וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנס לספרי ההיסטוריה: מנור סולומון הבקיע גם ב-1:1 נגד וולבס

צפו בשער: קשר פולהאם עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה כדי לסייע לקבוצתו להיחלץ מפיגור ועשה זאת כאשר כבש בבעיטה מסובבת בדקה ה-64. השווה את הישגו של רוני רוזנטל, שב-1992 הבקיע בשלושה מחזורים רצופים בפרמיירליג

תקציר: פולהאם - וולבס 1:1 (שער שלישי ברציפות של מנור סולומון)/ספורט1

המחזור ה-25 בפרמיירליג יצא לדרך לדרך הערב עם המפגש בין פולהאם לוולבס ואנו זכינו לעוד רגע אדיר מצדו של מנור סולומון. הקשר הישראלי אמנם לא פתח בהרכב על אף שני שערים דרמטיים בשני המחזורים הקודמים, אבל עלה מהספסל בדקה ה-46 וסייע לקבוצתו להציל נקודה יקרה כאשר הבקיע שער מרהיב בדקה ה-64 וקבע 1:1 בסיום.

אחרי שבשני המחזורים האחרונים נכנס מהספסל ופעמיים הבקיע בדקה ה-88, וגם הודות לעובדה שהכוכב המקומי אלכסנדר מיטרוביץ' נותר שבוע שני ברצף מחוץ לסגל בעקבות פציעה, באנגליה העריכו שסולומון עשוי להחליף את הארי ווילסון בהרכב וקרלוס ויניסיוס שבישל לו בשבוע שעבר יפתח בחוד גם כן, אבל מבין השניים רק הברזילאי זכה לקרדיט כשעלה במקום ווילסון ולאגף הוסט דקורדובה-ריד.

במחצית הראשונה הציגה פולהאם את אחד ממשחקיה הרעים יותר העונה ולפיגור היא נקלעה כאשר ראול חימנס הוריד עם הראש לפבלו סראביה שירה לרשת את שערו הראשון בפרמיירליג בדקה ה-23. לכן, בפתיחת המחצית השנייה עלה לכר הדשא סולומון והרגע הגדול התרחש כאשר לקח את הכדור בדקה ה-64 בצד שמאל, חתך למרכז וירה מחוץ לרחבה כדור מסובב לפינה הרחוקה. הוא כאמור הגיע לשלושה שערי פרמיירליג רצופים ובזכות השער הפך סולומון לישראלי השני בתולדות הפרמיירליג שכובש שלושה מחזורים רצופים, השווה את הישגו של רוני רוזנטל שעשה זאת ב-1992.

מנור סולומון, קשר פולהאם. רויטרס
נכנס לספרי ההיסטוריה. מנור סולומון/רויטרס
מנור סולומון, קשר פולהאם. Bryn Lennon, GettyImages
סולומון ביצוע יוצא מן הכלל/GettyImages, Bryn Lennon

במחזור שעבר ניצחה פולהאם בברייטון מאותו שער דרמטי של סולומון ובזכות ה-0:1 מרגלי הישראלי היא פתחה יתרון של שלוש נקודות מברייטון והתבססה במקום השישי והיא גם לא תרד ממנו עד סוף המחזור, אבל פספסה הזדמנות להשתוות לניוקאסל שבמקום החמישי.

משחקי סוף השבוע במחזור ה-25 בפרמיירליג

לסטר - ארסנל
בורנמות' - מנצ'סטר סיטי
קריסטל פאלאס - ליברפול
אברטון - אסטון וילה
לידס - סאות'המפטון
ווסטהאם - נוטינגהאם פורסט
טוטנהאם - צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully