וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן הפסידה לראשונה, יובנטוס ניצחה, אטאלנטה נצמדה לאינטר

הרוסונרי נכנעו 4:3 לפיורנטינה למרות צמד של זלאטן, בונוצ'י כבש שני פנדלים ב-0:2 של יובה על לאציו, אטאלנטה-ספציה 2:5

תקציר: לאציו - יובנטוס 2:0/ספורט1

פגרת הנבחרת הסתיימה והליגה האיטלקית שבה עם המחזור ה-12 שנפתח היום (שבת) עם חגיגת שערים בברגמו, שם אטאלנטה הביסה את ספציה 2:5 במשחק בו סוף פודגוראנו שותף בדקות הסיום. בהמשך יובנטוס ניצחה 0:2 בחוץ את לאציו מצמד של לאונרדו בונוצ'י ואת היום חתם ה-3:4 של פיורנטינה על מילאן. כמה אקשן!

שחקן מילאן, זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
הצמד שלו קירב את מילאן, אבל לא הספיק. זלאטן/רויטרס

פיורנטינה - מילאן 3:4

הפסד ראשון העונה למילאן, שפספסה הזדמנות גדולה לברוח לנאפולי ו/או אינטר שישחקו אחת נגד השנייה מחר. הרוסונרי לא הפסידו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם נגד הוויולה בפירנצה, אבל הפעם נקלעו לפיגור גדול, הצליחו לעשות קולות של קאמבק, אבל לא להוציא אותו לפועל.

אלפרד דאנקן כבש ראשון (15) אחרי טעות גדולה של צ'יפריאן טטרושאנו וריקרדו ספונארה הכפיל רגע לפני הירידה להפסקה. דושאן ולאחוביץ' - מי אם לא הוא - הצטרף לחגיגה בדקה ה-60, לפני שזלאטן גרם לדפיקות לב מואצות בארטמיו פרנקי. השבדי צימק ל-3:2 עם צמד בדקות 62 ו-67, אבל יותר מזה מילאן כבר לא הצליחה לעשות. ולאחוביץ' השלים צמד בדקה ה-86, לורנצו ונוטי כבש שער עצמי בדקה ה-96 וזה 3:4 בסיום.

עוד בוואלה! ספורט

עלילות משפחת סקמאקה ברומא: סבו של חלוץ נבחרת איטליה נעצר

לכתבה המלאה
מואיז קן חוגג עם לאונרדו בונוצ'י יובנטוס. רויטרס
אין קייליני? יש בונוצ'י/רויטרס

לאציו - יובנטוס 2:0

שתי הקבוצות יצאו עם ניצחון לפגרת הנבחרות וקיוו להמשיך במומנטום. אלא שהמארחת חסרה מאוד את מלך השערים שלה צ'ירו אימובילה ולאונרדו בונוצ'י סידר לביאנקוצ'לסטי ניצחון חוץ ראשון על לאציו מאז ינואר 2019. הבלם הוותיק שענד את סרט הקפטן דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-23. לאציו לחצה כדי להשוות, אבל סבלה מחוסר מחץ ובונוצ'י השלים צמד בפנדל (83) אחרי שפפה ריינה יצא לטייל מחוץ לשערו והכשיל את קייזה ברחבה. יובה נצמדה ליריבתה הערב עם 21 נקודות, כאשר השתיים רחוקות 11 נקודות כבר מנאפולי ומילאן המוליכות.

מריו פשאליץ' אטאלנטה חוגג. GettyImages
יופי של משחק. פשאליץ'/GettyImages

אטאלנטה - ספציה 2:5

ניצחון קליל לאטאלנטה, שעם הצגה של מריו פשאליץ' שנצמדה לאינטר שבמקום השלישי לפחות זמנית עם ניצחון ליגה שני ברציפות. אמבלה אנזולה דווקא העלה את ספציה ל-0:1 בדקה ה-11, אבל התשובה של הנראזורי הייתה כמעט מיידית, כשמריו פשאליץ' איזן בדקה ה-18. המהפך הושלם בזכות פנדל של דובאן ספאטה (38) והקולומביאני בישל לפשאליץ' את השני שלו בדקה ה-41. עד הסיום גם לואיס מוריאל (83 אחרי בישול של פשאליץ') ורוסלן מלינובסקי (89) הצטרפו לחגיגה, לפני שאנזולה צימק ל-5:2 (90+1). סוף פודגוראנו נכנס במדי ספציה בדקה ה-81.

משחקי יום ראשון בליגה האיטלקית:

ססואולו - קליארי (13:30)
בולוניה - ונציה (16:00)
סלרניטנה - סמפדוריה (16:00)
אינטר - נאפולי (19:00)
גנואה - רומא (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully