ'ופו-מוטינג (61)
  • נאברי (89)
0
    פריז סן ז'רמן
    תקציר: שטוטגרט - באיירן מינכן 2:1/ספורט1

    גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מחר (רביעי) בין באיירן מינכן לפריז סן ז'רמן יכריע שכבר בחודש מרץ אחת מהפייבוריטיות לזכייה תצא מאוכזבת עם שנה נוספת ללא הגביע עם האוזניים הגדולות.

    במשחק הראשון שנערך בבירת צרפת, הבווארים שחזרו במדויק את גמר ליגת האלופות מ-2020 עם ניצחון 0:1 קטן משער של קינגסלי קומאן. מאז, שחקניו של יוליאן נאגלסמן הספיקו להפסיד בבונדסליגה לבורוסיה מנשנגלדבאך, לאבד את הפסגה ולכבוש אותה בחזרה בקרב אליפות צמוד שלא זוכרים הרבה שנים מול בורוסיה דורטמונד.

    עוד בכדורגל עולמי

    סאדיו מאנה שחקן באיירן מינכן עם מאמנו יוליאן נאגלסמן. רויטרס
    קיבל אותו בחזרה בדיוק בזמן. מאנה ונאגלסמן/רויטרס

    המאמן הגרמני הביע דריכות לקראת המפגש מול מסי, אמבפה וחבריו, והזהיר משאננות: "יש הבדל בין החשיבות מבחינתנו של הבונדסליגה לשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות, וכל מפעל צריך לקחת בחשיבה שונה. זה משחק קריטי, נצטרך לערוך שינויים במערך תוך כדי משחק ולהתאים את עצמנו. זה חשוב עבורנו להצליח למנוע ממסי את מסירות העומק שלו ולגרום לו להניע את הכדור אחורה במקום קדימה".

    נאגלסמן יאלץ להסתדר מחר ללא בנז'מן פבאר המושעה, כאשר גם מנואל נוייר, לוקאס הרננדז ונוסייר מזראווי ייעדרו. תומאס מולר, שצפוי לפתוח בהתקפה של באיירן לצד סאדיו מאנה ששב מפציעה, קינגסלי קומאן וג'מאל מוסיאלה, הסביר מה קבוצתו צריכה מול פריז: "אנחנו זקוקים במשחק ל-11 מנהיגים על המגרש שמוכנים לקחת אחריות. שתי הקבוצות יסתמכו על הבסיס שלהן. בשלב הזה של ליגת האלופות צריך גם הרבה מזל".

    קינגסלי קומאן, שחקן באיירן מינכן. FRANCK FIFE, GettyImages
    שוב יכריע את המשחק? קומאן/GettyImages, FRANCK FIFE

    מנגד, פריז סן ז'רמן תגיע ללא ניימאר שגמר את העונה לאחר שהמועדון הודיע כי הברזילאי יעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה של 3-4 חודשים. דווקא בלי הצלע השלישית בהתקפה של הפריזאים, ליאונל מסי וקיליאן אמבפה הסתדרו עד כה מצוין. החלוץ הצרפתי הפך בשבוע שעבר למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים, ושיתוף הפעולה עם הפרעוש נראה כמתכון קטלני לאזן את השערים בביקור של פריז באליאנץ ארנה.

    מאז המשחק הראשון בביתה, האורחת בגומלין רשמה שלושה ניצחונות ליגה שפתחו את הפער בפסגת הליגה הצרפתית, ונראה שהמטרה העיקרית שנותרה היא להפוך את הפיגור מול באיירן מינכן להעפלה לרבע הגמר. כריסטוף גאלטייה ושחקניו יכולים להיות מעודדים מכך שבפעם האחרונה בה ביקרו בשלב הנוקקאוט במינכן, הם יצאו עם ניצחון 2:3 שבהמשך היה שווה מקום בחצי גמר ליגת האלופות. האופטימיות במועדון גבוהה וכמה מהשחקנים אף תרגלו פנדלים, לאור האפשרות שכך יוכרע המשחק אם ינצחו בהפרש של שער אחד והתוצאה לא תשתנה בהארכה.

    פ.ס.ז' תצטרך להסתדר כאמור ללא ניימאר, אך גם פרסנל קימפמבה ורנאטו סאנצ'ס לא הצטרפו למסע לגרמניה עם הקבוצה, כשגאלטייה צפוי לשחק במערך של שלושה בלמים, עם נונו מנדס והפעם ככל הנראה אשרף חכימי בצד ימין, אחרי שחזר מפציעה ולמרות פרשיית האונס בה הוא מואשם. המאמן הצרפתי הביע את אכזבתו מפציעת ניימאר והרצון של פריז להשיג את התואר האירופי הנחשק: "כל המשחקים של פריז סן ז'רמן חשובים, אבל ליגת האלופות זאת מטרה עיקרית של המועדון. ניימאר ייחסר לנו, הם תרם לנו המון שערים העונה. עם הנוכחות הפעם של אמבפה נצטרך לשחק יותר לעומק וללחוץ אותם".

    קיליאן אמבפה עם ליאונל מסי שחקני פריז סן ז'רמן באימון. רויטרס
    בפריז סומכים על הצמד ההתקפי. מסי ואמבפה באימון במינכן/רויטרס

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאלה אורסאטו (איטליה)
    אצטדיון: אליאנץ ארנה (מינכן)

    בשבוע הבא בשמינית גמר ליגת האלופות:

    מנצ'סטר סיטי - לייפציג (1:1 במשחק הראשון)
    פורטו - אינטר (1:0 במשחק הראשון)
    ריאל מדריד - ליברפול (2:5 במשחק הראשון)
    נאפולי - איינטכט פרנקפורט (0:2 במשחק הראשון)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully