וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "מגיע לנו לחזור לבלומפילד, סמי עופר וטרנר"

הפועל ירושלים עם רגל וחצי בפלייאוף העליון אחרי ה-1:2 על מכבי תל אביב: "הייתה לנו תחושה שלא נפסיד, כל השבוע האמנו"

אוהדים מחוץ למשחק של מכבי תל אביב מול הפועל ירושלים/דני מרון

לפני בדיוק שנה הפועל ירושלים הייתה מסובכת עמוק בתחתית של ליגת העל ורבים הימרו עליה כעל אחת משתי היורדות לליגה הלאומית. האדומים-שחורים נשארו בסופו של דבר והערב (שבת) הם עשו צעד ענק לפלייאוף העליון עם ניצחון 1:2 על מכבי תל אביב בבלומפילד.

המאמן זיו אריה סיפר: "הייתה לנו תחושה שלא נפסיד היום. כשזה התחיל, זה לא נראה ככה. לא השתנה כלום היום, זה סיבוב שמבחינת נקודות נראה רע, סיבוב של ירידת ליגה, אבל אני אומר לכם, כמי שחי את הקבוצה הזאת כל השנה, איכות המשחק שלנו כמעט לא נפגמה. קרו כמה דברים, חלקם באשמתנו, חלקם מומנטום, אבל הגיע לנו - גם באיכות המשחק".

גיא בדש חוגג עם שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
מי זוכר שלפני שנה האדומים-שחורים היו שקועים במאבקי הישרדות?/דני מרון

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

המאמן הוסיף: "יש פה שחקנים גברים, זה מועדון שכיף לעבוד בו. לא היה נורא לשחק השנה בפלייאוף התחתון, אבל מגיע לנו לבוא עוד פעם לבלומפילד, לסמי עופר, לטרנר. בשביל השחקנים האלה - מגיעה להם הבמה הזאת. שינינו את המטרות תוך כדי תנועה. אירופה עדיין גדולה על הפועל ירושלים, אבל ננסה להגיע למקום הרביעי. מה שעשינו פה זה מדהים".

אריה סיכם: "בין שלוש הגדולות, מכבי תל אביב היתה הקבוצה היחידה איתה לא הצלחנו להתמודד. השנה קיבלנו ממנה 3:0 מהדהד. חשבתי שוב להשתגע כמו גווארדיולה ולעשות מערכים אחרים. אני לא רוצה שאוהדי הפועל ירושלים יכעסו, אבל גדלתי במכבי תל אביב, קיבלתי המון מהמועדון וגם נתתי קצת חזרה. ברור שזה ניצחון כיף. זה נותן לנו פלייאוף עליון שכל כך מגיע לנו".

גיא בדש שכבש צמד אמר: "מכבי תל אביב בבלומפילד זה לא בלתי אפשרי כי עשינו את זה, אבל זה על הגבול. כל השבוע האמנו, גם אחרי הספיגה המוקדמת המשכנו לשחק".

על הירידה של הפועל ירושלים בסיבוב השני, אמר בדש" "אני חושב שאולי הרגשנו נוח מדי במקום הרביעי, כשהיה לנו שם פער גדול ודי הפסקנו לשחק. לא נראינו טוב במשך תקופה ארוכה והיינו צריכים להרים את עצמנו בחזרה.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. דני מרון
חגיגות אדומות בבלומפילד/דני מרון

הפועל ירושלים תארח את בני ריינה במחזור הסיום של העונה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully