וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרהאם פוטר אחרי ההפסד בדרבי: "התוצאות לא טובות ואני האחראי"

מאמן צ'לסי רמז שאין בכוונתו להתפטר אחרי ה-2:0 לטוטנהאם, אך באנגליה מעריכים שבוהלי עלול לזעזע עקב הכישלון: "הקבוצה אבודה והסבלנות אוזלת"

תקציר: טוטנהאם - צ'לסי 0:2/ספורט1

האם ההפסד לטוטנהאם בדרבי היה משחקו האחרון של גרהאם פוטר בצ'לסי? המאמן זכה לגיבוי מהבעלים החדש טד בוהלי וראשי המועדון, לא רק בכך שזכה לחיזוק הסגל במהלך חודש ינואר בהשקעה של כ-300 מיליון ליש"ט, אבל כעת באנגליה מעריכים שההפסד היום (ראשון) בדרבי 2:0 לטוטנהאם בהחלט יכול להיות הקש ששבר את גב הגמל עבור כל הצדדים, חרף העובדה שפוטר לא צפוי להתפטר ועל אף שגורמים בצ'לסי טענו לאחר המשחק כי אין כוונה להודיע לו על סיום דרכו בשלב זה.

פוטר סיפר בסוף השבוע בריאיון באנגליה שהוא ומשפחתו עוברים קשים ימים מנשוא שכוללים איומים, איחולי מוות ושאר קללות וטענות, כך שגם אם לא ירים ידיים בעצמו כפי שרמז למרות שני ניצחונות ב-15 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ושער בודד שכבשו שחקניו בחמשת המשחקים האחרונים, ייתכן שבוהלי ייאלץ לפטרו בסופו של דבר גם אם עדיין אינו מעוניין בכך - כך גם מעריכים כלי התקשורת בממלכה בעקבות דרישת האוהדים לזעזע, בטענה שאצל רומן אברמוביץ' כבר מזמן הוא היה מפוטר. התרנגולים, אגב, כבשו לראשונה נגד צ'לסי במסגרת הפרמיירליג מאז שעברו בשנת 2019 לאצטדיונם החדש ומכאן שזהו גם היה ניצחונם הראשון בדרבי על צ'לסי בביתם החדש, נקודת שפל נוספת עבור פוטר והבלוז.

גרהאם פוטר, מאמן צ'לסי. JUSTIN TALLIS/AFP, GettyImages
הדרבי היה משחקו האחרון? פוטר/GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

אחרי המשחק הודה פוטר: "אני מבין את האחריות. התוצאות לא טובות ואני האחראי. זה לא מספיק טוב לצ'לסי. השחקנים נתנו את הכל והם מאוד פגועים. אם התוצאות לא מספיק טובות, והן לא מספיק טובות, אז אתה לא יכול לסמוך על זה שימשיכו לתמוך בך. האחריות היא עליי והעבודה שלי היא להמשיך לנסות, הפוקוס הוא אך ורק על המשחק הבא נגד לידס".

פוטר מונה בספטמבר, אבל תחתיו צ'לסי לראשונה העונה נקלעה למאזן שלילי, הידרדרה למקום העשירי וגם בשמינית גמר ליגת האלופות היא אחרי הפסד בגרמניה 1:0 לדורטמונד במשחק הראשון. בשורה התחתונה, בעונה בה הושקעו מעל 600 מיליון יורו רק על חיזוק סגל, צ'לסי בדרך הבטוחה לכישלון בכל המסגרות וספק גדול אם תשיג את אחד הכרטיסים למפעלי אופ"א בעונה הבאה.

"פוטר בן אדם נהדר, מאמן טוב מאוד, אבל עובד בענף חסר רחמים והתוצאות לא לטובתו", צייץ שחקן העבר והפרשן סטן קולימור, "צ'לסי נראית אבודה והוא נראה אבוד גם כן, האוהדים כבר אדישים למצב והסבלנות של הבעלים החדשה כנראה אזלה. אני חושב שזה קורה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully