וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל תל אביב יכולה לחזור להיות מועדון מוביל בישראל"

2.3.2023 / 0:20

קבוצת הרכישה האמריקאית TAFP בראשות האחים מינצברג, פרסמה מכתב פתוח לאוהדים האדומים: "לכבוד הוא לנו להיות חלק ממועדון כל כך מיוחד. האסטרטגיה שלנו תהיה שימוש במערכות ותהליכים חדשניים"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב בחוץ/ספורט1

אחרי שהוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (רביעי) את המעבר של הפועל תל אביב לידי קבוצת הרכישה האמריקאית בראשות דייויד ומיכאל מינצברג, , Tel Aviv Football Partners השניים פרסמו מכתב פתוח לאוהדי הקבוצה.

כך כתבו במכתב:

"למועדון הכדורגל הפועל תל אביב יש קהל אוהדים אדיר, היסטוריה עשירה של הישגים ומסורת חשובה של גיוון, הכלה ושוויון. לכבוד הוא לנו להיות חלק ממועדון כל כך מיוחד ובמיוחד בעיר מדהימה כמו תל אביב. אנו מאמינים שהפועל תל אביב יכולה להפוך שוב לאחד מהמועדונים המובילים בישראל ולהעפיל באופן קבוע למפעלי אופ"א השונים.

"האסטרטגיה שלנו בדרך להשגת היעדים הללו, תהיה שימוש במערכות ותהליכים חדשניים כדי להשיג הצלחה עקבית, תוך כיבוד ההיסטוריה, המסורות והערכים של המועדון. בעוד אנו נוקטים בגישה ארוכת טווח לבניית המועדון, הרי זה חשוב שנתחיל להיערך לעתיד כבר עכשיו ולכן בחודשים האחרונים עובדת איתנו קבוצת מומחים מהארץ והעולם לקראת העונה הבאה וגם אחריה.

"בשם כל הקבוצה שלנו, אנחנו רוצים להביע את תודתנו והערכתינו לקהל האוהדים המדהים של הפועל תל אביב. התמיכה והמסירות שלכם למועדון גם בזמנים הקשים ביותר הייתה עצומה ומעוררת השראה.

"כולנו מרגישים ברי מזל להיות חלק מקהילה כזו של אוהדים בתל אביב, ברחבי ישראל כולה ומסביב לעולם. אנו מצפים ונרגשים לחגוג 100 שנה למועדון ולתחילתו של עתיד מזהיר בעונה הבאה.

"יאללה הפועל!

"שלכם, דייויד מינצברג ומיכאל מינצברג".

מיכאל מינצברג לורנס מינקון מקבוצת רכישה הפועל תל אביב. דני מרון
האחים מינצברג/דני מרון

קבוצת הרכישה גם פרסמה היום הודעה רשמית בה נכתב: "Tel Aviv Football Partners, קבוצת משקיעים מארה"ב, קיבלה הערב את אישור התאחדות הכדורגל הישראלית לרכוש את גרעין השליטה בהפועל תל אביב. העסקה אמורה להיסגר רשמית מחר ו-TAFP תחל בתהליך העברת הזכויות בשיתוף הבעלים הנוכחיים במהלך החודשים הקרובים, לפני שיקבלו רשמית את השליטה המלאה במועדון בעונה הבאה.

"הפועל תל אביב אחד ממועדוני הכדורגל הגדולים בישראל, עם 13 אליפויות, 17 הופעות במפעלי אופ"א השונים וניצחונות בלתי נשכחים מול צ'לסי, מילאן, פאריס סן ז'רמן, בנפיקה, ריינג'רס וסלטיק. במהלך העונה הבאה, תחגוג הפועל תל אביב 100 שנים להקמתה ואנחנו מתכננים לחגוג את האירוע המרגש.

"TAFP היא חברה שהוקמה על ידי האחים דיוויד ומיכאל מינצברג לצורך רכישת הפועל תל אביב. משקיעים נוספים ב-TAFP כוללים את צ'ארלס ה. בייקר, צ'אס ברוק, קייל ברוק, בוקי בוכמן, מארק ברודי, מפעלי קטאלינה חברה באחריות מוגבלת, אנתוני סירלי, רודי קלינ-תומאס, קארינה דיהל, ריק אדסון, מייקל ל. אלקינס, רוני אקסלי, סטיב ג'יאנפיליפו, ויקטור הדמן, ג'ון הורסט, ברנט ג'קסון, דן קולרפראת', דניאל קרמר, גארי קראוטאמר, בריאן קובאסיק, ברוס ליין, ריאן מקדונה, אליוט מינצברג וקרול רסט-מינקברג, לורנס מיניקונין, אונדרי פאלאט, מיזמי רדבול חברה באחריות מוגבלת, מיזמי סיידליין חברה באחריות מוגבלת, מאט סילברמן, דיוויד סטדלין, סטפן טריאנדפילו, ברנדן טואוהיי ו-יולו 2 חברה באחריות מוגבלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully