וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר את העונה: ניימאר הפצוע ינותח וייעדר לפחות 4-3 חודשים

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 19:55

פריז סן ז'רמן הודיעה שלא נותרה ברירה אלא לנתח את הקרסול הפגוע של הברזילאי, שלא צפוי לחזור העונה: "אחזור חזק יותר". כמה משחקים כבר החמיץ במדי קבוצתו?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 6.3/ספורט1

בשורה מאכזבת לפריז סן ז'רמן ולחובבי הכדורגל: ניימאר גמר את העונה. היום (שני) הודיעה פריז סן ז'רמן שהכוכב הברזילאי שלה ייאלץ לעבור ניתוח בקרסול, שבגינו יושבת מאימונים לבין שלושה לארבעה חודשים. המשמעות היא שקיים סיכוי קלוש מאוד שנראה העונה את ניימאר על המגרשים, ואולי שוב במדי פ.ס.ז'. ניימאר עצמו כתב אחרי פרסום ההודעה: "אחזור חזק יותר".

ניימאר, חלוץ פריז סן ז'רמן. רויטרס
קורע לב. ניימאר/רויטרס

בהודעה של פ.ס.ז' על ניימאר נכתב: "השחקן עבר מספר פציעות בקרסול בשנים האחרונות. בעקבות הפציעה האחרונה שלו ב-20 בפברואר, הצוות הרפואי המליץ על ניתוח לטיפול ברצועה שנקרעה על מנת להימנע מסיכון לחזרה נשנית של הפציעה. כל המומחים אישרו את הצורך בניתוח. הניתוח יתקיים בימים הקרובים בדוחא. הוא צפוי לגרום לשחקן להימנע מאימונים למשך שלושה או ארבעה חודשים".

מאז שניימאר חתם בפריז ב-2017 תמורת 222 מיליון יורו, הוא החמיץ כבר למעלה מ-100 משחקים בגלל הפציעות. כעת, על רקע השמועות והעערכות שהנהלת הקבוצה רוצה לשחררו בקיץ, יהיה מעניין לראות האם ניימאר שיחק את משחקו האחרון במדי אלופת צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully