וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד זועמת: "אולי בדרבי הבא נתחיל עם שחקן פחות"

הקולצ'ונרוס טענו לקיפוח באדום לקוראה בדרבי אצל ריאל. אובלק: "בכל משחק נגדם מרחיקים לנו מישהו", סימאונה עקץ: "מזל גדול שיש VAR". שופטי העבר חלוקים

תקציר: ריאל מדריד - אל הילאל 3:5/ספורט1

באתלטיקו מדריד עסקו רק בדבר אחד לאחר התיקו 1:1 בסנטיאגו ברנבאו נגד ריאל מדריד הערב (שבת): השיפוט. עוד לפני שעלו ליתרון משער של חוסה מריה חימנס וספגו את השוויון מראשו של אלברו רודריגס, הקולצ'ונרוס נותרו ב-10 שחקנים בעקבות כרטיס אדום ישיר שנשלף בדקה ה-64 לאנחל קוראה, שפגע באנטוניו רודיגר ללא כדור.

רודיגר אחז בקלות בקוראה שניסה להשתחרר כדי לקבל כדור, והכה בגרמני עם המרפק, אם כי נדמה היה שלא בעוצמה רבה מדי. אבל הנפילה של הבלם קנתה את השופט חיל מנסאנו, ששלח את הארגנטינאי למקלחת מוקדמת כ-20 דקות לאחר שעלה כמחליף. באתלטיקו מדריד, כאמור, לא נשארו אדישים. חשבון הטוויטר של המועדון צייץ: "שום דבר חדש בברנבאו", ולאחר המשחק אף עלתה בעמוד תמונה של רגלו המדממת של קוראה, עם הכיתוב "כך נראית רגלו של 'התוקף' שלנו".

כך נראתה רגלו של קוראה אחרי המשחק

גם בדרבי הקודם הורחק שחקן של אתלטיקו נגד ריאל, כשאז האדום נשלף לעבר מריו הרמוסו. המקרה הקודם שבו האדומים-לבנים ספגו שתי הרחקות בדרבי באותה עונה היה ב-1995/96. כל חמשת הכרטיסים האדומים האחרונים שנשלפו במפגש בין הקבוצות בליגה היו לחובתם של הקולצ'ונרוס, ואפילו בדרבי הגביע שנערך לפני חודש, הורחק סטפן סאביץ'. כשהתייצב מול המצלמות בסיום, השוער יאן אובלק ממש לא שמר בבטן: "בכל פעם שאנחנו משחקים נגד ריאל מדריד, מרחיקים לנו מישהו. אולי בדרבי הבא פשוט נתחיל עם שחקן אחד פחות". גם סאביץ' ביקר: "היום לא התאפשר לקיים משחק שוויוני, שוב, אני לא יודע למה, אבל זה תמיד קורה".

"אני לא יכול להבהיר מה הכוונה בהודעת המועדון", ענה המאמן דייגו סימאונה כשנשאל על הציוץ של אתלטיקו, "אני אומר מה שראיתי. התגברנו על הפציעה של ריינילדו ועל אדום שהשופט יכול היה לפרש בדרך הזו, וגם ה-VAR. המכה לא הייתה בעוצמה שתצדיק הרחקה. רודיגר קם מיד. זה פגע בו, היה מגע, עד גבול מסוים. אתם רואים בעצמכם, יש דברים מאוד ברורים".

צ'ולו, שהפך לשיאן המשחקים כמאמן בתולדות הליגה הספרדית כשעמד על הקווים בפעם ה-425, והשתווה ללואיס אראגונס כמאמן שהדריך את אלטיקו מדריד הכי הרבה פעמים במשחק רשמי (612), נשאל האם חושב שהליגה נקייה בכל הנוגע לשיפוט, זאת על רקע ההאשמות נגד ברצלונה בתקופה האחרונה: "אני מאמין באנשים שעובדים. יש את ה-VAR שיספק עזרה נוספת. אני מבין שטעויות קורות, אבל מזל גודל שיש את ה-VAR, מזל גדול", עקץ סימאונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן אתלטיקו מדריד אנחל קוראה מורחק. Angel Martinez, GettyImages
אתלטיקו מדריד קופחה? חיל מנסאנו מרחיק את אנחל קוראה/GettyImages, Angel Martinez

שופטי העבר בספרד היו חלוקים בדעותיהם לגבי האדום. אלפונסו פרס בורול אמר: "השופט הגזים בשליפת כרטיסים לאורך כל המשחק, וגם במקרה של האדום. השחקן של אתלטיקו שלח את היד ופגע ברודיגר, אבל הבלם הגזים בתגובתו. בשום אופן זה לא הצדיק הרחקה של קוראה". מנגד, איטורלדה גונסאלס טען: "זה עניין של עוצמה. חיל מנסאנו חשב שהוא נתן לו מרפק ומבחינתו זה אדום. ה-VAR לא התערב כי השופט קלט את המהלך, ראה מרפק וחשב שהוא חזק מספיק".

בנושא אחר, אתלטיקו מדריד הודיעה רשמית שהמגן השמאלי ריינילדו, שנפצע ופונה על אלונקה בדקה ה-23, סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully