וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהדיחה את פריז: מארסיי הודחה מהגביע על ידי אנסי הקטנה

סנסציה בגביע: הקבוצה מדרום צרפת הצליחה לחלץ 2:2 עם שוויון שש דקות בתוספת הזמן, אבל הפסידה בדו קרב דרמטי מהנקודה הלבנה. גם נאנט וטולוז בחצי הגמר

תקציר ההפסד 2:1 של פריז סן ז'רמן למארסיי בגביע הצרפתי/פלייר

ללא פריז סן ז'רמן שהודחה בסיבוב הקודם, שלב רבע הגמר בגביע הצרפתי יצא לדרך אתמול (שלישי) עם ניצחונה של ליון 1:2 על גרנובל ונמשך היום עוד שלושה משחקים שסיפקו הפתעה אחת ענקית: מארסיי, שהדיחה את האלופה בסיבוב הקודם והובסה מולה בליגה, הפסידה בפנדלים לאנסי מהליגה השנייה אחרי שחילצה 2:2 בתוספת הזמן. מחזיקת הגביע נאנט ניצחה 1:2 את לאנס. טולוז פירקה 1:6 את רודז מהליגה השנייה. שלב חצי הגמר יהיה ב-5 באפריל והגמר בסטאד דה פראנס ב-29 באפריל.

"העניינים יצאו משליטה": צעירה טוענת כי אשרף חכימי אנס אותה
לה גרט התפטר מההתאחדות הצרפתית, סגנו ימשיך להחליפו עד הקיץ
הפתק שגרם למסי לנזוף בדה פול: "למה אתה מספר לי? אידיוט!"

לודוביק בלאס שחקן נאנט חוגג שער. רויטרס
הוא בחצי הגמר. לודוביק בלאס/רויטרס

נאנט - לאנס 1:2

המארחת הודחה בשבוע שעבר מהליגה האירופית והפסידה בשני משחקי הליגה האחרונים, אבל בגביע היא המשיכה במסע הקסם שכולל עשרה ניצחונות רצופים (ארבעה מהם בפנדלים) ועלתה לחצי הגמר. לאנס שאמנם איבדה גובה לאחרונה אבל ניצחה את נאנט 1:3 רק לפני שבוע וחצי וגם גברה עליה במפגש האחרון בגביע (2:4 בחוץ לפני שנתיים, בשלב 64 האחרונות), עלתה ליתרון ראשון משער של סקו פופאנה (28), אבל אנדי דלור אקס ניס הפך עם צמד פנדלים (31 ו-59).

עוד בוואלה!

"מי הבוס?": בצרפת מאדירים את אמבפה, "החלוץ הכי טוב בעולם"

לכתבה המלאה
שחקן מארסיי אלכסיס סאנצ'ס. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
הוא לא יהיה בחצי הגמר. אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

מארסיי - אנסי 2:2 (6:7 לאנסי בפנדלים)

אחרי התבוסה הכואבת 3:0 ב"לה קלאסיק" מול פ.ס.ז', מארסיי רצתה לפצות את אוהדיה עם כרטיס לחצי הגמר במפעל בו לא זכתה מאז 1989. אלא שאנסי הצנועה, המדורגת 10 בליגת המשנה ושחטפה חמישייה מסושו בליגה בשבת, היממה את הקבוצה מדרום צרפת שרק בסיבוב הקודם הדיחה את אותה פ.ס.ז'. זה התחיל טוב מבחינת המארחים עם שער של ז'ורדן ורטו (29). אלא שדיון (52) ומואנגה (59) רשמו מהפך מדהים. מארסיי קיבלה פנדל בדקה ה-85 אבל אלכסיס סאנצ'ס החמיץ ואז, בדקה השישית של תוספת הזמן פרנסואה רז'יס מוגה קבע 2:2 ושלח את המשחק לדו קרב פנדלים, שבו האורחים הדהימו עם 6:7 דרמטי אחרי שלאונרדו באלרדי הארגנטינאי החמיץ את הפנדל הקריטי האחרון.

שחקני רודז חוגגים בגביע הצרפתי. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
התפרקו בטולוז. שחקני רודז/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

טולוז - רודז 1:6

האצטדיון המקומי התמלא ב-31 אלף צופים, מתוכם לפחות 3,000 של האורחת, נועלת טבלת הליגה השנייה. רודז ניצחה כבר במונאקו (בפנדלים, אחרי חזרה מפיגור 2:0) ובאוקזר, אבל מסע הקסם שלה התנפץ עם תבוסה קשה. אבוקלאל (5), ואן דם בום (7) ודאלינגה (10) היממו עם בליץ אדיר. צ'איבי (21) וסואזו (38) קבעו 0:5 עוד לפני ההפסקה ודאלינגה השלים צמד בפנדל (51) לפני שיונוסה (69) כבש שער מצמק לרודז המושפלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully