וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה יאריך חוזה בהפועל ירושלים, מו"מ גם עם בדש ויאו

5.3.2023 / 8:29

במועדון חגגו עלייה (כמעט ודאית) לפלייאוף העליון: "היינו עדיפים על היריבות כמעט בכל משחק העונה". עדיין אין החלטה לגבי אדליי

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 בחוץ על מכבי תל אביב/ספורט1

הפועל ירושלים עשתה אתמול צעד גדול מאוד לעבר הפלייאוף העליון ולמעשה הבטיחה באופן מעשי את הכרטיס לשם עם ניצחון 1:2 על מכבי תל אביב בבלומפילד. הקבוצה מהבירה החלה את העונה נהדר, חוותה סיבוב שני רע, אבל לבסוף השלימה את העבודה בסטייל. "זה היה קשה אבל מגיע לנו", אמרו במועדון, "אנחנו קבוצה חזקה, היינו עדיפים על היריבות כמעט בכל משחק השנה וזה בא לידי ביטוי. אנחנו שווים יותר נקודות ממה שהשגנו".

האמת? קשה לקחת מהם את זה. הפועל ירושלים לא רק בפלייאוף העליון, היא משחקת כדורגל חיובי, לוחצת, מניעה כדור, מסתכלת בלבן של העיניים לכל יריבה. היא בהחלט ראויה לפלייאוף העליון. קבוצה עם שכר שחקנים של פחות מ-10 מיליון שקל שמצליחה לייצר תלכיד כך כל נחוש ואיכותי, ראויה להיות בשישייה הראשונה.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
אדריכל העונה המוצלחת. אריה/דני מרון

ויש גם את זיו אריה. כנראה שאף פעם לא נבין אותו, גם יועצי תקשורת שהוצמדו לו על ידי המועדון לא הבינו אותו - הם ניסו ופרשו - אך אי אפשר להתווכח עם ההצלחה שלו. הוא החתים חלוץ יקר בשם וויליאם טוגי, צירף את דור ג'אן בינואר, אך לא התבייש לשים את שניהם על הספסל ולרוץ עם סדריק דון הצעיר. הלך עם האמת המקצועית בכל סיטואציה, שמר על הדרך והוביל להישג גדול.

אריה יחתום בקרוב על חוזה לעונה נוספת במועדון. במקביל, במועדון נמצאים גם בשיחות עם גיא בדש ואלוז' יאו על חוזה חדש. עדיין אין החלטה לגבי אדבאיו אדליי, שמעוניין לנסות את מזלו באירופה, כאשר בקבוצה עדיין לא החליטו אם בעונה הבאה יהיה שוער ישראלי או זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully