וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בקבוק לראשו של פאייה, שוב בלגן בצרפת: המשחק בליון נדחה

קפטן מארסיי, שחווה אירוע דומה בדרבי מול ניס, נפגע הפעם מבקבוק שהושלך מיציע אוהדי המארחת, הבהיר כי אין ביכולתו לחזור, גם חבריו סירבו לשוב והמשחק פוצץ לאחר כשעתיים. תיירי הנרי זעם: "שוב משחק מופסק בגלל אידיוטים"

חגיגת שערים מהליגה האנגלית: כל הגולים של משחקי שבת, ה-20 בנובמבר/ספורט1

גם הפגרה לא הצליחה להרגיע את הקהל הצרפתי, כשהפעם הגיע תורם של אוהדי ליון. בקבוק שזרק אחד מהם הערב (ראשון) בדקות הפתיחה מול מארסיי, פגע בראשו של דימיטרי פאייה וגרם לעצירת המשחק ובסופו של דבר לפיצוץ שלו, אחרי קרוב לשעתיים של דין ודברים, הודעה על חידושו וסירוב של שחקני מארסיי לשוב לכר הדשא. לפני כן דווקא שיחקו כדורגל במחזור ה-14, כשניס הפכה ל-1:2 בקלרמון ועלתה למקום השני על חשבון לאנס שהובסה 4:0 בברסט.

דימיטרי פאייה שחקן מארסיי נפגע מבקבוק שזרקו אוהדי ליון. רויטרס
קורבן חוזר. דימיטרי פאייה ברגע הפגיעה/רויטרס

ליון - מארסיי (פוצץ)

עוד בלגן בעונה הסוערת שעוברת על הליגה הצרפתית, ושוב זה קורה במשחק של מארסיי. הפעם לא אוהדיה היו אשמים, אלא אוהדי ליון שהשליכו בקבוק שפגע בראשו של דימיטרי פאייה אחרי ארבע דקות. הקפטן האורח, שניגש להרים כדור קרן, נשכב על הדשא ונזקק לטיפול כשזו הפעם השנייה העונה שמשחק מופסק לאחר בקבוק שפוגע בו, כפי שקרה בדרבי נגד ניס במחזור השלישי. לאחר מכן ירד לחדר ההלבשה יחד עם חבריו ורק אחרי קרוב לשעתיים של דיונים וחרף הודעה רשמית על כך שהמשחק יחודש, בסופו של דבר שחקני מארסיי סירבו לשוב והערב הגיע לסיומו אחרי 8 דקות בלבד של כדורגל.

השופט רודי בוקה לא רצה לחדש את ההתמודדות לפי הדיווחים, אלא שלחצים כבדים שהופעלו עליו לא הותירו לו יותר מדי ברירה ובסופו של דבר הוא הודיע על חידוש המשחק. הודעה כבר נמסרה במערכת הכריזה באצטדיון ושחקני ליון שבו לכר הדשא כדי להתחמם, אלא שפאייה הודיע כי הוא לא יכול לחזור לשחק, שחקני מארסיי זעמו וסירבו לחזור וגם ראשי הליגה הצרפתית התחרטו על החלטתם לחדש את המשחק ואישרו את סיומו - כשבין לבין גם השופט נכנס לחדר ההלבשה כדי לבדוק את מצבו של פאייה ושל שאר חבריו.

יש לציין שהאדם שזרק את הבקבוק הוצא מהאצטדיון על ידי אוהדי ליון , להם הובהר כי יינקטו נגדם סנקציות במקרה של אירועים נוספים. לאחר מכן אותו אוהד גם נעצר על ידי המשטרה המקומית.

עוד בוואלה!

ליאו מסי "מאושר" משער הבכורה, ויודע: אמבפה הוא זה שמפרה אותו

לכתבה המלאה
דימיטרי פאייה שחקן מארסיי לאחר שנפגע מבקבוק שזרקו אוהדי ליון. רויטרס
ירד לחדר ההלבשה עם קרח לראשו והבהיר כי אין ביכולתו לחזור. דימיטרי פאייה/רויטרס

סטירה בגין השלכת הבקבוק?

תיירי הנרי, המשמש כפרשן במשחק, אמר: "ליון-מארסיי זה המשחק המרכזי, אנשים צופים בו. פעם נוספת אנחנו רואים משחק שמופסק בגלל אידיוטים. זה לא מה שאני רוצה שהאנגלים, הספרדים והאיטלקים יראו בליגה הצרפתית. באנגליה, אנשים כאלה מקבלים עונשי הרחקה לכל החיים מהמגרשים. לא חודש או חודשיים - לכל החיים".

דמיטרי פאייה נפגע מבקבוק שהושלך על ידי אוהדי ליון. PHILIPPE DESMAZES, GettyImages
סיום עגום לערב נוסף בצרפת. רגע הפגיעה בפאייה/GettyImages, PHILIPPE DESMAZES

ברסט - לאנס 0:4

ניצחון שלישי רצוף לקבוצה המתאוששת של מישל דר זקריאן, הפעם עם תצוגה מרשימה מול אחת מהפתעות העונה עד כה. בחוץ לאנס נראית פחות טוב, ובדרך להפסד השלישי ברציפות שלה כאורחת היא התרסקה כבר במחצית הראשונה. סטיב מונייה נגח פנימה בדקה השלישית, 10 דקות לאחר מכן הקפטן ברנדן שרדונה נגח את השני אחרי קרן של רומן פאבר, שבדקה ה-33 הבקיע בעצמו. לאנס נעצרה פעמיים בקורות ובדקה ה-69 ספגה את הרביעי מרגלי ז'רמי לה דוארון, כשחמש דקות לאחר מכן הצרות גברו עם הרחקתו של המחליף ארנו קלימואנדו.

רומן פאבר שחקן ברסט (מימין) חוגג שער. רויטרס
הצטיין במדי ברסט עם שער ובישול. רומן פאבר, מימין/רויטרס

קלרמון - ניס 2:1

מהפך שלישי העונה של ניס, והיא שוב במקום השני. פלורן אוז'ייה הפתיע בנגיחה בדקה ה-17, אבל קלרמון נעצרה בקורה ונענשה במחצית השנייה. מורגן שניידרלין נכנס כמחליף ובישל לאמין גואירי בדקה ה-77, ובחלוף חמש דקות נוספות החלוץ השלים צמד, הפעם אחרי הכנה של ג'סטין קלייברט שחזר מפציעה ועלה גם הוא מהספסל. הפסד רביעי רצוף למארחת.

פקונדו מדינה שחקן לאנס. רויטרס
לאנס קרסה במחצית הראשונה. פקונדו מדינה/רויטרס

משחקים נוספים

אנז'ה - לוריין 0:1
לאנז'ה: תומא מנגאני (68 בפנדל)

מץ - בורדו 3:3
למץ: ניקולא דה פרוויל (45), אופה אנגט (51 ו-70). לבורדו: אלברטו אליס (17), רמי אודן (39 ו-65)

שטרסבורג - ריימס 1:1
לריימס: הוגו אקיטיקה (22). לשטרסבורג: ז'אן ריקנר בלגארד (90+7). קווין גמיירו המארח בעט פנדל מעל המשקוף (43)

טרואה - סנט אטיין 1:0
לסנט אטיין: מיגל טראוקו (60)

בשישי:

מונאקו - ליל 2:2

בשבת:

פריז סן ז'רמן - נאנט 1:3

ראן - מונפלייה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully