וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "סבע ואצילי בהחלט יכולים לשחק ביחד, צריך לחשוב איך"

מאמן מכבי חיפה ערך מסיבת עיתונאים לפני הדרבי (שני, 20:30): "המטרה היא לשחזר את היכולת ממשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים"

תקציר שמינית גמר הגביע: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:5/ספורט1

מכבי חיפה תארח מחר (שני, 20:30) את הפועל חיפה לדרבי בידיעה שניצחון יבטיח לה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. הירוקים יכולים להחזיר את היתרון מהפועל באר שבע ל-4 נקודות ולהתרחק 8 נקודות ממכבי תל אביב שבמקום השלישי.

מכבי חיפה תנסה להתאושש מההדחה ברבע גמר גביע המדינה לפני כמה ימים, אז הפסידה 2:1 למכבי נתניה אחרי הארכה, ולהשיג ניצחון שביעי רצוף על היריבה העירונית בכל המסגרות. מוקדם יותר העונה הירוקים ניצחו 0:1 בליגה ו-1:5 בגביע - שני משחקים אותם היריבה סיימה ב-10 שחקנים. לקראת ההתמודדות, ברק בכר השתתף במסיבת עיתונאים.

גידי קאניוק שחקן הפועל חיפה לפני פייר קורנו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
המפגש הקודם הסתיים ב-1:5 מוחץ למכבי חיפה בגביע/מאור אלקסלסי
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

על המשחק מחר: "משחק מאוד יוקרתי, קודם כל בשביל הקהל. אנחנו אחרי הפסד בגביע ותמיד אחרי הפסד רוצים לתקן ולנצח. רוצים להגיע בצורה הכי טובה לפלייאוף ולהמשיך את המשחק נגד בית"ר שהיה טוב. המטרה היא לשחזר את היכולת ממשחק הליגה הקודם".

על ההרכב: "יש עוד אימון ואנחנו צריכים לחשוב מה נכון לכל משחק. אולי מה שחשבנו שנכון לנתניה, לא יהיה נכון למשחק מחר. יש פה שחקנים מספיק טובים, יש כאן סגל של כמעט 20 שחקנים שכל אחד יכול לפתוח. לפעמים לא פחות חשוב מי עולה מהספסל"

על האפשרות לשחק עם עומר אצילי ודיא סבע ביחד: "שניהם שחקנים מצוינים והם בהחלט יכולים לשחק ביחד - והמטרה שלי היא לחשוב איך לעשות את זה. זה גם עניין של כושר וכמובן של מה נכון לכל משחק".

על מאבק האליפות: "אם ניקח אליפות הכול יהיה בסדר ואם לא ניקח אליפות יגידו שהכול לא בסדר. ככה זו עובד. היו לנו הזדמנויות לברוח ואמרו שהכול גמור, ככה שגם אם נהיה בשמונה הפרש ממכבי תל אביב זה עדיין לא אומר כלום. זה רחוק מאוד מלהסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully