וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד שולטת באירופה? בספרד התארים הולכים לכיוון של ברצלונה"

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 9:36

אחרי שהאלופה איבדה עוד שתי נקודות יקרות בדרבי, בברצלונה כבר חוגגים אליפות. אנצ'לוטי: "גם לפני כן היה קשה לזכות בתואר, היום קשה עוד יותר"

מנצ'סטר יונייטד מנצחת 1:2 את ברצלונה במסגרת הליגה האירופית ועולה לשמינית הגמר/ספורט1

על אף ששיחקה בעשרה שחקנים אתלטיקו מדריד נתנה אתמול (שבת) מהלומה כואבת לתקוות הקלושות של ריאל מדריד לזכות השנה באליפות, כשחילצה 1:1 באצטדיון סנטיאגו ברנבאו. כרגע ריאל מדריד נמצאת במקום השני בטבלת לה ליגה עם 52 נקודות, שבע אחרי המוליכה ברצלונה שתתמודד הערב מול אלמריה ועשויה להגדיל את היתרון שלה בפסגה ל-10 נקודות. אתלטיקו במקום הרביעי עם 42 נקודות.

"אליפות? זאת נהייתה משימה קשה מאוד", אמר מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי, "זה היה קשה לפני המשחק של היום, ועכשיו זה נהיה אפילו יותר קשה. הייתה חסרה לנו קצת רעננות מנטלית, יותר מאשר פיזית. במיוחד כשהם היו עד 10 שחקנים, אפשרנו להם להבקיע ונאבקנו למקם את עצמנו מחדש. במחצית הראשונה הייתה לנו שליטה טובה אבל האינטנסיביות לא הייתה גבוהה. אחר כך לא ניצלנו את השחקן הנוסף שהיה לנו".

שחקן אתלטיקו מדריד אנחל קוראה מתעמת עם שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. Florencia Tan Jun, GettyImages
התחמם, כרגיל. הדרבי/GettyImages, Florencia Tan Jun

המשחק התחיל באיטיות באחר הצהריים הקפוא במדריד, כאשר שלג קל ירד על בירת ספרד. ריאל מדריד שלטה במשחק אך לא הצליחה להפוך את העליונות המספרית שלה להזדמנויות להבקיע. קארים בנזמה, ויניסיוס ג'וניור ומרקו אסנסיו היו לא מספיק חדים בחלק הקדמי ולא מצאו דרך לשבור את הקיפאון כאשר אתלטיקו התגוננה היטב עם חמישה שחקנים מאחור.

דייגו סימאונה, שהשתווה ללואיס אראגונס כמאמן עם הכי הרבה משחקים בהיסטוריה של אתלטיקו בכל המסגרות (612), נאלץ לבצע חילוף מוקדם כאשר ריינילדו פונה על אלונקה עם פציעה בברך שמאל. מאוחר יותר אמר המועדון שהמגן ממוזמביק קרע רצועה בברך, וסימאונה אמר שהוא יחמיץ את שאר העונה.

גם אחרי שהמחליף אנחל קוראה ספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-64 בעקבות מרפק לחזה של אנטוניו רודיגר, ריאל מדריד עדיין התקשתה ליצור הזדמנויות. אתלטיקו בסופו של דבר כבשה כאשר המגן חוסה מריה חימנס כבש בנגיחה נהדרת מכדור חופשי של אנטואן גריזמן בדקה ה-78.

ריאל מדריד ניסתה לבצע קאמבק מאוחר והחלוץ בן ה-18 אלבארו רודריגס השווה כעבור שבע דקות עם נגיחה חכמה ברחבה הצפופה מהגבהת קרן של לוקה מודריץ'.

"להציל נקודה עדיף מאשר להפסיד אבל זו לא התוצאה שהיינו צריכים כדי להמשיך להילחם על התואר", אמר שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, "זו תוצאה שמשאירה אותנו עם טעם רע בפה".

עוד בוואלה!

אתלטיקו מדריד זועמת: "אולי בדרבי הבא נתחיל עם שחקן פחות"

לכתבה המלאה
ויניסיוס ג'וניור, ריאל מדריד. רויטרס
מה שבאירופה הולך חלק, בספרד הולך קשה. ויניסיוס/רויטרס

כזכור, אנשי אתלטיקו מדריד התלוננו על השיפוט, במיוחד על ההרחקה של קוראה, שלא נראתה מוצדקת אבל נבדקה על ידי ה-VAR ואושרה על ידי שופטי המסך. "כלום לא חדש בברנבאו", צייצו בקבוצה. בברצלונה בינתיים כבר חוגגים את האליפות. "אחרי ההצגה בליגת האלופות, ריאל מדריד חזרה לקרקע ומעניקה לברצלונה את האליפות על מגש", נכתב ב"ספורט" הקטלאני, "ריאל ממשיכה לבנות את ההיסטוריה שלה משליטה באירופה, אבל בספרד זה חומק ממנה, לכיוון של ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully