וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרס את החגיגה: אוהד ליברפול שפצע את רוברטסון הרתיח את קלופ

האוהד שפרץ למגרש ורץ באקסטזה לשחקנים אחרי השער השביעי פגע במגן, וגרם למאמן לרדת לחדר ההלבשה אחרי המשחק ההיסטורי כשהוא כעוס ונסער. ברונו במוקד אחרי ההשפלה של יונייטד: "תפסיק לבכות ותחזיר את הסרט"

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:7/ספורט1

תקרית משונה הצליחה להעיב מעט על חגיגות השביעייה של ליברפול. בתקשורת האנגלית עסקו הבוקר (ראשון), למחרת ה-0:7 ההיסטורי של ליברפול על מנצ'סטר יונייטד, גם בתמונות של יורגן קלופ רותח אחרי השער השביעי, באופן שמנוגד לחלוטין לסיטואציה ולטירוף באנפילד.

כעת מתברר שמה שגרם לקלופ לכעוס הוא אוהד ליברפול שפלש לכר הדשא אחרי השער השביעי, רץ באקסטזה אל עבר חבורת השחקנים החוגגים, החליק ופגע באנדי רוברטסון ובקרטיס ג'ונס. המגן השמאלי אמנם הצליח לסיים את המשחק, אבל נראה מדדה וצולע בסיום. קלופ תועד כשהוא צורח ומתקרב לעברו של האוהד בשעה שמאבטחים הוציאו אותו מתחומי המגרש, ונאלץ לרדת לכיוון חדר ההלבשה כשהוא כעוס ונסער.

הפגיעה ברוברטסון

התגובה של קלופ

כך או כך, במנצ'סטר יונייטד קמו הבוקר לביקורות צולבות. מי שספג אש יוקדת הוא הקפטן ברונו פרננדש. "ברונו, קח אחריות על אחת התצוגות הכי גרועות של שחקן פרמיירליג אי פעם", כתב פרשן "דיילי מייל" כריס סאטון. "היכולת שלו הייתה גרועה, אבל ההתנהלות גרועה עוד יותר. לא היה שום דבר מקצועני בהתנהגות שלו. צריך לשלול ממנו את סרט הקפטן".

גם גארי נוויל הפנה אצבע מאשימה לקשר הפורטוגלי ואמר בסיום: "נמאס לראות אותו מנופף בידיו ומתלונן. הוא לא חוזר להגנה, הוא לא מפסיק לבכות. בתור קפטן, הוא נחל כישלון חרוץ במשחק הזה". גם רוי קין הוסיף ש"שפת הגוף של ברונו הייתה מבישה".

דויד דה חאה פרסם בשעות הלילה פוסט התנצלות בפני האוהדים. "אני יודע שקשה לקבל הסברים ביום כזה. הערב הזה היה מזעזע עבורנו ותוצאות כאלה לא צריכות לקרות לעולם. כשחקנים במועדון הזה, יש לנו תפקיד ויש עלינו אחריות לייצג את הסמל. למזלנו יש עוד הרבה הזדמנויות לתקן בהמשך, יש לאן לשאוף ואפשר להסתכל קדימה. מעכשיו נתמקד במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully