וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוב שניימאר נפצע, זו הזדמנות מצוינת עבור גאלטייה ופריז סן ז'רמן"

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 9:25

שחקן העבר דוגארי טוען שהפציעה של הברזילאי היא בשורה טובה לפ.ס.ז': "אני לא יכול לראות אותו יותר. הוא בלתי נסבל - בכדרור שלו, בגישה שלו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 6.3/ספורט1

זה שוב קרה לו: ניימאר גמר את העונה. אתמול (שני) הודיעה פריז סן ז'רמן שהכוכב הברזילאי שלה ייאלץ לעבור ניתוח בקרסול, שבגינו יושבת מאימונים לבין שלושה לארבעה חודשים. ניימאר עצמו כתב אחרי פרסום ההודעה "אחזור חזק יותר", אבל בעולם הכדורגל יודעים היטב: זו עוד פציעה, בשרשרת בלתי נגמרת של פציעות.

ניימאר, חלוץ פריז סן ז'רמן. רויטרס
קורע לב. ניימאר/רויטרס

בהודעה של פ.ס.ז' על ניימאר נכתב: "השחקן עבר מספר פציעות בקרסול בשנים האחרונות. בעקבות הפציעה האחרונה שלו ב-20 בפברואר, הצוות הרפואי המליץ על ניתוח לטיפול ברצועה שנקרעה על מנת להימנע מסיכון לחזרה נשנית של הפציעה. כל המומחים אישרו את הצורך בניתוח. הניתוח יתקיים בימים הקרובים בדוחא. הוא צפוי לגרום לשחקן להימנע מאימונים למשך שלושה או ארבעה חודשים".

מאז שניימאר חתם בפריז ב-2017 תמורת 222 מיליון יורו, הוא החמיץ כמות עצומה של משחקים בגלל הפציעות. כעת, על רקע השמועות והעערכות שהנהלת הקבוצה רוצה לשחררו בקיץ, יהיה מעניין לראות האם ניימאר שיחק את משחקו האחרון במדי אלופת צרפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, ניימאר. רויטרס
יסתדר יום טוב בלעדיו? מסי/רויטרס

ולא רק בפריז. הפציעות הן חלק משמעותי מהקריירה שלניימאר, וגרמו לו להיעדרויות רבות ומרובו לאורך כל הקריירה. בצרפת ספרו וגילו שמאז שהגיע בקיץ 2017 - הוא החמיץ 101 משחקים (והספירה כמובן נמשכת). היו לו כבר ארבעה רצפים של עשרה משחקים ומעלה שמהם הוא נעדר, וזה כבר החמישי (רק בצרפת). בסך הכל זו הפציעה הרצינית העשירית (!) של ניימאר מאז שהגיע לאירופה.

כריסטוף דוגארי, שחקן העבר הצרפתי שמשמש כפרשן, אמר שהפציעה של ניימאר היא הזדמנות עבור כריסטוף גאלטייה לייצב את הקבוצה. "אני שמח מאוד עבור פריז סן ז'רמן שהוא נפצע. אני חושב שזו הזדמנות מדהימה עבור גאלטייה. מתישהו היה נדרש ממנו לעשות מהלך אמיץ ולהוציא את ניימאר, זה הפתרון היחידי. הקבוצה הזאת הרבה יותר מאוזנת עם חמישה שחקני הגנה, שלושה קשרים ואמבפה ומסי בהתקפה".

דוגארי אף הוסיף שהוא לא אוהב את הסגנון של ניימאר: "אני לא יכול לראות אותו יותר. אני חושב שהוא בלתי נסבל - בכדרור שלו, בגישה שלו. הוא מעייף אותי, אני לא רוצה לראות אותו משחק יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully