וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך ימשיך לעונה נוספת במכבי נתניה, ניסיון לסגור עם טוומאסי

במועדון מאוד מעריכים את המאמן ואת שיתוף הפעולה שלו עם אלמוג כהן. השיחות עם טוומאסי יואצו, ניסיון להכשיר את גלאבוב

התגובות אחרי ה-2:2 של קרית שמונה מול מכבי נתניה/ספורט1

במכבי נתניה הביעו שביעות רצון מהנקודה שהושגה אתמול ב-2:2 בקרית שמונה, מה שהבטיח לקבוצה מקום בפלייאוף העליון. אחרי פתיחת העונה הגרועה והחשש מהסתבכות בתחתית, במועדון מדברים כעת על עונה מוצלחת מאוד, עם מקום בפלייאוף העליון וכרטיס לחצי גמר הגביע. המטרה המוצהרת כעת היא כרטיס לאירופה.

מי שמקבל המון מחמאות הוא המאמן רן קוז'וך, שהצליח להרים את הקבוצה ולרשום רצף אדיר של 14 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. במועדון מתכוונים להאריך את חוזהו של קוז'וך בעונה נוספת ומציינים לטובה את שיתוף הפעולה בינו למנהל המקצועי אלמוג כהן.

אלמוג כהן, רן קוז'וך, מכבי נתניה. ברני ארדוב
שת"פ פורה. כהן וקוז'וך/ברני ארדוב

משימה נוספת שעומדת כעת בפני ראשי המועדון היא להאריך את חוזהו של פטריק טוומאסי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קיבל החלוץ הגנאי הצעה לשדרוג והארכת חוזהו שמסתיים בסיום העונה הנוכחית, אך ביקש לדחות את השיחות והמגעים לאחרי צמד המשחקים מול חיפה בגביע והשלמת משימת הפלייאוף בליגה. כעת יפגשו הצדדים ובמועדון מאמינים שיצליחו להאריך עת חוזהו של הגנאי, כאשר להסכם יוכנס גם סעיף יציאה והנחת העבודה במועדון היא שלא לעמוד בדרכו של החלוץ, אם וכאשר תגיע הצעה מפתה מחו"ל.

יובל שדה שהורחק אמש ורז שלמה המוצהב, ייעדרו ממשחק הליגה הקרוב נגד מ.ס.אשדוד, כאשר בקבוצה ינסו להכשיר שוב את פלאמן גלאבוב שלא מצליח להתאושש מהפציעה בברכו.

מספר שחקנים נוספים, דוגמת בוריס אנו ועומרי גנדלמן, שקיבלו אמש מנוחה חלקית ונכנסו כמחליפים, צפויים לשוב להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully