וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם קיין רוצה לזכות בתואר, זה הזמן לעבור - ולמנצ'סטר יונייטד"

גארי נוויל, שחקן העבר ופרשן 'סקיי ספורטס', המליץ למלך שערי טוטנהאם להצטרף לשדים האדומים אחרי איבוד תואר נוסף של התרנגולים, בקריירה בלי תארים של החלוץ: "זאת רק שאלה של זמן עד שהוא יעזוב אותם בשביל לזכות במשהו"

תקציר: שפילד יונייטד - טוטנהאם 0:1/ספורט1

הארי קיין וטוטנהאם הודחו בבושת פנים מהגביע האנגלי אחרי הפסד 1:0 לשפילד יונייטד מהצ'מפיונשיפ והתקרבו להבטיח עונה נוספת ללא תואר. החלוץ האנגלי שהפך לגדול הכובשים של התרנגולים בכל הזמנים כשעבר את ג'ימי גריבס וכעת עומד על 268 שערים, עדיין ללא זכייה באף תואר קבוצתי בקריירה, וגם הסבלנות של הסמל של טוטנהאם עשויה לפקוע בקרוב.

קיין בן ה-29 עדיין נמצא בכושר שיא, ועם 20 כיבושים בכל המסגרות העונה הוא ממשיך להוביל את הקבוצה הלונדונית אל עבר מקום בטופ 4 במטרה להבטיח את ליגת האלופות גם בעונה הבאה. אולם, יש הרואים בהפסד לשפילד את תחילת הדעיכה במערכת היחסים בין קיין וטוטנהאם, לקראת מעבר אפשרי בקיץ.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. Catherine Ivill, GettyImages
יסיים קריירה ללא תואר קבוצתי או יעזוב את טוטנהאם? קיין/GettyImages, Catherine Ivill

גארי נוויל, פרשן 'סקיי ספורטס' ושחקן מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה לשעבר, המליץ לחלוץ להצטרף לשדים האדומים בקיץ הקרוב על מנת שייזכה סוף סוף בתואר בקריירה: "קיין ירצה בסופו של דבר לזכות בתארים, זאת רק שאלה של מתי זה יקרה. הנאמנות שלו לטוטנהאם בשנים האחרונות מוערכת, כמו שמאט לה טיסייה היה בסאות'המפטון, אבל אם הוא ירצה לעזוב כדי לזכות בתואר קבוצתי, אני חושב שהגיע הרגע לכך".

נוויל הוסיף ואמר שהיעד עבורו צריך להיות מנצ'סטר, אך כיוון לצד האדום ולאו דווקא לאלופה: "הוא שחקן יוצא מן הכלל ואני חושב שמועדון ממנצ'סטר יהיה היעד שייתן לו את ההזדמנות לזכות. הולאנד כרגע בסיטי, ככה שאני חושב שעם הרצון העז של יונייטד בחלוץ אמיתי, קיין יהיה מושלם לקבוצה. הוא בדיוק סוג השחקן שיעזור ליונייטד להחזיר את האליפות לאולד טראפורד".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
גארי נוויל פרשן "סקיי" ושחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר. GettyImages
רוצה לראות את קיין באדום. נוויל/GettyImages

בשבת (17:00, ספורט1) הארי קיין וטוטנהאם יתארחו אצל וולבס במטרה לתקוע יתד ברביעייה הראשונה ולפתוח פער על פני ניוקאסל וליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully