וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: לאיוס או קנצפולסקי יימכרו כדי לכסות את גירעון הפועל תל אביב

1.3.2023 / 7:25

כחלק מהשיחות והניסיונות למצוא פיתרון לגירעון שנוצר בעונה הנוכחית, עלתה על הפרק ההצעה למכור שחקן או שניים עם ביקוש. המינצברגים יקבלו את ההחלטה בהתאם להצעות שיגיעו

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב בחוץ/ספורט1

האם הפועל תל אביב תמכור את אחד משחקניה הבכירים כדי לכסות את הגירעון? מתברר כי במהלך השיחות בין נציגי הבעלות הנוכחית לבין קבוצת מינצברג, ובשל המחלוקות לגבי תשלום הגירעון שנוצר בעונה הנוכחית, עלתה האפשרות שהישאם לאיוס או אל ים קנצפולסקי יימכרו על מנת לאפס את הגירעון ולהעביר למינצברגים את הקבוצה במצב מאוזן.

קבוצת מינצברג עובדת בצורה מסודרת ולא רוצה להתחיל את דרכה במועדון עם גירעונות, גם מול משקיעיה הקיימים וגם מול אלה שהיא עתידה לגייס. לאחר שקיבלה שליטה על 40% מהמניות תמורת 2 מיליון דולר, השאיפה היא לגייס עוד מיליוני דולרים כבר בחודשים הקרובים, אך המטרה היא שהכסף לא יופנה על מנת לכסות את הגירעון. הם עדיין מצפים שההנהלה הנוכחית תמצא את הפתרון. במצב זה הועלתה האפשרות על ידי האחים ניסנוב לפיה יימכרו הישאם לאיוס ו\או קנצפולסקי, להם יש ביקוש. בשלב זה מבחינת האמריקאים אין תשובה חד משמעית בעניין, כל עוד לא הונחו על השולחן הצעות קונקרטיות וראויות. אבל אם לא יימצא פיתרון אחר, זה ימשיך לעמוד על הפרק.

כזכור, כל השקעה מעבר ל-2 מיליון דולר שכבר הועברו אמנם צפויה לדלל את המניות של ארבעת הבעלים הנוכחיים של המועדון, אך עדיין, בקבוצה האמריקאית לא רוצים שכספים נוספים שיגוייסו דרך קרן השקעות ייעודית יהיו כספים שיכסו גרעונות אלא כאלה שיופנו לפיתוח וקידום המותג החל מהיום הראשון שלהם במועדון.

אל ים קנצפולסקי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
ההצעות יתקבלו בברכה? קנצפולסקי/דני מרון

עוד חשוב לציין כי בשלב זה גובה הגירעון לא ברור ונראה כי אפשר יהיה לקבל דו"ח עדכני רק בסביבות יוני עד אוגוסט. רק אז ניתן יהיה להבין באופן מלא את התמונה, אך בכל מקרה ישנו גירעון של 3 מיליון שקלים לכל הפחות, שמחייב מציאת פיתרון שישביע את רצון שני הצדדים.

היום צפויה להתקיים פגישה בזום עם הוועדה להעברת זכויות. גם אם הוועדה תדרוש מסמכים והבהרות, אם זה יקרה בתוך מספר ימים או במקסימום בתוך שבוע או שבועיים, העסקה תאושר והפועל תל אביב תעבור לבעלות חדשה. כבר בשלב זה יש התעניינות של אוהדי הפועל תל אביב בעלי ממון שמתעניינים באפשרות להשקיע בקרן ההשקעות של מינצברג ולסייע למועדון להתפתח. כולם כמובן יזכו בעתיד לדיבידנדים וייהנו מהרווח ממכירה בעתיד, אם זה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully