וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאדים אלן מהפועל חיפה נכשל בבדיקת סמים וצפוי להשעייה ארוכה

23.2.2023 / 16:51

חומרים אסורים נמצאו בגופו של הגארד אחרי המשחק נגד בודיבלניק קייב: "מופתעים מההודעה ולומדים את תוצאות הבדיקה", מסרו במועדון. הכוונה היא להחליפו במיידי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 23.2/ספורט1

מכה כואבת להפועל חיפה. האדומים-שחורים קיבלו היום (חמישי) מכתב מפיב"א לפיו שחקן הקבוצה קאדים אלן נכשל בבדיקת חומרים אסורים שנערכה לו באיטליה אחרי משחק החוץ ביורופקאפ נגד בודיבלניק קייב. אלן יעמוד בקרוב לדין תחת WADA וצפוי להשעייה ארוכה, שיכולה לנוע בין חצי שנה במקרה הטוב לשנתיים במקרה הרע.

ההודעה על אלן מגיעה כמה ימים לאחר שהקבוצה הגיעה עם השחקן להבנות על כך שימשיך עד לסיום העונה. אלן היה מעוניין לעזוב, ככל הנראה לטובת הצעה מחו"ל, ואף סיפר כי שוקל הפסקה ממשחק וחזרה לארצות הברית, אלא שבחיפה ניהלו עמו מספר שיחות עד שהוא שוכנע להישאר.

להפועל חיפה זו כאמור מכה קשה, מאחר שאלן נחשב לאחד השחקנים המובילים של הקבוצה בשנתיים האחרונות, כשהוא רושם 15.7 נקודות לצד 4.3 אסיסטים בממוצע למשחק העונה. במועדון צפויים להגיב מיידית ולנסות לצרף גארד לצד אנתוני היקי. משחק הליגה הבא של האדומים-שחורים, שמדורגים במקום התשיעי בטבלת ליגת העל, ייערך בעוד קצת יותר משבוע, נגד הפועל חולון בחוץ.

קאדים אלן שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
עד שנתיים הרחקה. קאדים אלן/מאור אלקסלסי

"בדגימות של קאדים אלן נמצאו חומרים אסורים על פי חוק הסימום בספורט", פירטו בהפועל חיפה את תוכן המכתב שקיבלו מפיב"א, "על פי ההנחייה השחקן מושעה מכל פעילות ספורטיבית עד לקבלת תשובות בבדיקה חוזרת". יושב ראש המועדון, יובל רוסמן, מסר בהודעה רשמית: "אנחנו מופתעים מההודעה של פיב"א ולומדים את תוצאות הבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully