וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכל פעם שסולומון נוגע בכדור, אוהדי פולהאם קמים בציפייה"

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 12:55

ב"אתלטיק" ניתחו את "כאב הראש החיובי" של מרקו סילבה: "מנור שחקן מכריע, לא ייקח הרבה זמן עד שיפתח בפרמיירליג". אז מתי זה יקרה? צפו בשלושת השערים שסחררו את אנגליה

שלושת השערים של מנור סולומון במדי פולהאם/ספורט1

מנור סולומון המשיך את הכושר המסחרר שלו וכבש זה משחק שלישי ברציפות בפרמיירליג ביום שישי בערב, עם ביצוע יפהפה מול וולבס. כעת, תוהים בתקשורת הבריטית מתי כבר ייכנס להרכב של מרקו סילבה. שחקן נבחרת ישראל טרם פתח ב-11 במסגרת הליגה מאז שהגיע לקוטג'רס בקיץ שעבר, אך בקצב הזה, אף אחד כבר לא יוכל להתעלם ממנו.

טירוף מנור סולומון באנגליה: "זה חלום שהתגשם, אני רק בהתחלה"
"ריאל מדריד שולטת באירופה? בספרד התארים הולכים לכיוון של ברצלונה"
הולאנד שבר את שיאו של אגוארו, אלברס "שכפול של הנורבגי"

"הכושר של סולומון נותן לסילבה כאב ראש מבורך", נכתב ב"אתלטיק". "הופעתו השלישית ברציפות כמחליף הולידה שער שלישי ברציפות - שערו היפה ביותר. הוא נאלץ לחכות הרבה בתקופתו בפולהאם, תחילה בגלל הסאגה שמנעה ממנו לחתום, ואז בגלל הפציעה. אבל לא ייקח עוד הרבה זמן אז שיפתח בפרמיירליג, אפילו אם ביסס עצמו כשחקן מחליף מצוין".

יש לציין כי גם וויליאן ובובי ריד נמצאים בכושר טוב, כך שלמרקו סילבה אכן יש כאב ראש חיובי. "מנור עובד קשה ונלחם על מקומו", אמר המאמן. "ברור שהוא רוצה לפתוח, כמו כל יתר השחקנים. זו הפרמיירליג - אם אתה בחוץ ארבעה חודשים בגלל פציעה, זה תמיד קשה. הדבר הכי גדול הוא שכל השחקנים יהיו חשובים, בין אם הם פותחים או עולים כמחליפים. זה מה שאני דורש".

עוד בוואלה!

נכנס לספרי ההיסטוריה: מנור סולומון הבקיע גם ב-1:1 נגד וולבס

לכתבה המלאה

סולומון כבר פתח פעמיים במסגרת הגביע האנגלי, והוא עשוי לקבל את חולצת ההרכב גם במשחק הקרוב במסגרת הזו - ביום שלישי הקרוב מול לידס (21:45, ספורט2). ההזדמנות הבאה שלו לפתוח במסגרת הליגה תהיה ביום שני הבא, כשפולהאם תתארח אצל ברנטפורד.

מנור סולומון בריאיון לכתב ספורט1 ניב דברת אחרי שכבש לזכות פולהאם ב-1:1 נגד וולבס/ספורט1

"בפולהאם מאוד רוצים להגיע רחוק בגביע, אבל בשבוע הבא יש עוד משחק ליגה חשוב", נכתב ב"אתלטיק". "בין המשחקים יש שישה ימי מנוחה, וזה אולי ייתן פתח להרכבים חזקים. אבל אחרי שני משחקים שהמחליפים הכריעו, מה בעצם נחשב הרכב חזק? מנור נראה מוכן. בין אם יפתח במשחק אחד או שניים בשבוע הקרוב, מה שברור זה שפולהאם מצאה שחקן מכריע, שחקן שגורם לאוהדים לקום בציפייה בכל פעם שהוא נוגע בכדור. זו לא תהיה הפעם האחרונה שהוא משנה משחק עבור פולהאם, מהספסל או מההרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully