וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח שבר כל שיא אפשרי, קלופ יצא מגדרו: "מדהים. ספקטקולרי!"

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 21:21

המצרי הפך למלך שערי ליברפול בפרמיירליג בכל הזמנים והראשון שכובש מפגש שישי רצוף מול מנצ'סטר יונייטד. המאמן פרגן לו: "רק בעתיד יבינו כמה הוא גדול". וגם: כל המספרים מערב בלתי נשכח באנפילד

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:7/ספורט1

ליברפול נראתה כמו צל של עצמה בחצי הראשון של העונה. היא גם חטפה 5:2 מול ריאל מדריד לפני קצת יותר משבועיים באנפילד. אלא שהערב (ראשון) המרסיסיידרס רשמו את אחד המשחקים הכי טובים שלהם בעידן קלופ כשמחצו 0:7 את מנצ'סטר יונייטד עם לא פחות משישייה במחצית השנייה. דרווין נונייס, קודי גאקפו ומוחמד סלאח כבשו צמדים במשחק שבו המצרי הפך למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים (129) וגם הוסיף שני בישולים נהדרים. רוברטו פירמינו חתם את הניצחון הכי גדול אי פעם של ליברפול על היריבה המרה מכולן.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
מלך השערים של ליברפול בפרמיירליג בכל הזמנים. מוחמד סלאח/רויטרס

המספרים:

* מוחמד סלאח הפך למלך שערי ליברפול בכל הזמנים (129) כשהוא חולף על פני רובי פאולר האגדי.

* מוחמד סלאח כבש כעת יותר שערי פרמיירליג (11) מול מנצ'סטר יונייטד מאשר תיירי הנרי וסרחיו אגוארו (8). אלן שירר הוא השחקן היחיד שכבש יותר ממנו.

* מוחמד סלאח הוא השחקן הראשון של ליברפול שכובש בשישה משחקים רצופים נגד מנצ'סטר יונייטד בכל המסגרות.

* 0:7 זה כמובן הניצחון הכי גדול של אחת הקבוצות במפגשים הגדולים בין הקבוצות למרות שבעונה שעברה ליברפול ניצחה 0:5 באולד טראפורד.

* זו הפעם הראשונה מאז 1908 ששלושה שחקנים של ליברפול כובשים צמדים מול מנצ'סטר יונייטד.

* מנצ'סטר יונייטד ספגה את התבוסה הכי קשה שלה מאז ה-7:0 מול וולבס בדצמבר 1931, אסטון וילה בדצמבר 1930 ובלקבורן באפריל 1926.

* אנדרי רוברטסון רשם בישול תשיעי העונה, שני רק לקווין דה בראונה עם 17 כאלו בכל המסגרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני ליברפול חוגגים עם קודי גאקפו. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
טירוף מוחלט. שחקני ליברפול חוגגים/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

התגובות

מוחמד סלאח, הגיבור הגדול של המשחק הזה, אמר: "זה היה ניצחון מיוחד מאוד. אני מקווה שזה ייתן לנו פוש גדול להמשך. השיא שלי? זה מרגש מאוד, לא אשקר. לנצח ככה מול מנצ'סטר יונייטד זה פשוט לא ייאמן".

ג'ורדן הנדרסון: "זה היה יום פנטסטי לכולם. הרמה שהצגנו, כל השחקנים. אפשר היה לראות שאנחנו חוזרים לפי רמת האנרגיה שלנו. הראינו במשחקים האחרונים שאנחנו חוזרים לעצמנו. אני ממש שמח בשביל סלאח. הוא הקדיש את החיים שלו לכדורגל".

יורגן קלופ מאמן ליברפול יצא מגדרו אחרי המשחק: "אין מילים. כדורגל ספקטקולרי. מדהים. שיחקנו נגד קבוצה בפורמה מצוינת. זה היה הפוש שרצינו. פוש בכיוון הנכון. כולם צריכים לדעת שאנחנו עדיין כאן. זה לה היה ככה הרבה זמן, אבל הערב נתנו הצגה והוכחה למה שאנחנו מסוגלים ומה אנחנו צריכים להיות מעכשיו".

על השיאים של מוחמד סלאח: "129 גולים. זה לא שפוי. איזה מספר לא ייאמן. הוא שחקן מיוחד. אנחנו מעריכים אותו עכשיו, אבל בעתיד אנשים יסתכלו לאחור ויגידו וואו, היינו עדים למשהו מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully