וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פוצ'טינו הביע נכונות לאמן את מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה

מאמן פריז סן ז'רמן עשוי לשוב לפרמיירליג ב-2022, מהלך שיפנה את המקום לזינדין זידאן בעיר האורות. בלאן או ראנגניק עשויים לאמן את השדים האדומים בחצי שנה הקרובה

תקציר: ווטפורד - מנצ'סטר יונייטד 1:4 (עם שדר)/ספורט1

אולה גונאר סולשיאר רק הבוקר (ראשון) פוטר רשמית ומנצ'סטר יונייטד אחרי כשלוש שנים בתפקיד וראשי המועדון הודיעו רשמית כי המאמן שימונה בתקופה הקרובה יחתום על חוזה עד תום העונה בלבד, והסיבה לכך היא שבתיאטרון החלומות סימנו מספר מאמנים בכירים כדי להוביל את המועדון החל מ-2022/23.

לפי "הטיימס", בניגוד לאריק טן האח מאייאקס שהכחיש כי שוחחו איתו בנושא ואחרי שגם פורסם בממלכה שאשתו של זינדין זידאן מסרבת לעבור לגור במנצ'סטר ועל כן הגעתו למועדון לא על הפרק, המועמד המוביל לאימון הקבוצה הוא הארגנטינאי מאוריסיו פוצ'טינו, אקס טוטנהאם וכיום בפריז סן ז'רמן, שלפי אותו פרסום כבר הביע הסכמה עקרונית להצטרף - מהלך שכמובן גם יסלול את דרכו של זידאן לתפקיד מאמן פריז סן ז'רמן.

מאוריסיו פוצ'טינו, מאמן פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE, GettyImages
ישוב לפרמיירליג ויפנה את הכסא בפריז לזידאן? מאוריסיו פוצ'טינו/GettyImages, FRANCK FIFE

בין המועמדים של מנצ'סטר יונייטד לתפקיד המאמן החל מהעונה הבאה, כך לפי התקשורת האנגלית, נמצאים טן האח, פוצ'טינו ובנרדן רוג'רס מלסטר סיטי, אבל יהיה גם מעניין לראות מי יהיה המאמן שיוביל את הקבוצה עד תום העונה הנוכחית בפרמיירליג וגם בליגת האלופות, מפעלים בהם לשדים האדומים בהחלט יש על מה לשחק וצורך להילחם.

ב"הטיימס" פורסם שהצרפתי לורן בלאן - ששיחק בעבר בקבוצה ולמעשה פרש במדיה - נחשב לאחד המועמדים המובילים להוביל את הקבוצה בחודשים הקרובים, וכן הוזכר שמו של ראלף ראנגניק הגרמני, שבשנים האחרונות אימן את לייפציג והיה מנהלה המקצועי של רד בול זלצבורג, אולם גם דווח כי הוא לא ממהר להסכים להצעה שכנראה תהיה תקפה לחצי שנה בלבד. כידוע, עד שמנצ'סטר יונייטד תמנה מאמן לחודשים הקרובים, מייקל קאריק יעמוד על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully