וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפנתיאון: ליברפול דרסה את מנצ'סטר יונייטד עם 0:7 בלתי נשכח

הקבוצה של קלופ רשמה את הניצחון הכי גבוה שלה אי פעם על היריבה המרה: גאקפו ונונייס כבשו צמדים, סלאח הפציץ את הרביעי והשלים צמד משלו, כדי להפוך למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים (129). פירמינו קינח (89). יונייטד עם 11:0 באנפילד בשני הביקורים האחרונים

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:7/ספורט1

תשכחו מכל מה שראיתם עד עכשיו במשחקים הגדולים בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד. את המשחק הזה אף אחד מהאוהדים של שתי הקבוצות לא ישכח, כנראה, לעולם. הקבוצה של קלופ התעללה ביריבתה המושבעת עם 0:7 שייזכר עוד לדורות וכנראה גם לא יישבר בעתיד. עד הדקה ה-43 התוצאה עוד היתה מאופסת, אלא שאז החל הבליץ. גאקפו קבע 0:1 ובמחצית השנייה יונייטד קרסה לגמרי וחטפה לא פחות משישה שערים כשנונייס כבש צמד, גאקפו השלים צמד משלו אבל הגיבור הגדול היה מוחמד סלאח שכבש את הרביעי והשישי, הוסיף שני בישולים וחשוב מכך הפך למלך שערי ליברפול עם 129 כיבושים כשהוא חולף על פני אגדה בשם רובי פאולר. רוברטו פירמינו נעץ את המסמר השביעי בארון של מנצ'סטר יונייטד, שהגיעה למשחק הזה בתקופה מצוינת וחטפה מפלה קשה אפילו יותר מהשישייה שהיא חטפה ממנצ'סטר סיטי בתחילת העונה.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח חוגג. Michael Regan, GettyImages
הפך למלך שערי ליברפול מול היריבה הכי מרה שלה. מוחמד סלאח/GettyImages, Michael Regan

עד כמה עגום המאזן של מנצ'סטר יונייטד מול ליברפול? בעונה שעברה השדים האדומים הובסו 4:0 באנפילד וחטפו מהקבוצה של קלופ תבוסה של 5:0 בבית באותה עונה איומה. העונה מנצ'סטר יונייטד השתפרה מאוד וההפסד הקודם שלה היה מול ארסנל המוליכה, אבל אף אחד לא ציפה למפלה כזו מול קבוצה שרק לפני קצת יותר משבועיים הפסידה 5:2 באותו אצטדיון לריאל מדריד בליגת האלופות. מעבר ליוקרה הגדולה של הניצחון הזה, הוא גם קירב את המרסיסיידרס עד כדי שלוש נקודות בלבד מהמקום הרביעי בעקבות ההפסדים של ניוקאסל וטוטנהאם. מנגד, אריק טן האח ינסה לאסוף את השברים כדי שהקבוצה תוכל להיאבק על המטרות שנותרו לה העונה: הקרב על הטופ 4 וכמובן הליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קודי גאקפו ליברפול חוגג. רויטרס
שער יפהפה. גאקפו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 9: אנטוני קיבל כדור באגף הימני, חתך לשמאל וברגל שמאל סובב לפינה הרחוקה כדור שנהדף בקושי על ידי אליסון.

דקה 21: שיתוף פעולה בין המגינים של ליברפול כמעט הביא שער ראשון. ארנולד פרץ מצד ימין ומסר שמאלה לרוברטסון, שבעט ברגל שמאל אבל מרטינס בלם את הכדור.

דקה 26: כמעט הראשון של יונייטד! דאלוט הרים כדור מצוין מצד ימין היישר לראשו של ברונו פרננדש שנותר לא מכוסה אבל נגח תוך כדי שכיבה החוצה.

דקה 27: רשפורד הסתנן לרחבה וכמעט הגיע לכדור עומק של מרטינס, אבל הצליח רק ללטף אותו וליברפול שוב ניצלה.

דקה 43: גול! 0:1 לליברפול. קודי גאקפו קיבל כדור נהדר מרוברטסון, חלף על פני וראן ובעט לפינה הרחוקה ופנימה.

דרווין נונייס שחקן ליברפול כובש מול מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הכפיל את היתרון של ליברפול. נונייס/רויטרס

דקה 47: גול! ליברפול עלתה ל-0:2 משער נגיחה של דרווין נונייס, שקיבל הרמה קצרה מאליוט, נותר לא מכוסה ונגח פנימה.

דקה 50: גול! איזה בליץ באנפילד. מוחמד סלאח פרפר את ליסנדרו מרטינס באגף הימני והכניס כדור גאוני לגאקפו, שמזווית לא פשוטה הקפיץ מעל דה חאה ופנימה וקבע 0:3 ענק.

דקה 56: כמעט הרביעי! קונאטה נותר חופשי לגמרי לכדור קרן, אבל למזלה של יונייטד נגח החוצה.

דקה 66: גול! וואו, 0:4 לליברפול והפעם מוחמד סלאח התכבד בשער. הוא קיבל מתנה מהגנת יונייטד ומהאוויר הפציץ למשקוף ופנימה.

דקה 75: גול! 0:5 פשוט מטורף לליברפול, שמתעללת ביריבתה המרה. ג'ורדן הנדרסון הרים כדור מדוייק לדרווין נונייס, שנגח לאחור ולפינה הרחוקה. לא ייאמן.

דקה 83: גול! מה קורה פה? מוחמד סלאח ניצל הגנה שערורייתית של יונייטד, דחק מקרוב כדי לקבוע 0:6 וחשוב מזה הפך למלך שערי הקבוצה בפרמיירליג בכל הזמנים עם 129 כיבושים. וואו.

דקה 89: ליברפול עלתה ל-0:7!!!. פשוט לא ייאמן. סלאח הכניס כדור לרוברטו פירמינו, שתוך כדי סיבוב מזווית קשה בעט מתחת לגופו של דה חאה.

דרווין נונייס שחקן ליברפול חוגג שער. Michael Regan, GettyImages
דרווין נונייס בטירוף/GettyImages, Michael Regan

הרכבים

ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, וירג'יל ואן דייק, איברהימה קונאטה, אנדי רוברטסון, פאביניו, הארווי אליוט, ג'ורדן הנדרסון, מוחמד סלאח, דרווין נונייס, קודי גאקפו.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, דיוגו דאלוט, רפאל וראן, ליסנדרו מרטינס, לוק שואו, קאסמירו, פרד, אנטוני, ברונו פרננדש, מרכוס רשפורד, ואוט וחהורסט.

שחקן אברטון דמראיי גריי מול שחקן נוטינגהאם פורסט סרג' אורייה. רויטרס
חלוקת נקודות בתחתית. גריי מול אורייה/רויטרס

נוטינגהאם פורסט - אברטון 2:2

שון דייץ' בלם את הנפילה אחרי הפסדים לאסטון וילה וארסנל, אך הנקודה נגד העולה החדשה לא הספיקה כדי לעלות מעל הקו האדום. פורסט מנגד רחוקה ארבע נקודות מהמקום שמוביל בחזרה לצ'מפיונשיפ. פנדל של דמראיי גריי סידר יתרון מוקדם לטופיז בדקה העשירית, אך כעבור תשע דקות היה זה ברנאן ג'ונסון שאיזן מקרוב אחרי שג'ורדן פיקפורד הדף ניסיון קודם לרגליו. עבדולאיי דוקורה השיב את היתרון לאורחת עם נגיחה בדקה ה-29, אך ג'ונסון השלים צמד בדקה ה-77 וקבע חלוקת נקודות בתחתית.

המחזור ה-26 יושלם ביום שני כשפולהאם ומנור סולומון יתארחו אצל ברנטפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully