וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתק שגרם למסי לנזוף בדה פול: "למה אתה מספר לי? אידיוט!"

קשר נבחרת ארגנטינה חשף: "כתבתי על פתק בחדר של מסי שנהיה אלופי העולם כבר אחרי ערב הסעודית, אבל לא התאפקתי והראיתי לו את זה אחרי שמינית הגמר. חשבתי שישמח". וגם: הרגע בו "המחשב של מסי נמחץ", הפציעה והנבחרת הגדולה בתולדות המדינה

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

72 ימים חלפו מאז הזכייה של ארגנטינה בגביע העולמי, אבל הסיפורים ממשיכים לזרום. היום (שלישי) התראיין רודריגו דה פול ב-TyC וסיפר כיצד הבטיח לליאונל מסי שהם יהיו אלופי העולם ב-18 בדצמבר.

קשר אתלטיקו מדריד גילה: "אחרי ההפסד לערב הסעודית, כתבתי על פתק בחדר של מסי שנהיה אלופים ב-18 בדצמבר. הבעיה שלא יכולתי להתאפק וסיפרתי לו על זה כבר אחרי שמינית הגמר. חשבתי שהוא ישמח, אבל כשהוא ראה את הפתק, הוא אמר לי: 'למה אתה מספר לי את זה? אתה אידיוט! עכשיו קראתי את זה!".

על ההתפרצות של מסי ברבע הגמר מול הולנד, ראשית כלפי לואי ואן חאל ובסיום המשחק גם כלפי ואוט וחהורסט ("על מה אתה מסתכל, טמבל"), התבדח דה פול: "אנחנו יודעים שליאו הוא אדם מאוד טוב שמתנהג נכון, אבל באותו רגע 'המחשב' שלו נמחץ".

ליאונל מסי לצד רודריגו דה פול, שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל. רויטרס
לא התאפק. רודריגו דה פול עם ליאונל מסי/רויטרס

דה פול התייחס להצלחה של ארגנטינה בשנים האחרונות ואמר: "ניצחנו במהלך הדרך את כל האלופות - אלופת דרום אמריקה הקודמת (ברזיל, בגמר הקופה אמריקה), אלופת אירופה האחרונה (איטליה, בפינליסמה) ואלופת העולם הקודמת (צרפת, בגמר המונדיאל). אני מתנצל מראש בפני כולם, אבל אני חושב שאנחנו הנבחרת הכי טובה שהייתה למדינה הזו אי פעם".

על הפציעה שלו במהלך המונדיאל אמר: "רבים במצבי לא היו מנסים בכלל, כי זה היה נראה קשה מאוד. היה סיכוי של 80 אחוז שאחמיץ את הטורניר כולו אם אקח סיכון, אבל עשיתי את זה. חשבתי שזה יהיה המשחק האחרון שלי במונדיאל. כשניסיתי לשחק, פחדתי שאגרום לקרע. נזהרתי בהתחלה, אבל אז החלטתי שמה שצריך לקרות יקרה והעברתי הילוך. חוסר הוודאות הוא מה שהרג אותי, לא יכולתי לדעת מה עלול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully