וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ה-7:0 בליברפול: העונשים שספגו שחקני מנצ'סטר יונייטד

אריק טן האח לא ריחם על שחקניו ובחר בשורה של צעדים כדי להתמודד עם התבוסה הקשה: "יש לכם מזל שחזרתם באוטובוס של הקבוצה ולא עם האוהדים". וגם: "הביזיון" סביב ברונו פרננדש

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:7/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד הגיעה לאנפילד בתור הזוכה בטרייה בגביע הליגה, שבהתקפה שלה מרכוס רשפורד שאין שחקן בליגות הבכירות שכבש יותר ממנו מאז החזרה מפגרת המונדיאל ובתור מי שכבר מסמנים אותה כמועמדת נוספת לאליפות לצד ארסנל ומנצ'סטר סיטי, אבל בליברפול חטפה מהיריבה המושבעת את ההפסד הגדול בתולדותיה.

ב"מירור" חשפו הערב (שני) את העונש שבחר אריק טן האח לשחקניו בעקבות ה-7:0 המשפיל, אתמול בחדר ההלבשה באנפילד, וכן את תוכן את השיחה שערך איתם היום באימון השחרור שנערך במתחם בקרינגטון בשעה מוקדמת מהרגיל.

עוד על המשחק ההיסטורי

שחקני מנצ'סטר יונייטד אחרי ה-7:0 בליברפול. Michael Regan, GettyImages
טן האח לא ריחם עליהם, לא בסיום ולא ביום שלמחרת/GettyImages, Michael Regan

לטענת "מירור", אתמול בחדר ההלבשה באנפילד, דקות ספורות אחרי שריקת הסיום, טן האח דרש משחקניו לשבת בשקט מוחלט ולהקשיב לצהלות של שחקני ליברפול בחדר ההלבשה לא הרחק מהם, ולחגיגות של אוהדי ליברפול ביציעים. ההולנדי גם הוסיף אחר כך שעליהם לזכור את מה שהם שמעו בתור גורם שייתן להם מוטיבציה לא לספוג השפלה דומה בעתיד.

טן האח גם אמר לשחקניו שהם "צריכים להרגיש ברי מזל שאתם חוזרים למנצ'סטר באוטובוס של הקבוצה ולא צריכים לעשות את הדרך הביתה בתחבורה ציבורית ביחד עם האוהדים", שכנראה עד רגע זה מתמודדים עם ההשפלה שחוו.

"טן האח זועם, הוא הזהיר את השחקנים שאם אירוע כזה יקרה פעם נוספת, כולם יירדו להתאמן עם קבוצת המילואים ולא יזכו להזדמנות נוספת", אמר גורם במועדון ל"מירור" ואישר שבכוונת טן האח להורות לשחקנים לקיים יותר מפגשים עם פסיכולוג הספורט שהמועדון מינה לפני מספר חודשים.

בנוסף, מאז התבוסה היו לא מעט תגובות להופעה החלשה של ברונו פרננדש, אותה כינה הפרשן גארי נוויל כ"ביזיון". באנגליה טענו כי פרננדש ביקש להתחלף אחרי השער השישי שספגה יונייטד מאחר שלא רצה להישאר על המגרש.

"ברונו עמד במרכז השדה, ושאל - למה אני לא זה שמוחלף?", ביקר נוויל, "האמת, ההתנהגות שלו במחצית השנייה הייתה ביזיון... ראיתי כבר יותר מדי פעמים אותו מנופף ידיים לעבר החברים שלו, לא יורד להגנה, מתבכיין על הכל".

הבריחה מאחריות, לכאורה, הכעיסה גם את רוי קין, שאמר: "הוא נופף בידיים למאמן שלא מחליף אותו! לא מגיע לו להיות קפטן, שפת הגוף שלו הייתה מבישה". עם זאת, כעת טוענים בסביבתו שהוא בעצם "ביקש מהמאמן הכוונה טקטית", אחרי השינויים הרבים שעשה טן האח עם החילופים לקראת הסיום, וזו הסיבה לנפנוף בידיים לעבר הספסל. ספק אם זה מרגיע את אוהדי יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully