וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי רתח אחרי ההפסד: "המשחק הגרוע ביותר שלנו העונה"

הרוחות בברצלונה לא נרגעו אחרי הפסד 1:0 מפתיע לאלמריה, המאמן זעם: "אני עצבני מאוד, אין תירוצים למשחק כזה. מתנצל בפני האוהדים". ההיסטוריה של המנצחת והסטטיסטיקה הרעה של אריק גרסיה העונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 26.2/ספורט1

ברצלונה קיוותה הערב (ראשון) להתאושש מההדחה מהליגה האירופית אחרי ההפסד למנצ'סטר יונייטד, וכאשר היא ראתה אתמול את ריאל מדריד מועדת בדרבי מול אתלטיקו עם 1:1, היא ידעה שניצחון על אלמריה מהמקום הלפני אחרון בטבלה, יעניק לה פער של עשר נקודות על פני הבלאנקוס. בניגוד למשחק הקל שציפו לו הקטלאנים, הם ראו את קבוצת התחתית מנצחת 0:1, והפער מהאלופה שבמקום השני נותר על 7 נקודות.

זה היה הניצחון הראשון אי פעם של אלמריה על ברצלונה בכל המסגרות והשני בלבד של הבלאוגרנה העונה בליגה. מוליכת הטבלה הגביהה במהלך המשחק 47 פעמים אל עבר רחבת המארחת - הכי הרבה שקבוצת חוץ בלה ליגה עשתה מאז עונת 2005/06.


מחווה במשחק: אוהדי בשיקטאש תרמו אלפי בובות לנפגעי רעידת האדמה
טן האח: "מנצ'סטר יונייטד רעבה לתארים, הגביע נותן ביטחון להמשך"
גרהאם פוטר אחרי ההפסד בדרבי: "התוצאות לא טובות ואני האחראי"

ראפיניה ברצלונה. GettyImages
הרבה עצבים ותסכול בברצלונה. ראפיניה/GettyImages

אריק גרסיה, שפתח בהגנה בחמישה מתוך שמונת השערים שהקטלאנים ספגו העונה, הביע תסכול רב על ההפסד המביש: "זאת הרגשה מחורבנת. אנחנו יודעים שהיינו חייבים לנצח את המשחק הזה. סבלנו משני הפסדים רצופים קשים, אבל נצטרך להמשיך. במחצית השנייה ניסינו כמה שיותר להרים לרחבה ולמצוא את שחקני ההתקפה, אבל הם מילאו את הרחבה שלהם בשחקני הגנה וזה לא היה אפשרי לכבוש".

צ'אבי הגדיר את המשחק כ"גרוע ביותר של ברצלונה העונה" והוסיף בכעס: "אני עצבני מאוד. זה היה יותר מדי קשה, עשינו את זה קשה מדי. לא היינו שם, לא היינו במשחק כמו שצריך. אין תירוצים לאיך שנראינו היום, פשוט לא הגיע לנו לנצח ואנחנו חייבים לקחת אחריות על תצוגה כזאת. אנחנו רוצים להתנצל בפני האוהדים. זה משחק שקשה להבין, פשוט אין תירוצים".

המאמן הספרדי דאג מהמנטליות של שחקניו: "הרגשנו שמשהו היה שברירי היום אצל השחקנים. זאת הסיבה גם למה היו כל כך הרבה שחקנים שקיבלו היום דקות, ביצענו רוטציה. הם היו עייפים וזה היה ברור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בעקבות צבירת צהובים של צ'אבי, הוא לא יעמוד על הקווים מול ולנסיה במחזור הבא, כאשר גם פדרי, עוסמאן דמבלה וגאבי לא יעמדו בעקבות פציעות וצהובים לרשות ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully