וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ליברפול, לפני הקלאסיקו: ריאל מתייצבת לדרבי לוהט מול אתלטיקו

סופ"ש בספרד: שתי המדרידאיות תיפגשנה בברנבאו (שבת, 19:30), גריזמן ינסה לקטוע בצורת שהחלה אחרי שער ניצחון שלו, טשואמני ישוב לסגל הבלאנקוס? סוסיאדד תתארח אצל ולנסיה המרוסקת (שבת, 22:00), בטיס תפתח את המחזור מול אלצ'ה האחרונה (שישי, 22:00)

תקציר גביע המלך: ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 1:3/ספורט 1

המחזור ה-23 בליגה הספרדית ייצא לדרך הערב (שישי) כשבטיס החמישית תתארח אצל אלצ'ה האחרונה, ויימשך בשבת עם ארבעה מפגשים כולל המשחק המרכזי של המחזור - הדרבי המדרידאי בין ריאל לאתלטיקו.

המשחק המרכזי במחזור ה-23 בליגה הספרדית הסתיים הערב (שבת) ב-1:1 דרמטי בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד, כאשר המרוויחה העיקרית מתוצאה זו היא כמובן המוליכה ברצלונה. ולנסיה רשמה ניצחון בכורה עם רובן בראחה וראשון מאז נובמבר ב-0:1 על ריאל סוסיאדד.

שחקני בטיס חוגגים. רויטרס
פייבוריטים. בטיס/רויטרס
שחקני בטיס חוגגים. רויטרס
פייבוריטים. בטיס/רויטרס

אלצ'ה - בטיס (שישי, 22:00)

נועלת הטבלה רשמה ניצחון אחד בלבד העונה ורחוקה 13 נקודות מהקו האדום, כך שדרכה לליגת המשנה סלולה. עם זאת, אלצ'ה תנסה לשאוב השראה מאותו ניצחון בודד על ויאריאל כדי להכניע יריבה נוספת מהחצי העליון של הטבלה. האורחת, שתיאלץ להסתדר ללא שחקן נבחרת ארגנטינה גידו רודריגס המוצהב, מגיעה למפגש כפייבוריטית ברורה ותקווה לצמצם זמנית את הפער מאתלטיקו מדריד הרביעית לנקודה בלבד.

ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 1:1

אלופת אירופה וספרד קיוותה להציג המשך ישיר ל-2:5 העצום על ליברפול באנפילד לפני ארבעה ימים, אבל בקושי השיגה נקודה בדרבי הביתי מול יריבה ששיחקה חצי שעה ב-10 שחקנים, והשאירה לברצלונה הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות אם המוליכה תנצח מחר את אלמריה.

שני אורוגוואים היו אחראים על השערים: חוסה מריה חימנס כבש ראשון לזכות הקולצ'ונרוס (78), אבל אלברו רודריגס בן ה-18 בלבד, שהוא יליד ספרד אך מייצג את הסלסטה, ובמחזור הקודם הספיקו לו 3 דקות כדי לבשל מול אוססונה, הבקיע בתזמון נהדר מבחינתו את שער הבכורה שלו במדי הבלאנקוס (85) עם נגיחה שקבעה חלוקת נקודות. בהופעתו השלישית, 38 דקות במצטבר בלבד ליתר דיוק, רודריגס כבר עם שער ובישול לזכות ריאל והערב הוא גם הפך לכובש הכי צעיר בדרבי של מדריד במאה ה-21.

דייגו סימאונה הזיע לא מעט על הקווים במשחקו ה-612 כמאמן אתלטיקו, בו השתווה ללואיס אראגונס כשיאן ההופעות למאמן במועדון. ריינילדו פונה על אלונקה עקב פציעת בערך בדקה ה-23, ואנחל קוראה שעלה מהספסל לאחר ההפסקה, הורחק באדום ישיר אחרי שפגע באנטוניו רודיגר ללא כדור. צ'ולו, אגב, הפך לשיאן כל הזמנים בליגה הספרדית למשחקים רשמיים כמאמן.

אורליאן טשואמני, ריאל מדריד. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
יחזור לסגל? טשואמני/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates
אורליאן טשואמני, ריאל מדריד. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
יחזור לסגל? טשואמני/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד (שבת, 19:30)

ארבעה ימים אחרי ה-2:5 בליברפול, וחמישה ימים לפני הקלאסיקו הראשון בחצי גמר גביע המלך, לריאל מדריד מצפה משחק לא פחות חשוב - הקרב על בירת ספרד. שני הדרבים הקודמים העונה (בליגה והגביע) הסתיימו בניצחון לבלאנקוס, והם יקוו לחגוג גם בסיום הדרבי השלישי. מנגד, הקולצ'ונרוס יחפשו ניצחון ראשון בברנבאו מאז ה-0:1 לפני שבע שנים פחות יומיים, כאשר מבקיע שער הניצחון אנטואן גריזמן אמור לעלות גם הפעם בהרכב של דייגו סימאונה.

האורחת תיאלץ להסתדר ללא רודריגו דה פול ותומא למאר הפצועים, כך שפאבלו באריוס בן ה-19 ככל הנראה יפתח במרכז השדה. מנגד, קרלו אנצ'לוטי יחסר את פרלאן מנדי ודייויד אלאבה, מה שעשוי להשיב את אדוארדו קמאבינגה לעמדה המאולתרת בצד שמאל של ההגנה. אורליין טשואמני שנעדר משני המשחקים האחרונים עשוי לשוב לסגל, רודריגו בחוץ לעשרה ימים ויחמיץ את הדרבי ואת הקלאסיקו מול ברצלונה בחמישי.

מהלך המשחק

דקה 9: קרבחאל מסר לאסנסיו שבעט מצוין מכ-25 מטרים, אובלק הגיב לא פחות טוב והדף.

דקה 22: קראסקו בעט טוב מחוץ לרחבה וסחט הדיפה מבן ארצו וחברו לנבחרת בלגיה, קורטואה.

דקה 52: חילופי מסירות בין שחקני ריאל סידרו מצב בעיטה עבור ואלוורדה, אבל הוא פספס את המסגרת.

חוסה גאיה, שחקן ולנסיה. GettyImages
המשבר ייפסק דווקא מול סוסיאדד? גאיה/GettyImages
חוסה גאיה, שחקן ולנסיה. GettyImages
המשבר ייפסק דווקא מול סוסיאדד? גאיה/GettyImages

ולנסיה - ריאל סוסיאדד (שבת, 22:00)

שחקן העבר של רובן בראחה הפסיד בבכורה כמאמן העטלפים 1:0 לחטאפה, וכעת מועדון הפער מוצא את עצמו במקום הלפני אחרון עם חמישה הפסדים רצופים. דווקא בשיא השפל שלה, המארחת תנסה להפתיע את הקבוצה המרעננת של העונה - ריאל סוסיאדד שמדורגת שלישית בטבלה. אדינסון קבאני הפצוע ייעדר בצד של בראחה, האם נקבל הכרעה ראשונה בין הקבוצות אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות במפגשים הישירים?


משחקים נוספים:

אספניול - מאיורקה (שבת, 15:00)
קאדיס - ראיו וייקאנו (שבת, 17:15)

דקה 64: קוראה, שעלה כמחליף אחרי ההפסקה, פגע ברודיגר ללא כדור וראה כרטיס אדום ישיר. אתלטיקו מדריד ב-10 שחקנים.

דקה 78: גול, 0:1 לאתלטיקו מדריד! דווקא ב-10 שחקנים, הקולצ'ונרוס עקצו במצב נייח לאחר שגריזמן מצא את הראש של חימנס, והאורוגוואי הכניע את קורטואה בנגיחה לקורה ופנימה.

דקה 84: קמאבינגה הגיע למצב מעולה ברחבה אחרי מסירת עומק טובה מאוד של מודריץ', אובלק הציל את אתלטיקו והדף לקרן.

אלברו רודריגס חוגג שער של ריאל מדריד. רויטרס
רודריגס חילץ נקודה עבור ריאל מדריד/רויטרס

משחקי יום ראשון בספרד:

אתלטיק בילבאו - ז'ירונה (15:00)
סלטה ויגו - ויאדוליד (17:15)
אלמריה - ברצלונה (19:30)
סביליה - אוסאסונה (22:00)

דקה 85: גול, ריאל מדריד השוותה ל-1:1! מודריץ' הרים את הקרן אל ראשו של אלברו רודריגס הצעיר, שאיזן בנגיחה את התוצאה בדרבי.

איגור סובלדיה ריאל סוסיאדד. GettyImages
ניצחון ראשון מאז נובמבר. סובלדיה כובש שער ניצחון עצמי/GettyImages

ולנסיה - ריאל סוסיאדד 0:1

שחקן העבר של המועדון, רובן בראחה, הפסיד בבכורה כמאמן העטלפים 1:0 לחטאפה, ואחרי שירד למקום ה-19, שבר את רצף התיקו מול הבאסקים בניצחון קריטי במאבקי התחתית. בדקה ה-40 איגור סובלדיה, בלם סוסיאדד, סבל מחוסר מזל כשהכדור פגע בו ונכנס לרשת של אלכס רמירו. העטלפים הצליחו להגן היטב מול הקבוצה מהמקום השלישי, שרשמה את הפסדה השישי העונה והשני בארבעת המשחקים האחרונים. ולנסיה הצליחה להוציא שלוש נקודות לראשונה מאז אמצע נובמבר, במשחק האחרון לפני היציאה למונדיאל ועלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום.

משחקים נוספים:

אספניול - מאיורקה 1:2
לאספניול: מרטין ברייטווייט (22, 51), למאיורקה: ודאט מוריקי (41)

קאדיס - ראיו וייקאנו 0:1
לקאדיס: סרחיו גווארדיולה (74)

משחקי יום ראשון בספרד:

אתלטיק בילבאו - ז'ירונה (15:00)
סלטה ויגו - ויאדוליד (17:15)
אלמריה - ברצלונה (19:30)
סביליה - אוסאסונה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully