וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלימה דאבל: ליברפול שוב חגגה על ניוקאסל והתקרבה למקום ה-4

המגפייז ספגו את הפסדם השני העונה בפרמיירליג, וזה שוב קרה נגד המייטירדס: שער נפלא לנונייס (10), גאקפו (17) קבע 0:2 מהיר שלושה ימים לפני המפגש עם ריאל מדריד בליגת האלופות. פופ (22) הורחק וייעדר מגמר גביע הליגה

תקציר: ניוקאסל - ליברפול 2:0/ספורט1

זה היה עבור ליברפול משחק של להיות או לחדול והיא בהחלט הזכירה נשכחות. ב-31 באוגוסט ספגה ניוקאסל את הפסדה היחידה העונה בליגה, כאשר נכנעה באנפילד 2:1 לליברפול משער עמוק בתוספת הזמן. הערב (שבת) בסנט ג'יימס פארק, ליברפול הסתערה על יריבתה, עלתה ליתרון כפול בחלוף 17 דקות משריקת הפתיחה ורק החמצות מסמרות שיער מנעו ממנה להביס את המגפייז, שסופרים כבר שלושה מחזורים רצופים ללא ניצחון.

זהו ניצחון קריטי עבור ליברפול על חשבון המדורגת רביעית בטבלה, מכיוון שכעת הצטמק הפער ביניהן לשש נקודות בלבד. ליברפול אמנם מדורגת שמינית, אבל חלום ליגת האלופות עדיין בחיים - ולא במקרה יורגן קלופ אמר לפני המשחק שהוא מאמין ששחקניו יכולים לנצח את כל המשחקים עד סיום העונה.

חלוץ ליברפול דרווין נונייס כובש נגד ניוקאסל. George Wood, GettyImages
עצירת כדור מרשימה וכדור ברשת. נונייס/GettyImages, George Wood

דרווין נונייס שבר בצורת כשכבש לראשונה מאז המחזור ה-16, קיבל כדור עומק פנטסטי מטרנט אלכסנדר ארנולד בדקה ה-10, ומיד אחר כך גאקפו הבקיע מחזור שני ברציפות והשני בסך הכל מאז הצטרף בתחילת חלון ינואר, גם כן מבישול מרהיב שקיבל ממוחמד סלאח. ניוקאסל התפרקה לחלוטין כבר בדקה ה-22, אז השוער ניק פופ יצא הרחק מהשער, נגע בכדור עם היד כדי למנוע ממוחמד סלאח לעבור אותו ולכבוש ובצדק ספג כרטיס אדום - שימנע ממנו לשחק בגמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר יונייטד. את פופ, אגב, החליף מרטין דוברקבקה, אבל הוא לא יוכל לעמוד בשער בגביע הליגה עקב העובדה ששיחק במפעל במדי מנצ'סטר יונייטד העונה (הוא שוב מהשאלה בינואר) ועל כן יעמוד בין הקורות במשחק הקריטי לוריס קאריוס.

כידוע, המשחק הבא של ליברפול יתקיים כבר בעוד שלושה ימים כאשר היא תארח את ריאל מדריד במשחק הראשון ביניהן בשמינית גמר ליגת האלופות. אין ספק שהניצחון המרשים בניוקאסל יסייע לביטחון של ליברפול לקראת שחזור גמר העונה שעברה, אבל יורגן קלופ יקווה שנונייס שנפגע בכתף והוחלף לא ייעדר מהמתמודדות.

מהלך המשחק

דקה 4: אלמירון ניצב לבדו מול אליסון והיה חייב להבקיע, הברזילאי ירד מצוין ומנע ממנו שער מהיר.

דקה 10: גול! 0:1 לליברפול. אלכסנדר ארנולד בכדור עומק מדהים הציב את נונייס לבדו מול פופ. עצירת הכדור לא הייתה פשוטה, אבל האורוגוואי עשה זאת מצוין ובעט כדור אדיר שנעצר רק ברשת.

דקה 17: גול! ליברפול כבר ביתרון כפול. סלאח הקפיץ כדור לגאקפו, שנותר לבדו במרכז הרחבה ובאין מפריע בעט מתחת לידיים של פופ ופנימה.

דקה 22: כרטיס אדום! ניוקאסל לא מאמינה שזה קורה לה. כדור ארוך לעבר סלאח אילץ את פופ לצאת מהשער, הוא נגע בכדור עם היד הרחק מחוץ לרחבה וספג כרטיס אדום ישיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דרווין נונייס, חלוץ ליברפול. Richard Callis/MB Media, GettyImages
שבר בצורת די ארוכה. נונייס/GettyImages, Richard Callis/MB Media

המחזור ה-24 יסתיים ביום ראשון כאשר מנצ'סטר יונייטד תארח את לסטר (16:00, ספורט1) וטוטנהאם תארח דרבי לונדוני מול ווסטהאם (18:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully