וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בליברפול, נונייס בספק לריאל מדריד: "הוא סבל"

דאגה בליברפול מפציעת הכתף של החלוץ שכבש ב-0:2 על ניוקאסל ועשוי להיעדר מהמשחק מול הבלאנקוס בשמינית גמר ליגת האלופות. קלופ החמיא לשחקנים: "השערים היו יוצאים מן הכלל". הרצף של האדומים מול המגפייז ומי יעמוד בשער בגמר הגביע האנגלי אצל אדי האו?

תקציר: ניוקאסל - ליברפול 2:0/ספורט1

אחרי רצף משחקים מאכזבים, במשבר עמוק וירידה לאזור מרכז הטבלה, ליברפול לא ידעה איך לעצור את כדור השלג. אתמול (שבת) היא רשמה ניצחון שני ברציפות עם 0:2 על ניוקאסל מהמקום הרביעי, והתקרב לכדי שש נקודות ממנה, עם משחק פחות ושניים בכללי.


מנור סולומון: "אני חוזר לעצמי, מקווה לפתוח בהרכב בקרוב"
באיגוד השופטים הודו: לא ניתן היה לבדוק אם סבע בעמדת בנבדל
מיקל ארטטה: "הכל פתוח ואפשרי במירוץ האליפות"

יורגן קלופ מאמן ליברפול לצד אליסון. GettyImages
מרוצה מהיכולת של השחקנים שלו. קלופ ואליסון/GettyImages

האדומים נהנו מההרחקה של ניק פופ (22) שנגע בידו מחוץ לרחבה והשאיר את המגפייז בעשרה שחקנים, וראתה את דרווין נונייס וקודי גאקפו עושים את ההבדל בתצוגה משכנעת. המשמעות של הכרטיס האדום מבחינת פופ היא שהוא לא יוכל לקחת חלק בגמר גביע הליגה מול מנצ'סטר יונייטד. במקומו, עלה מרטין דוברבקה, אך בגמר ייפתח אקס האדומים - לוריס קריוס, וזאת מפני שדוברבקה כבר שיחק העונה במדי השדים האדומים בחצי העונה הראשונה.

זה היה הניצחון השני העונה של המייטי רדס על קבוצתו של אדי האו, שרשמה את הפסדה השני בלבד העונה בפרמיירליג - גם אז זה היה מול שחקניו של יורגן קלופ. ליברפול העלתה את המאזן שלה מול ניוקאסל בליגה ל-13 משחקים רצופים ללא הפסד.

האדומים יצאו לא חפים מפציעות גם מהמשחק הזה, כאשר דרווין נונייס וקירן טריפייר נתקלו אחד בשני, החלוץ נפל לא טוב על הכתף ובהמשך גם הוחלף. כאמור, המייטי רדס ייפגשו את ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות ביום שלישי, ונונייס נמצא בספק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניק פופ ניוקאסל. GettyImages
לא ישחק בגמר גביע הליגה. פופ/GettyImages

יורגן קלופ סיכם ניצחון נוסף על המגפייז: "אני מאוד שמח. זאת לא הייתה הופעה מושלמת, אבל השערים שהבקענו היו יוצאים מן הכלל. אחרי ההרחקה של פופ, איבדנו מעט מהמומנטום שלנו, לא הצלחנו להחזיר את השליטה של פתיחת המשחק. השארנו דלת פתוחה לניוקאסל לחזור למשחק".

על הפציעה של נונייס הוסיף המאמן הגרמני: "דרווין הרגיש משהו בכתף שלו. נצטרך לראות מה זה, כי הוא סבל מכאבים. הוא יעבור בדיקות ונראה מה יהיה. נקווה שהכל בסדר".

על החזרה של שחקנים מפציעות כמו וירג'יל ואן דייק, רוברטו פירמינו ודיוגו ז'וטה והיכולת של שחקניו אמר: "עדיין יש מקום להשתפר. אנחנו צריכים להראות יציבות והמשכיות בסגל הזה, גם עם האלטרנטיבות שלנו. התנועה של גאקפו מדהימה, השליטה של נונייס בכדור פנטסטית - שני השערים היו נהדרים. מאוד שמח לראות את כולם חוזרים. ז'וטה יכול היה לכבוש, בובי היה מעולה, אך מעט איבד כדורים. כולם ינוחו ויחזרו בכושר לקראת ריאל מדריד שזה המבחן הבא שלנו".

דרווין נונייס ליברפול. GettyImages
סיבה לדאגה בליברפול. נונייס/GettyImages

וירג'יל ואן דייק ששב מפציעה ופתח סיכם: "להיות בריא זה הדבר הכי חשוב בעולם, ואני שמח שחזרתי. העונה הזאת לא פשוטה, והיינו צריכים להניע אותה, זה התחיל מול אברטון. אני גאה בבחורים על המשחק. לפעמים, מול עשרה שחקנים זה נהיה קשה, ובעונה קשה כמו זאת, אני מקווה לראות עוד הופעות טובות כמו זאת. עכשיו הפנים למשחק מול ריאל מדריד. ננסה להוציא משאר העונה את המיטב".

אדי האו החמיא ליריבה שהצליחה להיות היחידה לנצח אותה העונה, פעמיים כבר במסגרת הליגה, והתעסק בכרטיס האדום שנשלף לפופ: "זאת החלטה לא פשוטה לשלוף על זה אדום, אולי קשוחה מדי. אני מניח שזאת נגיעת יד וכנראה ששווה הרחקה. איך שליברפול משחקת היא אחת הטובות בכל הזמנים בליברפול. יורגן מאמן נהדר, הגיע להם הניצחון. זאת הייתה הופעה טובה בסך הכל. הגענו להזדמנויות, הקהל היה נפלא והקצב מעולה".

על האפשרות שקריוס יפתח בגמר גביע הליגה מול מנצ'סטר יונייטד: "יש לו המון ניסיון, אנחנו מגבים אותו באופן מלא. בטוח שיתרום לנו הרבה".

המאמן של המגפייז התייחס גם למותו של כריסטיאן אטסו, שחקן הקבוצה לשעבר שנהרג ברעידת האדמה בטורקיה: "זאת טרגדיה נוראית. שמעתי את החדשות וזה העציב את כולנו מאוד. זה היה מכובד וראוי הטקס שנערך לזכרו בתחילת המשחק. אנחנו עורכים שיחות במועדון איך לשמר את זכרו ולחזק את השחקנים שהכירו אותו".

ליברפול תארח בשלישי (22:00) את ריאל מדריד במשחק הראשון בין השתיים בשמינית גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully