וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה לשבוע בלבד? אייזיאה קאזינס חתם בהפועל חיפה

2.3.2023 / 18:17

הגארד שהגיע למספר ימי התרשמות השלים את המעבר, אך לחוזהו הוכנס סעיף שחרור שכנראה יופעל בשבוע הבא בשל העובדה כי צורף כמחליף זמני לקאדים אלן שנכשל בבדיקת סמים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

קאדים אלן נכשל בבדיקת סמים והושעה עד הודעה חדשה, כך שהפועל חיפה נותרה בסגל חסר במיוחד, אבל בקבוצה הגיבו במהירות והחתימו את אייזיאה קאזינס שחוזר לקדנציה שלישית בליגת העל. הבכורה המחודשת שלו תהיה כבר מחר נגד הפועל חולון במסגרת המחזור ה-18 (שישי, 14:00).

הגארד האמריקאי (28, 1.93) שב-2019 חתם בהפועל ירושלים ועונה לאחר מכן שב ארצה כשחתם בגלבוע/גליל, שב לליגה הבכירה אחרי שאת העונה האחרונה החל במכבי ראשון לציון. עם זאת, בהפועל חיפה הבהירו שמדובר בפתרון זמני ועל כן בחוזהו של קאזינס הוכנס סעיף שחרור שמאפשר למועדון להיפרד ממנו כבר בשבוע הבא.

אייזאה קאזינס, הפועל ירושלים. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
חזר לליגת העל. קאזינס/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

ב-2016 נבחר קאזינס במקום ה-59 בדראפט על ידי סקרמנטו, אבל לא זכה לשחק במדיה מעולם ואחרי שלוש שנים בליגת הפיתוח עבר לירושלים, אך בבירה נשאר חצי שנה בלבד כי באמצע העונה כבר עזב לפריסטרי היוונית, כאמור כדי לשוב לישראל עונה לאחר מכן. בראשון לציון העונה בלאומית העמיד ממוצעים של 13.8 נקודות, 5.8 כדורים חוזרים ו-3.6 אסיסטים.

חצי שנה אחרי שפוטר ממנה: הנקמה הכואבת של המאמן בנבחרת מארצו
תוקם ליגה עד גיל 21? בכירי מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל נפגשו
מנמיכים ציפיות אחרי הכישלון: נבחרת ישראל חושבת על הקמפיין הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully