וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקם ליגה עד גיל 21? בכירי מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל נפגשו

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 18:42

אחרי איומי ארגון השחקנים להשבית את ליגת העל והליגה הלאומית אם לא יפתח עמם משא ומתן, נפגשו יו"ר ומנכ"ל מנהלת הליגה ויו"ר ומנכ"ל איגוד הכדורסל ו"יבחנו הקמת ליגה עד גיל 21"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 26.2/ספורט1

בכירי מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל נפגשו היום (ראשון) כדי לדון בנושא השחקן הישראלי. בפגישה, בה נכחו יו"ר המנהלת ארי שטיינברג, המנכ"ל שלומי פרי, יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי והמנכ"ל יעקב בן שושן הוחלט כי הצדדים יחברו יחד למצוא פיתרון כולל לחיזוק מעמד השחקן הישראלי, "ויבחנו יבן היתר הקמת ליגה עד גיל 21", לפי הודעת מנהלת הליגה, "נציגי המנהלת והאיגוד ייפגשו כבר בימים הקרובים עם נציגי ארגון השחקנים".

כזכור, לפני מספר שבועות הוציא ארגון השחקנים מכתב למנהלת הליגה עם דרישה למשא ומתן חדש בין הצדדים, למרות שבין המנהלת לארגון יש הסכם קיים לשנתיים נוספות. בארגון איימו כי אם לא ייפתח משא ומתן עד לסוף הסיבוב השני, הם יפתחו בשביתה. על פי טענת ארגון השחקנים, כל שחקני ליגת העל והליגה הלאומית חתמו על המסמך שנשלח למנהלת הליגה ולאיגוד הכדורסל.

יאיר קרביץ, שחקן בני הרצליה לצד יפתח זיו, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
כיצד יקדמו את מעמד השחקן הישראלי? קרביץ מול זיו/קובי אליהו

במנהלת הליגה הגיבו למכתב בשבוע שעבר והודיעו כי שביתה כזאת אינה חוקית, וכי הם מוכנים לקיים דיון עם נציגי ארגון השחקנים אך ורק אם יודיעו כי איום השביתה יורד מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully