וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל חוזרת לעצמה, ארטטה: "הניצחונות הללו יוצרים אמונה"

התותחנים גירדו 0:1 קשה על לסטר, לשמחת המנג'ר: "ניצחון ענק". טרוסאר הצטיין: "הוא וז'ורז'יניו מתאימים לנו מאוד"

תקציר: לסטר סיטי - ארסנל 1:0/ספורט1

ארסנל לא הרשימה אמש (שבת) יתר על המידה, אך ידעה לעמוד בלחץ, לנצח את לסטר סיטי 0:1 משער של גבריאל מרטינלי (46) ולשמור על פסגת הטבלה. התותחנים מובילים בשתי נקודות על מנצ'סטר סיטי, עדיין מחזיקים במשחק חסר, ובחמשת המחזורים הקרובים הם יפגשו יריבות נוחות יחסית: אברטון (בית), בורנמות' (בית), פולהאם (חוץ), קריסטל פאלאס (בית) ולידס (בית).

"הניצחונות הללו חשובים מאוד, כי הם יוצרים אמונה אצל השחקנים, סביב המועדון וגם כלפי חוץ", סיכם מיקל ארטטה. "האמנתי בלב שלם שהשחקנים מסוגלים לעשות זאת. היינו צריכים לחזור קצת לדברים בסיסיים, לפרטים שקצת נעלמו לנו במשחקים הקודמים. בשני המשחקים האחרונים היינו הרבה יותר טובים. זה מקום קשה לנצח בו, זה ניצחון ענק. אנחנו מרוצים מאוד".

ראשון באיטליה: אינטר תנסה לצמצם את הפער מנאפולי
רשפורד בסימן שאלה, מנצ'סטר יונייטד תשבור את בצורת התארים?
35 אלף אוהדים הגיעו לאימון פ.ס.ז', מסי יכבוש לראשונה ב"לה קלאסיק"?

אחד מאנשי המשחק היה לאנדרו טרוסאר, שאף כבש שער שנפסל על ידי ה-VAR. ארטטה שיבח את הבלגי ואמר: "הוא היה טוב מאוד, מעורב בהרבה מאוד הזדמנויות וגם בשער נהדר שנפסל. הוא טוב מאוד במרווחים קטנים, יש לו את היצירתיות לפתוח את המשחק, אני מרוצה מאוד ממנו".

לקראת סוף החלון ניסתה ארסנל לצרף את מויסס קאייסדו ומיכאילו מודריק, ונכשלה בשני המקרים. בלית ברירה, הלכה על טרוסאר וז'ורז'יניו - ובינתיים נראה שצדקה. "הוא וז'ורז'יניו התאימו לנו טוב מאוד, שניהם חכמים", אמר ארטטה. "היה לנו ברור מה אנחנו רוצים לעשות בסוף החלון, לא ריחמנו על עצמנו, לכולם היה ברור מה צריך לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully