וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התואר הראשון מאז 2017: מנצ'סטר יונייטד זכתה בגביע הליגה

ניוקאסל חלמה להניף גביע לראשונה מאז 1969, אבל גם היא לא הצליחה לעצור בוומבלי את שני הכוכבים הכי גדולים של השדים האדומים העונה, קאסמירו (33) ורשפורד הלוהט שבעט כדור שפגע בבוטמן (39) והכניע את קאריוס בדרך ל-0:2 ותואר ראשון בעידן טן האח

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 0:2 (גמר גביע הליגה)/ספורט;1

חמש שנים וחצי לא זכתה מנצ'סטר יונייטד בשום תואר, מאז שבעונת 2016/17 הניפה את גביע הליגה וגם זכתה בליגה האירופית תחת ז'וזה מוריניו. הערב (ראשון) השדים האדומים חזרו לוומבלי וקיבלו הוכחה נוספת לכך שהמהפכה של אריק טן האח בעונתו הראשונה עושה את שלה, כי שני הכוכבים הבלתי מעורערים של הקבוצה, קאסמירו ובעיקר מרכוס רשפורד, הובילו אותה ל-0:2 על ניוקאסל וזכייה בתואר הראשון לעונת 2022/23 באנגליה.

המגפייז, שלאחרונה איבדו את מקומם בטופ 4 בפרמיירליג, האמינו מאוד ביכולתם לזכות בתואר ראשון מאז 1969, אז זכו באינטרסיטי, המפעל שקדם לגביע אופ"א, ואף פינטזו על גביע ראשון בוומבלי מאז 1955. לצערם של אדי האו ושחקניו, נגיחה של קאסמירו בדקה ה-33 אחרי כדור חופשי שהרים לוק שואו וביצוע מרהיב נוסף של רשפורד, השחקן שכבש הכי הרבה בליגות הבכירות באירופה מאז חזרת המונדיאל, על אף שהשער שקבע 0:2 בסופו של דבר נרשם כעצמי של הבלם סוון בוטמן שעליו נבעט הכדור בדקה ה-39, הכריעו את ההתמודדות והנחילו למגפייז הפסד תשיעי ברציפות בוומבלי.

יונייטד לא המתינה זמן כל כך ארוך ומשמעותי לתואר ראשון מאז 1983, אז הניפה את הגביע האנגלי אחרי המתנה של שש שנים וחמישה ימים מאז שזכתה בגביע האנגלי ב-1977. הפעם בין שני התארים עברו חמש שנים ו-278 ימים וטן האח חוגג תואר ראשון בממלכה, ואולי גם לא האחרון בעונה שהחלה עם כריסטיאנו רונאלדו בסגל ולא מעט תקריות. את הגביע הניפו יחד הארי מגווויר שעלה כמחליף לדקות הסיום והקשר ברונו פרננדש, שענד את הסרט עד כניסת הבלם למגרש.

"בכל פעם שסולומון נוגע בכדור, אוהדי פולהאם קמים בציפייה"
"ריאל מדריד שולטת באירופה? בספרד התארים הולכים לכיוון של ברצלונה"
הולאנד שבר את שיאו של אגוארו, אלברס "שכפול של הנורבגי"

שחקני מנצ'סטר יונייטד אחרי הזכייה בגביע הליגה. רויטרס
הבצורת הסתיימה. שחקני יונייטד חוגגים זכייה בגביע הליגה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: רשפורד הצליח להעביר כדור רוחב מסוכן לרחבה, הגנת ניוקאסל הרחיקה לקרן ברגע האחרון.

דקה 13: קאריוס עמד במבחן הראשון שלו. וחהורסט השתחרר משמירה כפולה והצליח לבעוט למסגרת מכ-15 מטר, כדור חלש מדי שהתגלגל לידי השוער.

דקה 26: טריפייר הרים מימין ומצא במרכז הרחבה את שר, שנגח החוצה. במאבק על כדור הגובה התנגשו שר ומרטינס, שטופלו מספר דקות לפני שהמשחק חודש.

דקה 32: סן מקסימן היתל בדאלוט ומצא את עצמו עמוק בתוך הרחבה מול דה חאה, אבל הזווית הייתה לא קלה.

דקה 33: גול! 0:1 למנצ'סטר יונייטד. כדור חופשי מצד שמאל הוגבה לרחבה על ידי שואו, קאסמירו נותר לבד ונגח לרשת. באנגליה לא העניקו את השער לרשפורד וקבעו כי מדובר בגול עצמי של הבלם ההולנדי.

עוד בוואלה!

ארסנל חוזרת לעצמה, ארטטה: "הניצחונות הללו יוצרים אמונה"

לכתבה המלאה
קאסמירו, קשר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מצטיין בהגנה, כובש בהתקפה. קאסמירו/רויטרס

דקה 39: גול! מי אם לא רשפורד מכפיל את יתרונה של מנצ'סטר יונייטד. רשפורד הוריד עם העקב לווחהורסט, שדהר לעבר הרחבה, הכניס כדור בין שניים בחזרה לרשפורד והאחרון בעט כדור שפגע בבוטמן, קפץ מעל קאריוס ונעצר רק בתוך השער. 0:2, רשפורד הבקיע בכל אחד ממשחקי גביע הליגה העונה.

דקה 43: טריפייר שוב הרים כדור מסוכן לרחבה שאליו הגיע ברן, נגיחה נוספת לא מצאה את מסגרת השער.

דקה 45+4: וחהורסט שוב בעט לעבר שערו של קאריוס והפעם גם ירה כדור שעשה את דרכו פנימה, קאריוס זינק וסיפק הצלה גדולה. רק קרן ליונייטד.

מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פשוט בלתי ניתן לעצירה. רשפורד/רויטרס
שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד חוגג בגמר גביע הליגה. רויטרס
השער לא נרשם על שמו, אבל הוא בהחלט חגג/רויטרס

דקה 46: 25 שניות בתוך המחצית השנייה פרד כמעט נעץ את השלישי בבעיטה על סף הרחבה, אבל החטיא את המסגרת.

דקה 47: אנטוני ניסה להבקיע ברגל שמאל מכ-17 מטר, הכדור הסתובב לידיו של קאריוס.

דקה 65: סן מקסימן עושה לא מעט צרות להגנת יונייטד על קו שמאל, אבל זה לא מספיק כדי לייצר איום ממשי על דה חאה.

דקה 74: רשפורד בעט כדור חד ושטוח, קאריוס ירד היטב והדף.

דקה 90+3: זה היה חייב להיות השער השלישי של יונייטד, אבל פרננדש לא מסר, סידר לעצמו מצב בעיטה וקאריוס מנע שער ודאי.

לוריס קאריוס, שוער ניוקאסל. רויטרס
את הגמר הזה לא יזכרו לו לרעה. קאריוס/רויטרס

הרכב מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, דיוגו דאלוט (ארון וואן-ביסאקה, 46), רפאל וראן, ליסנדרו מרטינס, לוק שואו, קאסמירו, פרד (מרסל זאביצר, 69), ברונו פרננדש, אנטוני (ג'יידון סאנצ'ו, 82), מרכוס רשפורד, ואוט וחהורסט (סקוט מקטומיניי, 70).

הרכב ניוקאסל: לוריס קאריוס, קירן טריפייר, פביאן שר, סוון בוטמן, דן ברן, שון לונגסטף (אלכסנדר איסק, 46), ברונו גימראייש (ג'ו ווילוק, 79), ז'ואלינטון, מיגל אלמירון (אליוט אנדרסון, 90), אלן סן מקסימן (ג'ייקוב מרפי, 78), קאלום ווילסון (מאט ריצ'י, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully