וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פספסו הזדמנות: ברצלונה הפסידה 1:0 לאלמריה

הקטלאנים הופתעו מול קבוצת התחתית ומעדו בניסיון להגדיל את הפער מריאל מדריד שנותר על 7 נקודות, שער נהדר של טורה (24) העניק ניצחון ראשון אי פעם למארחת על המוליכה. בילבאו ספגה שני שערים עצמיים והפסידה 3:2 לג'ירונה, סביליה נכנעה 3:2 לאוסאסונה

מנצ'סטר יונייטד מנצחת 1:2 את ברצלונה במסגרת הליגה האירופית ועולה לשמינית הגמר/ספורט1

המחזור ה-23 בספרד נמשך הערב (ראשון) עם חמישה משחקים. במוקד המוליכה ברצלונה הפסידה במפתיע לאלמריה מהתחתית, בילבאו הפסידה 3:2 לג'ירונה וסביליה שנכנעה בביתה 3:2 לאוסאסונה.

ג'ורדי אלבה ברצלונה. GettyImages
הפסד שני רצוף בכל המסגרות. אלבה/GettyImages

אלמריה - ברצלונה 0:1

אחרי ההפסד הכואב מול מנצ'סטר יונייטד וההדחה מהליגה האירופית, ברצלונה חזרה לליגה עם משחק נוח על הנייר, אך מה שהיה על הדשא היה שונה לחלוטין. אחרי שבעה ניצחונות רצופים, הקטלאנים הופתעו מול הקבוצה מהמקום לפני אחרון שטיפסה עד המקום ה-15 עם ניצחון 0:1 ראשון אי פעם על מוליכת הטבלה.

הקטלאנים התקשו להגיע למצבים בחצי השעה הראשונה, ובדקה ה-24 לואיס סוארס - לא אקס ברצלונה - מצא את אל בילאל טורה שבעט פצצה למשקוף ופנימה לרשת של מארק אנדרה טר סטגן כדי להעלות את אלמריה ליתרון מפתיע. הבלאוגרנה המשיכו ללחוץ, אך לא הצליחו לסכן את השער של פרננדו מרטינס מספיק וירדו בפיגור לחדר ההלבשה.

צ'אבי העלה במהלך המחצית השנייה את ראפיניה שהיה קרוב לכבוש, אבל גם הברזילאי לא הצליח לעשות מה שחבריו התקשו באחד המשחקים החלשים ביותר העונה של ברצלונה. הבלאוגרנה פספסו הזדמנות פז להגדיל את הפער מריאל מדריד לעשר נקודות, ובמקום זאת ההפרש הצטמצם לשבע בסיום המחזור. הפסד שני רצוף בכל המסגרות למוליכת הטבלה וראשון מאז הקלאסיקו מול ריאל במסגרת הליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צ'אבי הרננדס מאמן ברצלונה. GettyImages
פספס הזדמנות להגדיל את הפער מריאל. צ'אבי/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 18: הגבהה של ג'ורדי אלבה מצאה את הראש של סרג'י רוברטו, המגן הימני נגח מעל המסגרת של פרננדו מרטינס.

דקה 24: גול! לואיס סוארס מצא את אל בילאל טורה עם מסירה בהקפצה, והחלוץ השתלט ובעט פצצה למשקוף ופנימה לרשת של אנדרה מארק טר סטגן. 0:1 מפתיע לאלמריה!

דקה 27: כדור קרן מצד שמאל הגיע ללאו בפטיסטאו שמהאוויר בעט באקרובטיות, הפעם השוער הגרמני של ברצלונה היה במקום.

דקה 39: הרמה של פראן טורס מצאה את רוברט לבנדובסקי שנגח רע החוצה.

אל בילאל טורה אלמריה. רויטרס
הקפיץ את האוהדים באצטדיון. טורה/רויטרס

דקה 72: פראן עם מסירת רוחב כמעט מצא את ראפיניה שעלה מהספסל, אבל התנועה של מרטינס השוער הקדימה את הברזילאי שגלש ופספס את הכדור.

דקה 80: שוב פראן מצא ברחבה שחקן התקפה של ברצלונה, הפעם זה היה לבנדובסקי שנגח החוצה.

דקה 82: כדור קרן הורחק מהגנת אלמריה לאנחל אלרקון שבעט שטוח לידיים של פרננדס.

דקה 86: פראן הגביהה נהדר לרונאלד אראוחו שנגח רק ליד העמוד של פרננדס, החמצה ענקית של הבלם האורוגוואי.

דקה 92: אלרקון הרים לאראוחו ששוב נגח מחוץ למסגרת של מרטינס.

דקה 95: אדריאן אמברבה היה קרוב לכבוש את השני של אלמריה במתפרצת, אך טר סטגן היה במקום ועצר את ההזדמנות לסגור את הסיפור.

פראן טורס ברצלונה. רויטרס
היה מעורב, אך קבוצתו לא הפסיקה להחמיץ. פראן טורס/רויטרס
שחקני ג'ירונה חוגגים. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
ההתקפה השלישית בטיבה בליגה. שחקני ג'ירונה חוגגים/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אתלטיק בילבאו - ג'ירונה 3:2

ניצחון שלישי בארבעה משחקים לעולה המשתפרת, שני בסך הכול העונה בחוץ וראשון בהיסטוריה בסן מאמס, אבל הסיפור הוא אתלטיק בילבאו, שהפכה לקבוצה הראשונה בלה ליגה שכובשת שני שערים עצמיים בשני משחקים שונים במאה ה-21 (קרה לה גם באפריל 2018 בדרבי מול ריאל סוסיאדד). ויקטור ציגנקוב בישל לאלש גרסיה כבר בדקה הרביעית ובדקה ה-19 הגיע שער עצמי ראשון, תוצרת אוסקר דה מרקוס. המגן השמאלי יורי צימק בדקה ה-35, אבל בתוספת הזמן של המחצית נגח מיקל וסגה לשערו הוא. לאחר ההפסקה בילבאו צברה בעיקר קרנות ולא סיכנה אפילו פעם אחת את המסגרת, עד שהגנת ג'ירונה באה לקראתה עם קומדיה של טעויות בדקה ה-87 והשוער פאולו גסאניגה "בישל" ברחבה לראול גרסיה הוותיק ששבר בצורת של ארבעה חודשים. למרות זאת, ג'ירונה עלתה לחלק העליון והיא כעת הקבוצה השלישית בטיבה בליגה מבחינת הבקעת שערים - רק ברצלונה וריאל מדריד כבשו יותר.

דויד גרסיה, שחקן אוססונה. Fran Santiago, GettyImages
ניצחון מרשים ברמון סאנצ'ס פיחואן לאוסאסונה/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - אוסאסונה 3:2

האנדלוסים הצליחו לחלץ את עצמם מהמקומות מתחת לקו האדום עם ארבעה ניצחונות ותיקו בשבעת המחזורים האחרונים, בהם הפסידו רק בחוץ לג'ירונה ולברצלונה, אבל היום שבו לסורם ודווקא ברמון סאנצ'ס פיחואן הביתי נכנעו לאוסאסונה בתום דרמה והפער מהקו האדום הצטמק לכדי שתי נקודות בלבד. הבלם דויד גרסיה העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-18, אך בדקה ה-63 הצליח נמניה גודל לאזן ל-1:1. פרננדו הבקיע שער עצמי והשיב את אוסאסונה ליתרון בדקה ה-68, אבל מבצע אישי מבריק של החלוץ יוסף אן-נסירי השיב את סביליה ל-2:2 בחלוף 10 דקות. עם זאת, המילה האחרונה הייתה של אוסאסונה שנהנתה משער ניצחון של עבדה, הראשון שלו בקבוצה מאז שהושאל מברצלונה בקיץ. פרננדו לא רק הבקיע לשערו שלו, אלא גם ספג כרטיס אדום אחרי שהוחלף (כך שסביליה נותרה ב-11 שחקנים). אוסאסונה בזכות הניצחון טיפסה למקום השביעי.

משחקים נוספים

סלטה ויגו - ריאל ויאדוליד 0:3
כבשו לסלטה: האריס ספרוביץ' (17), גבריאל וייגה (32 ו-64). הורחק בוויאדוליד: סלים עמאללה (84).

המחזור יינעל ביום שני עם המשחק בין ויאריאל לבין חטאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully