וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח: "מנצ'סטר יונייטד רעבה לתארים, הגביע נותן ביטחון להמשך"

ההולנדי הפך למאמן הראשון אחרי מוריניו שזוכה בתואר בעונתו הראשונה באולד טראפורד והצהיר: "רק בתחילת הניסיון שלנו לשחזר את ימי השיא". רשפורד: "השער שלי!"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 0:2 (גמר גביע הליגה)/ספורט;1

באפריל שעבר הודיעה מנצ'סטר יונייטד על מינויו של אריק טן האח ועידן חדש יצא לדרך בתיאטרון החלומות. כ-10 חודשים אחרי זה, הוא הוביל את השדים האדומים לזכייה בתואר הראשון לעונת 2022/23 עם 0:2 על ניוקאסל בתום גמר גביע הליגה בוומבלי וקטע עבור מנצ'סטר יונייטד בצורת ארוכה במיוחד ללא תואר שנמשכה חמש שנים וחצי, מאז 2016/17.

קאסמירו שהגיע מריאל מדריד בתחילת העונה וזכה בכל תואר אפשרי עם הבלאנקוס, הבקיע את השער הראשון וזכה בתואר מספר 16 מתוך 17 גמרים אליהם העפיל בקריירת המועדונים. היסטוריה רשם היום השוער דויד דה חאה, ששמר על רשת נקייה בפעם ה-181 במדי מנצ'סטר יונייטד והפך לשוער עם הכי הרבה רשתות נקיות בתולדות המועדון. רפאל וראן, אגב, זכה בתואר ה-21 שלו בקריירה וכמובן שהראשון עם יונייטד.

"בכל פעם שסולומון נוגע בכדור, אוהדי פולהאם קמים בציפייה"
"ריאל מדריד שולטת באירופה? בספרד התארים הולכים לכיוון של ברצלונה"
הולאנד שבר את שיאו של אגוארו, אלברס "שכפול של הנורבגי"

אריק טן האח וצוותו במנצ'סטר יונייטד אחרי הזכייה בגביע הליגה. רויטרס
זכה בתואר הראשון שהיה על הפרק. טן האח, מקלארן והצוות/רויטרס

טן האח שזכה בתואר הראשון שלו בממלכה, בסך הכל המאמן השני בתולדות יונייטד שזוכה בתואר בעונתו הראשונה - הראשון שעשה זאת היה מוריניו לפני כשש שנים - הצהיר בסיום: "אנחנו תמיד כולנו ביחד, רק רוצים לנצח כמה שיותר ומושקעים בכך מתחילת העונה. יש במועדון הזה רעב לתארים ואנחנו רק בתחילת הניסיון שלנו לשחזר את הימים הגדולים. יש לנו את וראן, קאסמירו ודה חאה, שחקנים שיודעים לזכות בתארים, היום זכינו בתואר הראשון לעונה וזה נותן לנו ביטחון להמשך שאנחנו יכולים לעשות את זה".

טן האח, שנצפה רוקד בסיום ביחד עם ליסנדרו מרטינס ואנטוני, נשאל על הריקוד והסביר כי כך חגגו שלושתם גם באמסטרדם כשהיו יחד באייאקס והוסיף שהוא "מקווה לרקוד כך פעמים נוספות בעתיד". לאחר הראיונות, טן האח גם הזמין את סר אלכס פרגוסון להיכנס לחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד במטרה לתת לו תחושת שייכות ולאפשר לו לחלוק מניסיונו עם השחקנים.

עוד בוואלה!

ארסנל חוזרת לעצמה, ארטטה: "הניצחונות הללו יוצרים אמונה"

לכתבה המלאה

טן האח חוגג עם שחקניו

סר אלכס פרגוסון בירך והוזמן לחדר ההלבשה

מרכוס רשפורד, השחקן הכי לוהט בליגות הבכירות באירופה בחודשיים האחרונים שבסופו של דבר הביצוע המרשים שלו הסתיים בשער עצמי של בוטמן מכיוון שהכדור פגע בו בדרך לשער, אמר לרוי קין בעמדת הראיונות: "זה שער שלי! אריק טן האח יצר כאן סבירה שמצליחה לקיים את הציפיות שיש ממנה ואני מרוצה מאוד מהמצב. עד עכשיו הדברים עובדים טוב ואני מקווה שזה יימשך, כל עוד נמשיך באותו הקצב אני בטוח שנמשיך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully