וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת כישלון: במכבי תל אביב מחכים לאמירה של גולדהאר

5.3.2023 / 6:25

אכזבה עצומה בקנדה וגם בקרב גורמים בהנהלה בתל אביב מהתפקוד של המאמן והשחקנים אחרי ההפסד להפועל ירושלים. הבעלים יצטרך להחליט כיצד הוא מגיב לנוכח רצף הכישלונות העונה, וכל האופציות על השולחן. קראנקה נמנע מכניסה לחדר ההלבשה בסיום

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 בחוץ על מכבי תל אביב/ספורט1

אכזבה עצומה בקנדה ממה שקורה במכבי תל אביב. הציפייה של הבעלים מיטש גולדהאר הייתה למשהו אחר לגמרי העונה והוא יצטרך להחליט כיצד לנהוג נוכח שלל הכישלונות המקצועיים שמלווים את הקבוצה למן פתיחת העונה. במועדון הייתה ציפייה שהמאמן אייטור קראנקה ימשוך את הקבוצה לכדורגל הרבה יותר חיובי ולתוצאות הרבה יותר טובות, אבל אחרי ההפסד אמש להפועל ירושלים קיימת אכזבה מאוד גדולה במכבי תל אביב גם מהתפקוד של הספרדי שלא מצליח לפתור את הבעיות של הקבוצה וספק אם בכלל מצא אותן.

השיא אמש (שבת) מול הפועל ירושלים היה בחילוף הכפול שעשה קראנקה. הכנסת דור פרץ ודן גלזר במקום פארפה גיאגון וגבי קניקובסקי, לוותה בשריקות בוז צורמות מאלפי אוהדים, מהלך שהכניס את כל הקבוצה לאנרגיות שליליות. במכבי תל אביב מצפים שקראנקה יפנים שהקבוצה צריכה לשחק יותר התקפי ולהשתמש בכלים יותר קדמיים, בטח בבית מול הפועל ירושלים. קראנקה לא הצליח עד עכשיו גם להרים את הביטחון של השחקנים שסובלים מסף שבירה נמוך. שפת הגוף שלו על הקווים, סוג של אדישות אפילו, משדרת רפיון ובאה לידי ביטוי בתוצאות.

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
משדר רפיון ואדישות. קראנקה/דני מרון

עוד בליגת העל

עוד בוואלה!

ערן זהבי: "שום דבר לא עובד לנו, כולל הצוות, כולל הקהל, כולל כולם"

לכתבה המלאה

גולדהאר בקנדה וכך גם הכפופים שלו ג'ק אנגלידיס וברק יצחקי, יצטרכו לקבל החלטות האם יש לעשות זעזוע נוסף העונה בצוות המקצועי או להמשיך ככה ולקוות שמשהו ישתנה לטובה. כרגע אין בשורות עם הבאסקי וצריך להיות הוגנים ולומר שלא הכל צריך ליפול עליו. גם אצל ולאדן איביץ' היו תוצאות רעות והקבוצה השתרכה מאחור, כך שהבעיה היא לא רק בעמדת המאמן. במועדון ציפו שהשחקנים לא יירדמו אחרי הגול של ערן זהבי אתמול ולא ייכנסו לדקות ארוכות של שוטטות במגרש. מכבי תל אביב הייתה חייבת לנצל את היתרון המוקדם כדי לכבוש שער שני אבל השחקנים שלה היו מאוד נינוחים ונתנו להפועל ירושלים לחזור, שלא לדבר על הטעויות בשני השערים שהקבוצה ספגה.

בשער הראשון היה זה אנריק סבוריט עם כל הניסיון שלו שביצע פנדל כל כך מיותר. סבוריט שידע לבשל את השער של זהבי אתמול וגם לעשות לא מעט משחקים טובים העונה, אחראי גם להרבה רגעים לא טובים של הקבוצה העונה בצמתים מרכזיים כמו במשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר והוא לא נקי בכלל ממה שקרה אתמול.

את השער השני צריך לזקוף כמעט לכל ההגנה ובראש ובראשונה לבלמים שחר פיבן וניר ביטון שידעו כי גיא בדש יכול לייצר רק בעיטה ברגל שמאל ובכל זאת השאירו לו פתח מזמין כדי לבעוט לדניאל פרץ, שביום טוב היה ודאי מייצר הדיפה יותר חזקה ולא דחיפה של הכדור בידו לשער שלו.

אנריק סבוריט עם ערן זהבי שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. דני מרון
אף אחד לא נקי. סבוריט וזהבי מתוסכלים/דני מרון

במועדון קיבלו את דבריו של ערן זהבי בצורה אמביוולנטית. מצד אחד היו כאלה שצידדו בזהבי ואמרו שהוא צודק כשסימן את כולם. קראנקה אפילו אמר אמש: "אם יש מישהו שיכול להגיד, רשאי להגיד ויש לו את הידע לדבר ככה זה ערן". אבל היו גם כאלה שחשבו כי ברגע כזה, זהבי שוב היה צריך למצוא את הכוחות כדי לא לפרק לגמרי את החבילה ולנסות שוב להפיח חיים ותקווה אפילו שזה קשה.

קראנקה שנכנס אחרי כל משחק לשוחח עם השחקנים ובמקרים מסויימים אף אמר להם דברים מאוד חריפים, בחר הפעם לא להיכנס בכלל לחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully