וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס על העידן החדש: "חייב להתמקד בהווה, אבל אי אפשר לברוח מזה"

מאמן הפועל תל אביב סיפר על המפגש עם הבעלים החדשים: "רציניים מאוד". לקראת בית"ר ירושלים אמר (ראשון, 20:15, ספורט4): "יודעים שזה חשוב לקהל שסבל מספיק העונה. אנחנו חלון הראווה"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב בחוץ/ספורט1

בזמן שבהפועל תל אביב עסוקים בעיקר בעידן החדש שהחל לו מחוץ למגרש עם העברת הבעלות לקבוצת הרכישה האמריקאית, על הדשא הקבוצה של חיים סילבס רוצה רק להגדיל את הפער מהקו האדום שעומד כעת על שש נקודות. האדומים איבדו סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון בעקבות ההפסד בשבת למ.ס. אשדוד, וביום ראשון (20:15, ספורט4) תנסה לקלקל לבית"ר ירושלים שנאבקת על כניסה לשישייה הראשונה.

במסיבת העיתונאים שנערכה היום (חמישי) לקראת המשחק, סיפר סילבס כי אתמול נפגש לראשונה עם הבעלים החדשים: "ההתרחשות מרגשת, כולם מסתכלים לעבר הדבר הזה. מצד שני, כולם מבינים שהעבודה היא קודם כל כאן ועכשיו, יש עלינו אחריות גדולה. המשימה שנשארה יותר אפורה, אבל צריכים לעמוד בה, לתת רגעים טובים למערכת עד סוף השנה".

"השיחה עם הבעלים הייתה ידידודית, הם אנשים רציניים מאוד. הפועל תל אביב מועדון אדיר ומבפנים מרגישים את זה עוד יותר. הקהל יוצא דופן ומגיעים לו דברים טובים, מקווה שזה המסלול שהמועדון הולך אליו. הייתה שיחה נהדרת, זו לא הייתה שיחה ראשונה, אבל אני חייב להיות ממוקד בהווה ולמקד את השחקנים בזה, מניח שלא אצליח במאתיים אחוז כי אי אפשר לברוח מזה".

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
נפגש עם הבעלים החדשים. סילבס/דני מרון

"במועדון כמו הפועל תל אביב יש רעשי רקע, חיוביים או שליליים, ואחת העבודות של כדורגלן ברגע הזה היא לבצע", אמר המאמן, "אי אפשר להתעלם לגמרי, במועדונים ברמה הזאת תמיד יש אירועים. חובה על הטבעת המקצועית להיות ממוקדת, אנחנו חלון הראווה. חרף המשחק האחרון אנחנו בתקופה טובה יותר של התייצבות בהשוואה לתקופות קודמות בעונה".

על המשחק נגד בית"ר ירושלים: "יש מלא דברים סביבנו, אין לנו מספיק מקום בראש להכיל את הכל. יש לנו מטרות שלנו ויודעים בדיוק מה החשיבות של המשחק, ברמה האישית וברמה של הקהל שכל הזמן לנגד עינינו. אולי אנחנו בתחתית, אבל הקהל הוא מהטופ של הליגה. יודעים את ההשפעה על הטבלה, גם לנו וגם להם. כל משחק הוא הזדמנות לשנות דברים לטובה".

על מצבת הפצועים: "נראה שקייס גאנם לא יעמוד לרשותנו בזמן הקרוב. רוצים את השחקנים הטובים איתנו כל הזמן, נצטרך להסתדר עם מה שיש. אנטואן קונטה מורחק, שגיא גניס פצוע, דור אלו גבולי מאוד ובינתיים לא מתאמן עם הקבוצה. נופיע כקבוצה עם מי שיש, ויש מספיק כדי לעמוד במשימה".

"הגעתי לפה בסיטואציה מאוד קשה, קיבלתי מהר מאוד הערכה על דברים שקורים. דברים התחברו מהר מאוד כמו שרציתי, ארצה כמאמן להמשיך ולשפר עד כמה שאפשר את הקבוצה, להביא אותה לחוף מבטחים כמה שיותר מהר כדי להסיר קצת לחץ וכאב מהאוהדים שסבלו כבר מספיק השנה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עידן חדש בהפועל תל אביב

דוד קלטינס, הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
מחכה למפגש מול האקסית. קלטינס/מאור אלקסלסי

דוד קלטינס דיבר על המצב של האדומים בטבלה: "אנחנו לא רחוקים מדי מהתחתית, יודעים שיכולים להסתבך, אבל מכירים בחשיבות של כל משחק ויודעים שאסור לקהל ראש בשום משחק, צריכים לבוא דרוכים ומוכנים כדי לא להסתכל לשם".

על המפגש מול האקסית אמר: "בית"ר עושה עונה טובה, בטוח שהאווירה תהיה מדהימה. הייתה לי שם תקופה מדהימה, אנסה להינות מהאווירה ולנצח. יודע כמה המשחק הזה חשוב לאוהדים ולשחקנים, אתן הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully