וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא שניתח את אוסימן מספר: "הוא היה קרוב לאבד את הראייה"

החלוץ של נאפולי שנפגע בהתנגשות ראשים לפני כשנה וחצי, כמעט גמר את הקריירה עם נזק בלתי הפיך: "עצם אחת בפניו הצילה אותו. עשינו הכל על מנת שישוב לשחק"

תקציר: אמפולי - נאפולי 2:0/ספורט1

ויקטור אוסימן חווה את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו. במדי נאפולי, החלוץ הינגרי כבש כבר 21 שערים, בישל 4, וב-25 המשחקים בהם שותף הוא בדרך להוביל את התכולים לאליפות ראשונה מאז 1990, כשהדרך בליגת האלופות גם כן נראית מרשימה, ואף אחד לא יופתע אם נאפולי תצליח גם שם.

ההצלחה של אוסימן יכלה להיעצר לפני כשנה וחצי, כאשר החלוץ נפצע קשה בהתנגשות ראשים עם מילאן שקריניאר, בלמה של אינטר, במה שגרם לפגיעה חמורה בפניו עם שברים רבים והיעדרות של חודשיים שגררה אחריה שימוש במסיכה שתגן על הפנים במהלך משחקים. כוכבה של נאפולי נאלץ לעבור מספר ניתוחים, בהם הושתלו בפנים 6 לוחות ו-18 ברגים על מנת לשקם את השברים הרבים שנוצרו כתוצאה מהפגיעה החזקה.

עוד בכדורגל עולמי

ויקטור אוסימן נאפולי. GettyImages
היה קרוב לאבד את הראייה. אוסימן בפציעה/GettyImages

בריאיון לתחנת רדיו איטלקית בנאפולי, סיפר ד"ר ג'יאנפאולו טרטארו, הרופא שניתח את אוסימן, כמה המצב היה חמור וכיצד הפציעה יכלה לגמור את הקריירה שלו החלוץ: "אוסימן יכול היה לאבד את הראייה שלו. בזכות עצם אחת ששמרה על ראייתו, אבל היא גם גרמה לשברים רבים בפניו. לוחות המתכת שחיברנו בפניו כבר לא יוסרו, אלא אם יהיה צורך אחר בכך כמו זיהום למשל. עשינו הכל על מנת שהוא יוכל לשוב ולשחק כדורגל".

ויקטור אוסימן, שחקן נאפולי חוגג. Francesco Pecoraro, GettyImages
משחק עם מסיכה ופורח בנאפולי. אוסימן/GettyImages, Francesco Pecoraro

הערב (שישי, 21:45) נאפולי של אוסימן תארח את לאציו במטרה להגדיל את הפער בפסגה מאינטר ומילאן ל-21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully