וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסימן סובל ממספר שברים בפניו וינותח, אינזאגי שיבח את לאוטרו

חלוץ נאפולי ייעדר מספר שבועות כתוצאה מההתנגשות בשקריניאר, ספאלטי שיבח את קבוצתו חרף הפסד הבכורה העונה. מנגד, מאמן אינטר שיבח את הארגנטינאי שקטע בצורת ארוכה ב-2:3 הנהדר

תקציר: אינטר - נאפולי 2:3/ספורט1

המחזור ה-13 באיטליה עלה על כל הציפיות. זה לא רק ששתי המוליכות הפסידו, אלא ששתיהן היו בלתי מנוצחות עד כה. מילאן נכנעה בשבת בפירנצה ב-4:3 לפיורנטינה ואילו נאפולי הפסידה אמש (ראשון) בסן סירו 3:2 לאלופה אינטר, שכעת רחוקה רק ארבע נקודות מהפסגה.

הצרה הגדולה יותר של נאפולי היא לא איבוד הנקודות הראשון העונה בסרייה A, אלא שבמהלך המשחק היא איבדה את הכוכב הניגרי שלה, ויקטור אוסימן. החלוץ נפגע בפניו כתוצאה מהתנגשות ראשים לא מכוונת עם בלם אינטר מילאן שקריניאר ונאלץ לפנות את המגרש כשהוא בהכרה ועומד על רגליו, אולם נראה חיוור ופניו מסביב לעין התנפחו. על פי הבדיקות הראשוניות שעבר, הוא סובל ממספר שברים בפניו, ינותח ביממה הקרובה במילאנו וצפוי להיעדרות של כחודש ימים לכל הפחות.

נאפולי כך גם נערכה לכך שאוסימן יעזוב לקראת חודש ינואר לאור השתתפותה של נבחרת ניגריה באליפות אפריקה הקרובה, אלא שכעת היא עלולה למצוא את עצמה מסתדרת בלעדיו מעל חודשיים, בהנחה שישוב בזמן לאליפות אפריקה ויוכל לשחק עם ה"סופר איגלס". זו מכה לא פשוטה ללוצ'יאנו ספאלטי וחניכיו, כי הניגרי כבש העונה חמישה שערים בליגה ועוד ארבעה בליגה האירופית.

ויקטור אוסימן, חלוץ נאפולי. רויטרס
ייאלץ לעבור ניתוח בפניו וייעדר תקופה. אוסימן/רויטרס

ספאלטי הודה בסיום שקבוצתו הייתה פחות טובה הערב: "במחצית השנייה השתפרנו ושיחקנו כדורגל הרבה יותר איכותי, יצירתי ומפתיע, אבל אפשרנו לאינטר לצאת למתפרצות. בסך הכל זו הייתה הופעה טובה שלנו, אבל קשה מאוד לשחק נגד אינטר וברוב הזמן עשינו את המוטל עלינו, רק חבל לי שלא היינו אמיצים מספיק במחצית הראשונה - אם אנחנו רוצים להיאבק על האליפות, אנחנו צריכים לדעת לקחת החלטות אמיצות ולאתגר את היריב. אני מקווה שמעתה והלאה זה מה שיקרה".

מן העבר השני, אינטר של סימונה אינזאגי אמנם נקלעה לפיגור מוקדם משער של פיוטר ז'לינסקי, אבל התעשתה במהרה, השיגה את השוויון כעבור שמונה דקות ועוד לפני ההפסקה השלימה את המהפך. המאמן טען בסיום שקבוצתו הייתה ראויה לכך: "זה היה משחק מפתח עבורנו, אפילו שהמפגש החשוב יותר יהיה עוד שלושה ימים", אמר אינזאגי לקראת מפגש ליגת האלופות נגד שחטאר דונייצק ומנור סולומון.

לאוטרו מרטינס, חלוץ אינטר. רויטרס
הבצורת הקטעה. לאוטרו מרטינס חוגג/רויטרס

על המשחק נגד נאפולי הוסיף אינזאגי: "ניצחנו קבוצה חזקה מאוד, וניצחנו בצדק. במשחקים נגד נאפולי תמיד יהיה קשה, זו קבוצה שמחזיקה בכדור ב-60 אחוז מהזמן, גם יש לנו שחקנים פצועים ואדין דז'קו וחואקין קוראה לא היו כשירים במאת האחוזים, אבל אני שמח שניצחנו וכעת נתרכז במשחק הבא בליגת האלופות, מפעל שבו אינטר לא עברה את שלב הבתים יותר מדי שנים וכעת יש לנו הזדמנות".

אינזאגי גם נשאל על השער השלישי של קבוצתו שכבש הארגנטינאי לאוטרו מרטינס, שלא הבקיע בחמשת המשחקים הקודמים בליגה וגם באלופות טרם מצא את הרשת העונה: "אמרתי לפני המשחק שאני לא דואג לגביו, והוא באמת שיחק מצוין היום וגם הבקיע. הייתי חלוץ ואני מכיר את הרגעים האלו שהכדור לא רוצה להיכנס, אבל הוא נשאר רגוע, מפוקס והיום כבש. כולנו צריכים להמשיך בצורה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully