וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה להעברת זכויות אישרה את הבעלים החדשים של הפועל תל אביב

1.3.2023 / 21:48

צעד גדול בדרך לעידן חדש במתחם חודורוב. "הקבוצה האמריקאית" קיבלה אישור אחרי שיחת זום שהיוותה את הצעד האחרון בדרך לחותמת. הבעלים הנוכחיים עדיין יחזיקו ב-60 אחוזים מהמועדון, אבל יזוזו הצידה והשליטה שלהם צפויה להיות מדוללת בהמשך

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב בחוץ/ספורט1

בדרך לעידן חדש בהפועל תל אביב. הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל, אישרה היום (רביעי) את העברת זכויות הניהול וחלק ממניות המועדון לקבוצת הרכישה "האמריקאית", בראשות דייויד מינצברג.

מינצברג השתתף היום בשיחת זום עם חברי הוועדה, במה שהיה הצעד האחרון בדרך לאישור. בשבועות האחרונים הועברו לוועדה מסמכים המאשרים את היכולות הכספיות של משקיעי קבוצת הרכישה, יושרם ודרך ההתנהלות שלה, כפי שנעשה גם בעסקאות נוספות.

קבוצת מינצברג כבר החלה בעבודה שוטפת מול ההנהלה הנוכחית ובתחילת השבוע העבירה שני מיליון דולר לנאמנות. היא תקבל את השליטה באופן רשמי החל מחודש יוני, אחרי שהעונה הנוכחית תסתיים.

מיכאל מינצברג לורנס מינקון מקבוצת רכישה הפועל תל אביב. דני מרון
מיכאל מינצברג, מקבוצת הרכישה האמריקאית/דני מרון

קבוצת מינצברג מקבלת בשלב זה 40 אחוזים ממניות הקבוצה ואת זכויות הניהול, כאשר 60 אחוזים בשלב זה עדיין שייכים לבעלים היוצאים של המועדון: האחים ניסנוב, זאב גרינברג ובועז תושב. יחד עם זאת, לארבעה לא תהיה נגיעה בנושא הניהולי, כאשר המטרה של "האמריקאים" היא להכניס משקיעים נוספים ולדלל את האחוזים שלהם.

מתחת לקומת ההנהלה, היועץ ניק האמונד אמור לקחת פיקוד על התכנית המקצועית, לבחור מאמן לעונה הבאה ולקבל החלטות בנוגע לסגל הנוכחי. תחת האמונד אמור לעבוד איש מקצוע ישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully