וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע צלחה עוד "משבר": "היינו יכולים להתמוטט. אנחנו חזקים מנטלית"

5.3.2023 / 7:25

בקבוצה מרוצים מאוד מהניצחון החלק על הפועל חדרה, ששם מאחור באופן סופי את המיני-משבר שעברה: "אנחנו חזק בתמונה". התפוקה של החלוצים מעודדת, וגם הקאמבק של ויטור. פאון ייבדק

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:3 על הפועל חדרה/ספורט1

סיפוק רב בהפועל באר שבע מכל מה שהושג אתמול (שבת) בניצחון על הפועל חדרה בחוץ. מעבר לניצחון מוחץ של 0:3 זה היה שוב ניצחון שהושג במשחק חוץ, כאשר הפעם גם החלוצים הקדמיים משתתפים בכיבושים. הראשון של תומר חמד, והשני של פטריק קלימלה שחזר מפציעה שתפסה אותו קצת אחרי שהגיע לארץ. הבוקר הקבוצה של אליניב ברדה רק נקודה ממכבי חיפה, כשלאלופה מחכה מחר דרבי.

"כל מה שרצינו השגנו במשחק הזה", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "והכי חשוב התאוששנו לגמרי מההפסד למכבי תל אביב. ההפסד למכבי יכול היה להוציא אותנו מהפוקוס ולהוביל להתמוטטות, אבל אנחנו חזק בתמונה ועברנו את המשבר הקטן שפקד אותנו עם ההפסד למכבי והתיקו מול הפועל ירושלים. הקבוצה הזו חזקה מאוד מקצועית ומנטלית".

חמד שכבש את השער הראשון אחרי שפתח משחק שני ברציפות בהרכב, אמר אמש: "אני חושב שכל שחקן בקבוצה יכול לקחת את הסיטואציה שלי העונה בהפועל באר שבע כדוגמא שצריך ללמוד ממנה. חשבו כבר שאני לא אחזור לעצמי ולא אוכל לתרום, בטח אחרי המצב הקשה בו הייתי בשל הפטירה של אבי, אבל הנה, לקחתי את ההזדמנות שקיבלתי בשתי הידיים. ברגע שפתחתי בהרכב, גם יכולתי לתרום מקצועית".

שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
עוד מפגן עוצמה. באר שבע חוגגת/קובי אליהו

עוד בליגת העל

עוד בוואלה

הפער בפסגה רק נקודה: הפועל באר שבע הביסה 0:3 את הפועל חדרה

לכתבה המלאה

בהפועל באר שבע מרוצים כאמור מחמד ומקלימלה וגם מזה שמיגל ויטור חזר מהפציעה שהפריעה לו בשבועיים האחרונים. הקפטן חזר לפתוח ונתן הרבה שקט מאחור בדקות שהפועל חדרה הייתה מסוכנת.

בקבוצה יבדקו הבוקר את הקרסול של אדריאן פאון שנפצע והוחלף אתמול. שגיב יחזקאל יחמיץ את המשחק הבא מול עירוני קרית שמונה בגלל כרטיסים צהובים ואת מקומו ימלא שוב אור דדיה. מריאנו באריירו הורחק, אבל גם כך רועי גורדנה השתלט על עמדת הקשר האחורי כך שלא חסרות לברדה אופציות. רמזי ספורי יחזור רק בהמשך החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully