וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההייפ בשיאו: "ברצלונה הצטרפה למירוץ אחרי מנור סולומון"

בספרד טוענים שבארסה סימנה את שחקן פולהאם לקראת הקיץ. נשיא לה ליגה: "ייתכן שהיא בכלל לא תוכל להחתים שחקנים חדשים"

תקציר: משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי - הניצחונות של מנצ'סטר סיטי, השער של סולומון בניצחון של פולהאם/ספורט1

ההייפ סביב מנור סולומון בשיאו, וגם בספרד לא מתעלמים. על פי דיווח טרי מהתקשורת העולמית, שחקן פולהאם נמצא על הכוונת של ברצלונה לקראת הקיץ.

על פי הדיווח, ברצלונה "בוחנת את הסיטואציה של סולומון". בארסה סובלת ממגבלות פיננסיות שיקשו עליה לשלם דמי העברה על שחקנים חדשים, ולכן היא ממקדת את חיפושיה בשוק בשחקנים שיוכלו להצטרף בהעברה חופשית, או להירכש בסכום נמוך. סולומון, שכבש ארבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים במדי פולהאם, מושאל לפולהאם עד תום העונה ובסיומה יהיה שייך שוב לשחטאר דונייצק. על פי הערכות, האוקראינים לא ידרשו סכום גבוה במיוחד על סולומון, ולכן בארסה שוקלת להחתים אותו.

מנור סולומון שחקן פולהאם. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
אחרי גלוך, בארסה בעקבות ישראלי אחר? סולומון/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

על פי הדיווח, "ברצלונה יודעת שמצפה לה תחרות קשה על סולומון", בעקבות ההתעניינות שמגלות גם הקבוצות הבכירות בפרמיירליג, כולל ארסנל וטוטנהאם. כזכור, ברצלונה ניסתה להחתים לאחרונה שחקן ישראלי אחר, אוסקר גלוך, אולם היהלום בן ה-18 העדיף את רד בול זלצבורג אחרי שלטענתו "ברצלונה נכנסה לתמונה מאוחר מדי".

כך או כך, בספרד טוענים שהסנקציות על ברצלונה בעקבות מצבה הכלכלי עשויות להקשות עליה לבצע כל סוג של החתמה, בהעברה חופשית או ברכישה. נשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס אף אמר אמש: "ייתכן מאוד שברצלונה לא תוכל להחתים שחקנים חדשים בקיץ. אין לה כסף זמין בקופה, והיא צריכה למכור שחקנים ב-200 מיליון יורו כדי לשחרר את המגבלה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully