וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינצברג: "אנחנו כאן לטווח הארוך. לקהל מגיע שהפועל ת"א תתוקן"

2.3.2023 / 10:20

הבעלים האמריקאי דיבר לראשונה על העידן החדש באדום: "מה שגרם לנו להתאהב במועדון זה המסורת והערכים. אני לא מבין בכדורגל, נשקיע ונזוז הצידה. צריך לבנות לא רק קבוצה טובה יותר על המגרש, אלא גם את הצוות מחוץ למגרש"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב בחוץ/ספורט1

תקופה חדשה יצאה לדרך אמש בהפועל תל אביב, כאשר הוועדה להעברת הזכויות אישרה את הבעלים החדשים של המועדון האדום. "הקבוצה האמריקאית", בהובלת האחים דייויד ומיכאל מינצברג, מקבלת בינתיים רק 40 אחוז ממניות הקבוצה לצד זכויות הניהול, אך לבעלים הקודמים - האחים ניסנוב, זאב גרינברג ובועז תושב - לא תהיה נגיעה בנושא הניהולי.

בבוקר שאחרי ההודעה הרשמית, דייויד מינצברג דיבר לראשונה על העידן החדש שבפתח במתחם חודורוב: "אנשים חוששים לעסוק עסקים בישראל, אבל זה מרגש אותנו. יש הרבה עבודה, מה שגרם לנו להתאהב בהפועל תל אביב זה המסורת והערכים. הפועל תל אביב מביאה אנשים ביחד. מקווים שבחודשים ובשנים הקרובות ניתן לאוהדים סיבה לחגוג. אין מה לחגוג כי לא השגנו כלום עדיין".

עידן חדש בהפועל תל אביב

דייוויד מינצברג הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב יוצאת לדרך חדשה. מינצברג/דני מרון

"אח שלי ואני רוצים להשקיע בקבוצות ספורט בעולם עם השותפים שלנו", הוסיף מינצברג. לספורט יש כוח לאחד בין אנשים. אמריקאים משקיעים בספורט בכל העולם, אנחנו רוצים לראות אנשים משקיעים גם בישראל. הסבים שלי וההורים גדלו עם אהבה ישראל. אנחנו רואים הזדמנות בעיר כמו תל אביב, במועדון כמו הפועל תל אביב, לעשות משהו משמעותי. יש הרבה עבודה ודברים שצריך לתקן, זה יקח זמן, לאוהדים מגיע שהמועדון הזה יתוקן. אני לא מבין בכדורגל, נשקיע ונזוז הצידה. מרוכזים בעיקר בשנה הבאה ותומכים במאמן. המסר שלי לשחקנים הוא להקשיב לו, לא אגיד לחיים סילבס מה לעשות, זה יהיה מגוחך. רוצים להיות הקבוצה שעובדת הכי קשה, שהשחקנים ישתפרו בכל אימון ושיתנו את המקסימום בכל משחק.

"אספנו מיליוני דולרים ונשקיע מיליוני דולרים. נראה כמה אנחנו יכולים לשלם מהחובות וכמה אפשר להשקיע לעתיד. היינו יכולים להשקיע בעצמנו, אבל רצינו עוד כוח כלכלי ולתת הזדמנות לכל מי שרצה להשקיע בישראל. אנשים חוששים כיום להשקיע בישראל, לא רק בגלל הכלכלה העולמית אלא גם בגלל המצב כאן. ספורט יכול להיות מנוע כלכלי לישראל. אני יודע לבנות ארגונים, כך אני מקווה לסייע לישראל ולגרום לעוד אנשים להשקיע כאן.

"ראינו שצריך לבנות לא רק קבוצה טובה יותר על המגרש, אלא גם צוות מחוץ למגרש. אנשים עושים חמישה או שישה תפקידים במקביל. התקציב חשוב, צריכים לקבל החלטה והמשקיעים מחויבים. רוצים להיות קבוצה שלא רק מנצחת בשנה אחת, אלא באופן עקבי. רוצים להיות יותר בקשר עם האוהדים - מכירת כרטיסים, מרצ'נדייז, אירועים. המועדון הזה היה הראשון בישראל עם יהודים וערבים באותה קבוצה, זה משמעותי עבורינו, גם מחלקת הנוער חשובה. זה המועדון עם אחוז האוהדות הגבוה ביותר. המטרה שלנו מתאימה למטרות של האוהדים, אנחנו כאן לטווח הארוך".

לירן מוכתר דייוויד מינצברג הפועל תל אביב. דני מרון
עידן חדש. מינצברג לצד המנכ"ל לירן מוכתר/דני מרון

עוד הוסיף מינצברג ואמר: "אפשר לעשות עבודה בקהילה, מרצ'נדייז יפה, אתר מושקע, אבל אם לא מנצחים זה לא שווה. לבנות קבוצה גדולה לוקח זמן, ננסה לעשות את זה הכי מהר שאפשר, אבל אי אפשר להאיץ. נביא מומחים שיבחנו את הקבוצה שלנו ויבחנו את מי אפשר להביא. רוצים שיתוף פעולה עם האוהדים. לא רצינו להגיע בסיום העונה עם כל העבודה, אלא לעבוד מספיק זמן מראש. היינו אמורים לחגוג בשנת המאה למועדון וזו הייתה שנה קשה, נקווה לחגוג כמו שצריך בעונה הבאה. יש לנו משקיעים יהודים ולא יהודים, כשנחגוג 100 אנשים יחזרו לארץ אחרי הרבה זמן, או יגיעו לכאן בפעם הראשונה.

"אני אעשה טעויות, כולם בהפועל יטעו בשלב כלשהו. הכוונה שלנו תמיד תהיה מה שטוב למועדון. כשיקרו טעויות זה יהיה באשמת אח שלי (צוחק). אם נשכנע אנשים להשקיע בישראל זה יהיה טוב לכל הליגה. המונדיאל הבא יהיה עם יותר נבחרות, מי שמשקיע כאן צריך לדאוג שהמועדונים יהיו טובים יותר ושההרחבה תיתן לישראל סיכוי טוב יותר לעלות. רוצים לעשות מה שטוב להפועל, אבל גם את מה שטוב לישראל ולכדורגל כאן. מכבדים את הבעלים האחרים בליגה, זו ליגה מדהימה. אנשים שצפו במשחקים במנצ'סטר ואז היו בדרבי התל אביבי התלהבו מהאווירה. אני נלהב מהכדורגל הישראלי, מההצלחה של נבחרת הנוער".

מתחת לקומת ההנהלה, היועץ ניק האמונד אמור לקחת פיקוד על התכנית המקצועית, לבחור מאמן לעונה הבאה ולקבל החלטות בנוגע לסגל הנוכחי. תחת האמונד יעבוד חן סול שמשמש כיום כסקאוט של המועדון, והוגדר כ"מוכשר מאוד" על ידי מינצברג. קבוצת הרוכשים מיוצגת בעסקה ע"י עורכי הדין יונתן אלטמן וסטיבן ברק רוזן ממשרד עמית פולק מטלון. את המוכרים ייצג משרד עו"ד רועי רוזן.

מי שסייע מאוד להשלמת העיסקה, פתרון המשברים ויצירת מתווה המוסכם על שני הצדדים הוא עו"ד רועי רוזן, היועץ המשפטי של הפועל תל אביב, יחד עם עו"ד שי קדוש ממשרדו, שזכו למחמאות גדולות על עבודתם בעסקה המורכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully