וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "שום דבר לא עובד לנו, כולל הצוות, כולל הקהל, כולל כולם"

עודכן לאחרונה: 4.3.2023 / 23:16

כוכב מכבי ת"א יצא נגד שריקות הבוז ("מצפה שזה לא יקרה, זה לא נעים") והודה: "הקבוצה לחוצה, לא חזרתי בשביל להיות מלך שערים אלא כדי לזכות בתארים". קראנקה: "לא רוצה להגיד דברים שאתחרט עליהם, זו אחריות שלי". קריאות "תתפטר" נשמעו מהיציעים

ערן זהבי בריאיון אחרי ההפסד של מכבי תל אביב להפועל ירושלים/ספורט1

צפו בריאיון הסוער של ערן זהבי (החל מדקה 8:30)

חלומות האליפות של מכבי תל אביב ספגו הערב (שבת) מכה אנושה נוספת, עם הפסד ביתי של 2:1 להפועל ירושלים, במחזור הלפני-אחרון בעונה הסדירה. המשמעות: מכבי חיפה תוכל להגדיל את הפער מהצהובים לשמונה נקודות, אם תנצח את הפועל חיפה בדרבי ביום שני. הפתיחה דווקא היתה מצוינת, עם שער מוקדם של ערן זהבי (4), אך גיא בדש איזן מהנקודה הלבנה (60), השלים מהפך יפה (63) וקירב מאוד את קבוצתו לפלייאוף העליון. עבור מכבי תל אביב זהו הפסד ליגה ראשון בבלומפילד אחרי 26 משחקים, לראשונה מאז אוקטובר 2021, והפסד ליגה ראשון מול הפועל ירושלים מאז אוקטובר 1998.

לאחר שריקת הסיום, ניגשו שחקני מכבי תל אביב אל הקהל - שהשיב בשריקות בוז צורמות - שריקות שהושמעו גם לאחר החילוף הכפול שביצע אייטור קראנקה בדקה ה-60, כשדן גלזר ודור פרץ נכנסו במקום גבי קניקובסקי ופארפה גיאגון. גם קריאות "תתפטר, תתפטר" הושמעו עם תום המשחק.

צפו בתקציר המשחק

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 בחוץ על מכבי תל אביב/ספורט1
אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
בצרות צרורות. קראנקה/דני מרון

"כל מה שאגיד, אני עלול להתחרט עליו מחר", אמר אייטור קראנקה. "זו אחריות שלי, ביצעתי חילוף וספגנו שני שערים. אני לא זוכר אפילו הזדמנות אחת של הפועל ירושלים, אבל זו טעות שלי. הרגשתי שצריך רגליים טריות על המגרש, דן גלזר הכי טוב בליגה בעמדה שלו. אצטרך לראות שוב את המשחק כדי לנתח אותו בצורה טובה יותר. שפת הגוף שלי? היא היתה זהה בהתחלה כמו בסיום. צריך להבין מה קרה לנו ולחשוב על המשחק הבא".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
תסכול רב. זהבי/דני מרון

ערן זהבי הוסיף: "נצטרך מהדורה שלמה כדי לסכם את זה... פתחנו את המשחק מעולה, ופתאום היתה ירידה דרסטית. לא הצלחנו להגיב, לא כבשנו את השער השני, קצת באחריותי. ספגנו שערים קלים, נכנסנו ללחץ, זה מרגיש שכשאנחנו מקבלים שער בבית יש מכבש לחצים ואנחנו קצת מתקשים לעמוד בו. אנחנו מתקשים לייצר מצבים ולכבוש שערים. ראיתי קבוצה מאוד לחוצה. מה לא דופק בקבוצה? במילה אחת: הכל. הכל לא עובד לנו כרגע, אני לא רוצה לפרט יותר מדי. אף אחד מאיתנו לא עושה את העבודה כמו שצריך, וזה עד למעלה, כולל הצוות, כולל הקהל, כולל כולם, אנחנו מועדון אחד".

על שריקות הבוז אמר הכוכב: "אני יכול להבין את האכזבה של הקהל, גם אנחנו רוצים לשחק יותר טוב, אבל יש פה שחקנים שעברו טלטלות וצריך לכבד אותם. להשאיר אותנו ככה בשריקות בוז על המגרש זה לא נעים. השחקנים נותנים הכל, כולם נותנים 200 אחוז ואנחנו רוצים להישאר ביחד, אני מצפה מהקהל שלא ישרוק בוז. נצטרך להתחבר ביחד ולעשות הרבה יותר טוב. השער שלי לא שווה כלום, אפשר גם להוריד אותו מהסטטיסטיקה, לא חזרתי בשביל להיות מלך השערים אלא בשביל לזכות באליפות. לצערי גם אני לא מצליח לעשות את זה. אפשר לעשות הכל, אבל לא ככה. הפועל ירושלים עשו עבודה טובה מאוד, אני רוצה לפרגן להם, הם עשו משחק הקרבה גדול מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully