וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכלוכים נמשכים: "שחקני מנצ'סטר יונייטד איבדו אמון בברונו פרננדש"

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 11:30

טן האח ממשיך בעבודת השיקום במועדון אחרי ה-7:0 המשפיל באנפילד ו"מנסה להכעיס" את שחקניו, כשכרגע נראה שנהפגע הגדול מהתבוסה הוא פרננדש: "שחקנים התעצבנו ממנו"

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:7/ספורט1

שחקני מנצ'סטר יונייטד יודעים: עכשיו מתחיל שלב השיקום. מושפלים וחפויי ראש, שחקני מנצ'סטר יונייטד הסתננו אתמול בבוקר למתחם האימונים בקרינגטון, כ-15 שעות לאחר שנשמעה שריקת הסיום בתום ה-7:0 המטלטל מול ליברפול באנפילד. דויד דה חאה ולוק שואו הורידו את מגני השמש על המכוניות שלהם כשנסעו למגרש האימונים כדי להסתיר את הבושה שלהם מהמצלמות. אלחנדרו גרנאצ'ו ניסה להיעלם בתוך קפוצ'ון לבן שנמשך בחוזקה סביב פניו. חברי הצוות עדיין הראו הבעות פנים מזועזעות.

המאמן ניסה להרגיע את הרוחות. "מה שקרה לא הורס את כל העבודה הטובה שעשינו העונה", היה המסר מאריק טן האח, שיודע שנדרשת עבודה פסיכולוגית על מנת לאושש את שחקניו. הוא אמר לשחקנים שהם צריכים עכשיו להיות רעבים כדי לתקן את הדברים, ודיבר על החשיבות של לא להיות מדוכא או לאבד ביטחון. התחושה במועדון היא שהזכייה בגביע הליגה הביאה איזשהי תחושת "שובע".

ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד נגד ליברפול. רויטרס
שפת גוף נואשת. ברונו פרננדש/רויטרס

טן האח אמר לשחקניו שהם יפיקו תועלת ממפגשים נוספים עם ריינאייר קורס, פסיכולוג הספורט ההולנדי שהובא על ידיו למועדון. הוא הראה לשחקניו קטעי וידאו נבחרים "כדי להכעיס" אותם, בדיוק כפי שהוא ניסה להרגיז אותם באנפילד בסיום המשחק ודרש מהם לשבת בדממה בחדר ההלבשה כדי שיוכלו להקשיב לחגיגות של ליברפול ואוהדיה.

אבל שאלה אחת נותרה פתוחה: מה יהיה עם ברונו פרננדש? מאז התבוסה, באנגליה דיברו לא מעט על שפת הגוף הנואשת של הקפטן, כולל טענה ל הפרשנים שהוא דרש להיות מוחלף במצב של 6:0 כדי "לברוח" מהמגרש. לאחר מכן פרננדש הבהיר שהסימונים שלו לעבר טן האח והספסל היו רק כדי לקבל ממנו הבהרות טקטיות כדי להבין את המערך לאור החילופים. אבל זה לא מרגיע את הביקורת.

על פי "דיילי מייל", ההתנהלות של ברונו פוגעת אנושות הסיכוייו להפוך לקפטן הקבוע של הקבוצה, כשגם השחקנים "מטילים ספק ביכולתו לעמוד בדרישות התפקיד והתאמתו". פרננדש היה הקפטן ברוב המשחקים העונה כתוצאה מהדחיקה לשוליים של קפטן המועדון הנוכחי הארי מגווייר, שבילה את רוב העונה על הספסל. אבל מגווייר אמור לעזוב את אולד טראפורד בקיץ הקרוב, וברונו אמור לקבל את הסרט ב"משרה מלאה".

פרננדש ירד מהמגרש באנפילד היישר לחדר ההלבשה ולא ניגש לאוהדי יונייטד, ומי שדרש שהשחקנים יחזרו לעבר השחקנים היה רק רפאל וראן. כמו כן, במהלך המשחק הוא נראה אוחז בפניו ומתפתל על הדשא אחרי מגע עם קונאטה מליברפול, על אף שהמצלמות הראו שרק קיבל מכה בחזה. בנוסף, היו תנועות הידיים והטענה שביקש להתחלף - תקרית אותה כינה הפרשן גארי נוויל כ"ביזיון". כעת, "רבים ביונייטד - כולל שחקנים - התעצבנו מההתנהגות של פרננדס על המגרש" ומטיליםפ ספק במנהיגותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully