וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף מנור סולומון באנגליה: "זה חלום שהתגשם, אני רק בהתחלה"

הקשר הבקיע משחק שלישי ברציפות ושיחזר את הישגו של רוזנטל, בממלכה מתלהבים ("כשהכדור אצלו, יש ציפייה שמשהו יקרה"). סולומון לניב דברת, ספורט1: "הרגשה מדהימה, אבל זה כלום לעומת מה שאני רוצה ומצפה"

תקציר: פולהאם - וולבס 1:1 (שער שלישי ברציפות של מנור סולומון)/ספורט1

הישראלי האחרון שהבקיע בשלושה מחזורים רצופים בליגה האנגלית היה רוני רוזנטל ב-1992, אבל השיא הזה כבר לא שייך רק לחלוץ העבר, כי אמש (שישי) שיחזר את ההישג הזה מנור סולומון.

הישראלי עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה בניסיון לסייע לפולהאם להיחלץ מפיגור ביתי של 1:0 נגד וולבס, ובדקה ה-64 הגיע הרגע הגדול כאשר קיבל את הכדור בצד שמאל, חתך לאמצע, הניף את רגל ימין וירה את שער השוויון - כאמור שערו השלישי ברציפות בפרמיירליג אחרי שני שערים שכבש בדקה ה-88.

מנור סולומון, קשר פולהאם. רויטרס
בלתי עציר. סולומון/רויטרס

צפו: מנור סולומון בריאיון לספורט1 לאחר ה-1:1 בין פולהאם לוולבס

מנור סולומון בריאיון לכתב ספורט1 ניב דברת אחרי שכבש לזכות פולהאם ב-1:1 נגד וולבס/ספורט1

מנור סולומון התראיין לכתב ספורט1 ניב דברת לאחר המשחק, ואמר: "זה מרגיש מדהים. לחזור מפציעה, לכבוש בשלושה משחקי פרמיירליג רצופים זה חלום שהתגשם עבורי. אני שמח. שנכנסתי ושוב ניסיתי להוכיח את עצמו והבקעתי את הגול. זו רק ההתחלה בשבילי, אני צריך להמשיך לשאוף ולהשתפר עבור הקבוצה. לקחנו נקודה חשובה, רצינו לנצח ונסתכל על המשחקים הבאים על מנת לנצח".

"כמו הקלישאה אז עבודה קשה משתלמת. בשבועות האחרונים אני מרגיש את זה שהדברים שעבדתי עליהם לאורך כל כך הרבה זמן פתאום קורים. אני שמח על הגולים האחרונים אבל אני רק בהתחלה שלי. זה כלום לעומת מה שאני רוצה לשחק ומקווה להמשיך ביכולת הזו".

על כך שהוא לא פתח בהרבה: "כמובן שאני תמיד רוצה לפתוח בהרכב. אבל הקבוצה רצה מתחילת העונה ואני לא הייתי. שחקנים אחרים לקחו את המקום ועשו דברים יפים. אני צריך להוכיח את עצמו בכל פעם שאני משחק ואני שמח שאני עושה את זה במשחקים האחרונים".

על המשחק עצמו: "לא היינו מספיק טובים במחצית הראשונה. בהפסקה המאמן דיבר איתנו. היינו יותר רעים. היה חסר את הגרוש ללירה כדי לנצח. השוער לקח לוויניסיוס גול. שיחקנו מול קבוצה מצוינת עם הרבה איכות. מסתכלים קדימה".

מנור סולומון, קשר פולהאם. רויטרס
בקרוב בהרכב? מנור סולומון אחרי שערו השלישי ברציפות/רויטרס

מרקו סילבה מאמנו של סולומון שיבח אותו והסביר מדוע הוא לא פתח: "הוא צריך להמשיך ככה, זו התגובה שרציתי ממנו. אין לו עדיין רגליים ל-90 דקות. הוא שחקן ממש חשוב עבורנו ונקווה שהוא ימשיך ככה".

באנגליה תהו עוד לפני המשחק אם סולומון לא ראוי לעלות בהרכב, בוודאי אם אלכסנדר מיטרוביץ' הפצוע נעדר, ואחרי ביצוע מרהיב נוסף כבר אין ספק שהישראלי ראוי לקבל את חולצת ההרכב אולי כבר במחזור הבא בחוץ נגד ברנטפורד, בנוסף למשחק הגביע שייערך ביום שלישי הקרוב מול לידס.

"בעיטה מצוינת של מנור סולומון מנעה מפולהאם הפסד וזו נקודה שתעזור לה במאבק על הכרטיס לאירופה", נכתב ב"דיילי מייל", "בכל פעם שהכדור אצלו ברגליים יש ציפייה אצל הקהל שיקרה משהו".

גם ברשתות החברתיות לא נותרו אדישים לשער המרהיב של מנור סולומון ואפילו קהילת הפנטזי רעשה וגעשה אחרי שהרעיד את הרשת פעם נוספת (למי שתוהה, מחירו במשחק 4.9). לפניכם מיטב הציוצים של הגולשים הישראלים לאחר שער מרהיב של הקשר.

צפו בשערים הקודמים של סולומון בפרמיירליג

שער הבכורה של מנור סולומון בפולהאם/ספורט1
תקציר ניצחונה של פולהאם 0:1 על ברייטון משער של מנור סולומון/ספורט1

נזכיר כי סולומון נפצע בפתיחת העונה והושבת לכמעט חצי שנה בעקבות ניתוח שעבר בברך. הוא חזר בתחילת ינואר ומאז רשם 184 דקות בשלושה משחקים בגביע האנגלי ועוד שש הופעות בפרמיירליג, כולן מהספסל ובמהלכן הבקיע שלושה שערים בשלושת המחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully