וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד: "לא הבטיחו לי להיות חלוץ ראשון". ברדה: "הוא חד מאוד"

עודכן לאחרונה: 4.3.2023 / 22:10

חלוץ הפועל באר שבע דיבר על התקופה הקשה שעבר: "עברתי קושי אישי ללא קשר לכדורגל, שמח שחזרתי". המאמן פרגן: "הוא היה מקצוען גם כשלא שיחק"

התגובות אחרי הניצחון של הפועל באר שבע על הפועל חדרה/ספורט1

הפועל באר שבע ניצחה הערב (שבת) 0:3 את הפועל חדרה ותאמינו או לא, היא רחוקה כעת נקודה בלבד ממכבי חיפה המוליכה, לה מצפה משחק לא פשוט ביום שני נגד הפועל חיפה בדרבי של הכרמל. תומר חמד, שבישל נגד ריינה, כבש שער ראשון מאז הצמד מול הפועל תל אביב. קלימלה ולופס קינחו עם שערים מאוחרים לאורחים, שרשמו ניצחון חוץ מספר 11 העונה. חדרה מצידה עם הפסד שלישי והסתבכות מחודשת בתחתית.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
כמה רחוק הוא יוביל את באר שבע? אליניב ברדה/קובי אליהו

אליניב ברדה סיכם: "בחצי הראשון היינו טובים. ייצרנו מצבים אבל היינו חסרי סבלנות. בחצי השני לא היינו טובים ברבע השעה הראשונה. הרגשתי שאולי כדאי לשמור על ה-0:1 אבל לשמחתי השתלטנו על האמצע ועשינו עבודה טובה בהתקפות המעבר".

על הגולים של החלוצים: "כולם עובדים בשביל החלוצים וכולם עושים עבודה טובה. חמד מאוד חד, הוא עובד קשה מאוד. גם בתקופה האישית שלו שהוא עבר עם עצמו הוא התאמן כמו שצריך והוכיח שהוא מקצוען".

תומר חמד, שכבש את הראשון אמר: "חיכיתי להזדמנויות שלי. קרה לי הרבה פעמים בקריירה שלא שיחקתי. הבקעתי וניצחנו וזה יותר חשוב. לא הבטיחו לי להיות חלוץ ראשון. באתי לפה כדי להוכיח שהמקום שלי בהרבה. התחלתי מצוין, עברתי תקופה לא קלה באופן אישי. מבחינתי וגם מבחינת הקבוצה צריך המשכיות ואין זמן למעידות".

על מאבק האליפות: "בשבוע שעבר שיחקנו אחרונים ועכשיו שיחקנו לפני שתי הגדולות. נראה אם זה יעשה את הלחץ. נקווה למעידה וגם אם זה לא יקרה אנחנו נעשה את שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. קובי אליהו
הפסד שלישי ברציפות. קורצקי/קובי אליהו

מנחם קורצקי: "שיחקנו כדורגל טוב, ייצרנו מצבי הבקעה. אבל קיבלנו את הגול השני וזה די מתסכל. היום הרגשתי שהקבוצה עובדת ויש יכולות. אנחנו מבחינתנו עם שלושה הפסדים רצופים וצריך להרים את השחקנים ולהיות ביחד בתקופה הזו. ראיתי הרבה דברים טובים במשחק הזה. תמיד ידענו שאנחנו בתחתית ולא מופתעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully