וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלילות משפחת סקמאקה ברומא: סבו של חלוץ נבחרת איטליה נעצר

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 13:32

חצי שנה אחרי שאביו של ג'אנלוקה סקמאקה השתולל במשרדי רומא ונעצר, הגיע תורו של הסב. הצמיד סכין לצווארו של אדם בבר

תקציר: צפון אירלנד - איטליה 0:0/ספורט1

מעללי משפחת סקמאקה נמשכים וכעת הגיע תורו של הסב. ג'אנלוקה סקמאקה בן ה-22 אמנם ממשיך לגלות יכולת גבוהה בסרייה A - העונה במדי ססואולו - והוא גם שותף ב-0:0 המאכזב של נבחרת איטליה בצפון אירלנד השבוע, אבל בבית הדם ממשיך לבעבע.

באיטליה פורסם הבוקר (חמישי) שסבו של החלוץ, סנדרו, נעצר אתמול ברומא אחרי שהצמיד סכין לצווארו של אדם בבר בפאתי רומא. לפי "איל מסאג'רו", סקמאקה השיכור נכנס לבר בשכונת פידנה והתחיל לריב עם אחד הלקוחות. העניין התלקח והוא תפס סכין והצמיד אותו לצוואר הלקוח. הנוכחים ניסו להרגיע את העניינים ובמקביל הזעיקו את המשטרה, שעצרה את סנדרו - לא לפני שהוא התעמת עם לובשי המדים.

לפני חצי שנה, אביו של סקמאקה ובנו של סנדרו, אמיליאנו, השתולל במתקן האימונים של רומא. האב השחית כמה מכוניות של חברי הנהלה ובכירים בצוות המקצועי והטיל אימה על שחקני קבוצת הנוער שבדיוק התאמנו במקום, כשהוא מאיים לפגוע בכל מי שנקרה בדרכו. הנוכחים במקום מיהרו להזמין משטרה, שהצליחה לרסן בסופו של דבר את סקמאקה הזועם והוא נעצר.

שחקן ססואולו, ג'אנלוקה סקמאקה. CPS Images, GettyImages
משפחה עם דם חם. סקמאקה/GettyImages, CPS Images

ג'אנלוקה סקמאקה נולד בעיר הנצח ושיחק במחלקת הנוער של רומא, עד שבגיל 16 עבר לאקדמיה של פ.ס.וו איינדהובן. ב-2017 הוא חזר וחתם בססואולו, ובשנים הבאות הושאל בזו אחר זו לקרמונזה, זוולה ואסקולי.

בעונה שעברה הוא הושאל לגנואה וכבש 8 שערי סרייה A ו-4 נוספים בגביע. העונה חזר לססואולו ובינתיים המאזן שלו עומד של שני שערי ליגה. באוגוסט הוא ערך הופעת בכורה בנבחרת איטליה, כששיחק 29 דקות נגד ליטא במוקדמות המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully