וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העניינים יצאו משליטה": צעירה טוענת כי אשרף חכימי אנס אותה

דיווח ב"לה פריזיאן": בת 23 סיפרה למשטרה כי מגן פריז סן ז'רמן ונבחרת מרוקו פגע בה מינית בשבת. היא סירבה להגיש תלונה, אך חקירה נפתחה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

עוד כדורגלן בכיר מסתבך בפרשת אונס? על פי דיווח של "לה פריזיאן", צעירה הגיעה בסוף השבוע לתחנת משטרה בפריז וטענה כי נאנסה על ידי אשרף חכימי, המגן הימני של פריז סן ז'רמן וכוכב נבחרת מרוקו. היא סירבה להגיש תלונה, אבל חקירה נפתחה בעניין.

הקורבן לכאורה, צעירה בת 23 מוואל דה מארן, סיפרה כי הכירה את הכדורגלן בן ה-24 דרך האינסטגרם. השיחה הראשונה הייתה ב-16 בינואר ובשבת האחרונה הזמין לה חכימי מונית כדי שתגיע לביתו בבולון. שם, לדבריה, "העניינים יצאו משליטה".

היא סיפרה כי חכימי נישק אותה בפה, הרים את חולצתה והחל לנשק את שדיה למרות התנגדותה. היא המשיכה וטענה כי הוא ביצע חדירה בניגוד לרצונה. רק לאחר מכן הבחורה הצליחה להשתחרר כשדחפה אותו ברגליה. היא יצאה מהבית וביקשה מחברה להגיע לאסוף אותה.

אשרף חכימי, שחקן פריז סן ז'רמן באצטדיון בלומפילד. ברני ארדוב
חקירה נפתחה. אשרף חכימי/ברני ארדוב

חכימי בן ה-24, מרוקני יליד ספרד, החל את הקריירה בריאל מדריד ובהמשך שיחק גם בבורוסיה דורטמונד ובאינטר, לפני שעבר בקיץ 2021 לפריז סן ז'רמן. במאי 2021, במהלך מבצע "שומר חומות", התבטא המגן ברשתות החברתיות נגד מדינת ישראל ובעקבות כך ספג קריאות בוז כאשר הגיע עם קבוצתו למשחקי הסופר-קאפ הצרפתי שנערכו בישראל בשני הקיצים האחרונים. הדבר חזר על עצמו גם במשחק מול מכבי חיפה בליגת האלופות בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully